Το νέο βιβλίο του καθηγητή Κωνσταντίου Ζοπουνίδη, Ακαδημαϊκού στο Πολυτεχνείο Κρήτης, Επίτιμου Δρ ΑΠΘ, είναι ένα εγχειρίδιο που αποσκοπεί στην παρουσίαση των βασικών και θεμελιωδών αρχών και των νέων τάσεων του μάνατζμεντ.

Αρχικά, αναφέρονται οι θεμελιώδεις αρχές και οι τάσεις του μάνατζμεντ. Περνώντας από τις θεμελιώδεις έννοιες: στρατηγικές, θεωρία οργανώσεων , διακυβέρνηση, εταιρική κοινωνική ευθύνη και μάστιγες φθάνουμε τελικά στο ιδεώδες μάνατζμεντ. Ακολουθούν με μεγάλο ενδιαφέρον οι θεωρητικές προσεγγίσεις του μάνατζμεντ και καταλήγουμε στα επιχειρησιακά εργαλεία όπως το business analytics και το business positivity index. Επίσης γίνεται αναφορά στο κινέζικο μάνατζμεντ.

Από τον κλασικό μάνατζερ καταλήγουμε τελικά στο χαρισματικό ηγέτη αναλύοντας τις σύγχρονες πρακτικές και τις δεξιότητες που είναι αναγκαίες να ληφθούν υπόψη. Η εκπαίδευση του μάνατζερ έχει πολλά να κερδίσει από τις μεθόδους που εφαρμόζονται στο στρατό και την εφαρμογή τους στους εργαζομένους κάθε επιχείρησης.

Τέλος, το μάνατζμεντ συναισθημάτων, η κουλτούρα της επιχείρησης και το νευρομάνατζμεντ οδηγούν σε νέα μονοπάτια το μάνατζμεντ μέσα στις επιχειρήσεις, όπου ανακαλύπτουμε τον e-manager με καλοκάγαθους τρόπους συμπεριφοράς.

Το εγχειρίδιο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που ασχολούνται με τις επιστήμες του μάνατζμεντ, των αποφάσεων, αλλά και σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών.

Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος, 2024 (klidarithmos.gr)

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα