Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ζητούν «επείγουσα δράση» πριν από τους στόχους εκπομπών του 2025 που θα μπορούσαν ενδεχομένως να κοστίσουν δισεκατομμύρια ευρώ σε πρόστιμα για ορισμένες από αυτές, σε μια εποχή που η βιομηχανία αγωνίζεται με μια απότομη επιβράδυνση της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων, σημειώνει το Bloomberg.
Αυτοκινητοβιομηχανίες: «Καμπανάκι» για την ανταγωνιστικότητα της ΕΕ – Νέα βουτιά στις πωλήσεις ΙΧ
Αναθεώρηση κανονισμών
Η βιομηχανία προτρέπει επίσης την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να επισπεύσει τις προγραμματισμένες αναθεωρήσεις των κανονισμών C02 για το επόμενο έτος από το 2026 και το 2027, ανέφερε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων με έδρα τις Βρυξέλλες.
Η ομάδα δεν ζήτησε τη χρήση κανονισμού έκτακτης ανάγκης για να καθυστερήσει τους κανόνες της ΕΕ που στοχεύουν σε εκπομπές στόλου περίπου 95 γραμμαρίων CO2 ανά χιλιόμετρο ανά όχημα κατά δύο χρόνια, μια επιλογή που εξετάζεται σύμφωνα με σχέδιο πρότασης που έλαβε το Bloomberg News την περασμένη εβδομάδα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault SA και πρόεδρος της ACEA, Luca de Meo, μίλησε για την ανάγκη ευελιξίας στην εφαρμογή αυστηρότερων κανόνων που θα μπορούσαν να αναγκάσουν τη βιομηχανία είτε να σταματήσει την παραγωγή περίπου 2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων είτε να εκτεθεί σε πρόστιμα που θα μπορούσαν να φτάσουν περίπου τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ (16,7 δισεκατομμύρια δολάρια).
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης, «ενωμένες στην ACEA», παίζουν το ρόλο τους στη μετάβαση «αλλά δυστυχώς, τα άλλα απαραίτητα στοιχεία για αυτή τη συστημική αλλαγή δεν είναι στη θέση τους», ανέφεραν στη δήλωση.
Πιέσεις
Οι κατασκευαστές της Ευρώπης αγωνίζονται να αντιμετωπίσουν μια απότομη κάμψη της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων, αφού οι κυβερνήσεις μείωσαν τα κίνητρα, ενώ την ίδια στιγμή οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επεκτείνονται όλο και περισσότερο στην περιοχή.
Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο, τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αποτελούσαν το 12,5% όλων των νέων ταξινομήσεων αυτοκινήτων στην ΕΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, πολύ κάτω από το επίπεδο που απαιτείται για τη συμμόρφωση με τους αυστηρότερους κανόνες εκπομπών.
Οι εξελίξεις ασκούν πίεση στην προθεσμία της ΕΕ να απαγορεύσει αποτελεσματικά τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035, με τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να είναι διχασμένες σχετικά με την πορεία προς τα εμπρός ενόψει των επικείμενων νέων κανόνων.
«Είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε ένα πακέτο βραχυπρόθεσμης ανακούφισης για τους στόχους CO2 του 2025 για αυτοκίνητα και φορτηγά», ανέφερε η ACEA στην ανακοίνωση.
Latest News
Η απομυθοποίηση των αστεριών Michelin – Γιατί φέρνουν… μπελάδες στα εστιατόρια
Πώς τα αστέρια Michelin πέφτουν… βαριά στα εστιατόρια
Η μεγάλη στροφή των τραπεζιτών - Τι βλέπουν στην ιδιωτική πίστωση
Η αλλαγή στη διάθεση των τραπεζιτών για μεγαλύτερη ιδιωτική πίστωση γνωστή και ως «mega» - κεφάλαια από μόχλευση χρηματοδότησης
Μεγάλες δαπάνες, πενιχρές επιδόσεις – Γιατί οι κυβερνήσεις είναι τόσο αναποτελεσματικές;
Το κράτος γιγαντώνεται στις ΗΠΑ, η συντήρηση των υποδομών χωλαίνει
Ο πλουσιότερος άνδρας της Αφρικής δημιουργεί οικογενειακό γραφείο στο Νουμπάι
Ο Αλίκο Ντανγκότε διαφοροποιεί το χαρτοφυλάκιό του - Μεγάλος πόλος έλξης το Ντουμπάι για τους υπερπλούσιους
Ο Μπρουνό Λεμέρ υποψήφιος για την «κοτσάνα της χρονιάς»
Το αμφιλεγόμενο φινάλε της επταετούς θητείας του, ενός υπουργού Οικονομικών με προεδρικές φιλοδοξίες
«Σεισμικές» αλλαγές στον παγκόσμιο χάρτη, με μπαράζ από εξαγορές το 2024
Τα μεγάλα εταιρικά «αρπακτικά» ενισχύουν την παγκόσμια αγορά με νέες εξαγορές
Το κόλπο Ερντογάν για να μειώσει το χρέος και να βάλει λεφτά στο ταμείο
Τι είναι το switch tender που χρησιμοποίησε η Τουρκία πραγματοποιώντας τη μεγαλύτερη διεθνή έκδοση ομολόγου της πρόσφατης ιστορίας της
Ποια κληρονόμος έγινε η πλουσιότερη γυναίκα στον κόσμο
Ποια εκτόπισε η Άλις Γουόλτον για να γίνει η πλουσιότερη γυναίκα στον κόσμο
Η πώληση του Can of Ham δοκιμάζει τη ζήτηση για ουρανοξύστες στο Σίτι
Ο πύργος είναι μακράν το μεγαλύτερο κτίριο γραφείων που πωλείται φέτος στο Λονδίνο
Τρίτη μείωση των ελβετικών επιτοκίων κατά 25 μονάδες βάσης
Το ελβετικό φράγκο ενισχύθηκε μετά την απόφαση της Εθνικής Τράπεζας της Ελβετίας