Ο Έλιοτ Χιλ, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Nike, αναγνώρισε ότι τα πράγματα ήταν δύσκολα για τη μεγαλύτερη μάρκα αθλητικών ειδών στον κόσμο στο πρώτο του μήνυμα προς το προσωπικό την Πέμπτη, επισημαίνει το Bloomberg.

Nike: Το λάθος που πρέπει να αποφύγει ο νέος CEO

«Ξέρω ότι τα πράγματα δεν ήταν εύκολα και σίγουρα έχουμε πάρει το μερίδιο που μας αναλογεί», έγραψε ο Χιλ σε ένα email προς τους υπαλλήλους. Ο Χιλ δήλωσε ότι σχεδιάζει να φιλοξενήσει μια συνάντηση όλων των χεριών στις 14 Οκτωβρίου, την πρώτη του μέρα πίσω στην εταιρεία στην οποία εργάστηκε για δεκαετίες. Συμπεριέλαβε ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα στο σημείωμά του.

Ντυμένος με ένα μαύρο πουκάμισο με το σήμα της Nike, ο Χιλ είπε ότι μέσα από τα περισσότερα από 30 χρόνια καριέρας του στην εταιρεία «έμαθε να βάζει πάντα τον καταναλωτή στο επίκεντρο όλων και κάθε απόφασης».

Ο Χιλ εξελίχθηκε από ασκούμενος σε πρόεδρο της μονάδας καταναλωτών στη Nike, μια θέση από την οποία εγκατέλειψε το 2020. Σε μια αιφνιδιαστική ανακοίνωση, η εταιρεία δήλωσε ότι ο Hιλ θα αντικαταστήσει τον μακροχρόνιο διευθύνοντα σύμβουλο John Donahoe.

Η εταιρεία ανακοίνωσε απογοητευτικά αποτελέσματα τέταρτου τριμήνου τον Ιούνιο και μείωσε την τιμή – στόχο της μετοχής της. Αυτό οδήγησε στη μεγαλύτερη πτώση της μετοχής της.

Ο Hill ήταν στη Nike για 32 χρόνια και κατείχε ανώτερες ηγετικές θέσεις σε όλη την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, όπου βοήθησε στην ανάπτυξη της εταιρείας και στην αύξηση της αξίας της σε περισσότερο από 39 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στο παρελθόν έχει διατελέσει πρόεδρος όλων των εμπορικών και εμπορικών δραστηριοτήτων για τις μάρκες Nike και Jordan πριν συνταξιοδοτηθεί το 2020.

Η Nike δήλωσε σε μια κανονιστική κατάθεση ότι η αποζημίωση του Hill ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος θα περιλαμβάνει ετήσιο βασικό μισθό 1,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Θα αναλάβει διευθύνων σύμβουλος στις 14 Οκτωβρίου.

Eπικροτούν την αλλαγή οι αναλυτές

Οι αναλυτές φάνηκε να επικροτούν την αλλαγή αυτή. Η αλλαγή του Διευθύνοντος Συμβούλου “δίνει ένα θετικό μήνυμα επειδή είναι κάποιος που γνωρίζει το brand και γνωρίζει πολύ καλά την εταιρεία”, δήλωσε η Jessica Ramirez της Jane Hali & Associates.

Ο Donahoe ανέλαβε να ενισχύσει την online παρουσία της Nike και να αυξήσει τις πωλήσεις μέσω καναλιών απευθείας προς τους καταναλωτές.

Η ώθηση αρχικά βοήθησε την εταιρεία να αξιοποιήσει τη ζήτηση για αθλητικά και είδη αναψυχής μετά την πανδημία, με αποτέλεσμα η Nike να ξεπεράσει τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις το οικονομικό έτος 2023 για πρώτη φορά.

Ωστόσο, οι πωλήσεις δέχθηκαν έκτοτε πιέσεις και η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε, σύμφωνα με εκτιμήσεις που συνέταξε η LSEG. Οι ετήσιες πωλήσεις της Nike αναμένεται να μειωθούν στα 48,84 δισεκατομμύρια δολάρια για το οικονομικό 2025, καθώς οι πελάτες λόγω του πληθωρισμού μειώνουν τις μη απαραίτητες δαπάνες και η αγορά της Κίνας ανακάμπτει πιο αργά από το αναμενόμενο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή