Ο δισεκατομμυριούχος Χόρχε Μας ήταν καλός για τον Λιονέλ Μέσι, βοηθώντας τον Αργεντινό σούπερ σταρ να κερδίσει χρήματα από την είσοδό του στην αμερικανική ποδοσφαιρική σκηνή, σημειώνει το Bloomberg.
Ο Μέσι είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης στο MLS
Ο Μέσι, με τη σειρά του, ήταν πολύ καλός για τον Χόρχε Μας.
Λίγο περισσότερο από ένα χρόνο αφότου ο Μέσι εξέπληξε τον αθλητικό κόσμο αφήνοντας την Παρί Σεν Ζερμέν για την Ίντερ Μαϊάμι, οι τύχες της άλλοτε αγωνιζόμενης ομάδας και του νεοσύστατου πρωταθλήματός της έχουν μεταμορφωθεί.
Ενισχυμένη από τους περίπου 625 εκατομμύρια οπαδούς του Μέσι, η Ίντερ Μαϊάμι, που ανήκει στον Μας, τον αδελφό του Χοσέ και τον θρύλο του αγγλικού ποδοσφαίρου Ντέιβιντ Μπέκαμ, είναι πλέον η πιο δημοφιλής αμερικανική αθλητική ομάδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με στοιχεία της Blinkfire Analytics.
Τα έσοδα έχουν σχεδόν τετραπλασιαστεί στα 200 εκατομμύρια δολάρια, λέει ο Μας, οι οπαδοί έχουν σπάσει τα ρεκόρ προσέλευσης και η ροζ φανέλα της Ίντερ Μαϊάμι του Μέσι είναι η κορυφαία σε πωλήσεις στον κόσμο.
Sold out
Τα sold-out παιχνίδια έχουν αποδειχθεί ευλογία και για το υπόλοιπο πρωτάθλημα. Οι τιμές των εισιτηρίων εκτοξεύονται όπου κι αν πάει ο Μέσι. Για παράδειγμα, τα εισιτήρια του άνω καταστρώματος για τον αγώνα της New York City FC στις 21 Σεπτεμβρίου εναντίον της Inter Miami στο Yankee Stadium ξεκινούν από περίπου 170 $ στο SeatGeek, περισσότερο από 10 φορές την τιμή για το προηγούμενο παιχνίδι εναντίον της Φιλαδέλφεια.
Και αυτό χωρίς καμία εγγύηση ότι ο Μέσι θα παίξει. Η ισοπαλία του είναι τόσο μεγάλη που ορισμένοι σύλλογοι αναγκάστηκαν να δώσουν χρήματα πίσω όταν απέτυχε να παίξει.
Υπάρχουν ενδείξεις ότι ορισμένοι σύλλογοι ακμάζουν ακόμη και όταν ο Μέσι δεν είναι στο γήπεδο. Φέτος, η Ατλάντα Γιουνάιτεντ προσελκύει κατά μέσο όρο 47.000 πλήθη ανά παιχνίδι στο Mercedes-Benz Stadium, το οποίο φιλοξενεί επίσης τους Atlanta Falcons του NFL. Και η επανάληψη της αντιπαλότητας μεταξύ των LA Galaxy και της Los Angeles FC στις 4 Ιουλίου προσέλκυσε πάνω από 70.000 οπαδούς στο μυθικό Rose Bowl.
Latest News
Πώς τα brands μπορούν να μεταμορφώσουν το γυναικείο ποδόσφαιρο
Παράλληλα με τις χορηγίες, το ποδόσφαιρο γυναικών έχει σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο παγκοσμίως - Τι δείχνει έρευνα της Visa
Η Εύη Κουτσαυτάκη νέα διευθύνουσα σύμβουλος του Ολυμπιακού
Ο Τάκης Αγραφιώτης, που διατηρούσε τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου, παραμένει ως αντιπρόεδρος της ΠΑΕ και εκπρόσωπος της ομάδας στην ΕΠΟ
«Καλάθι» στα deals - Η έπαυλη του Μάικλ Τζόρνταν στο Σικάγο βρήκε αγοραστή
Μυστήριο για το ακριβές ύψος της συμφωνίας που αφορά την πώληση της ιδιοκτησίας του Μάικλ Τζόρνταν
Πώς η επιχειρηματική καριέρα του Στεφ Κάρι ξεπερνά την μπασκετική
Το πλουσιοπάροχο συμβόλαιο του Στεφ Κάρι με την Under Armour