Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD έχει προχωρήσει στον πλήρη έλεγχο της κοινοπραξίας που είχε στην Κίνα με τη Mercedes-Benz Group AG. Την ώρα που όλο και περισσότερες διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες εισέρχονται στην κινεζική αγορά, τη μεγαλύτερη του κόσμου, ο γερμανικός κολοσσός αποφασίζει να αποχωρήσει.
Η BYD απέκτησε το υπόλοιπο 10% των μετοχών που δεν κατείχε ήδη σε μια εταιρεία που ιδρύθηκε για την εμπορία της μάρκας ηλεκτρικών οχημάτων υψηλής ποιότητας Denza, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
BYD: Ο κινεζικός κολοσσός των ΕV ετοιμάζει εργοστάσιο στο Πακιστάν
Με αυτόν τον τρόπο τερματίζει μια 13ετή συνεργασία και εισέρχεται στην περίοδο αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιβάλλει πρόσθετους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα έως και 36,3%, με τη σχετική ψηφοφορία από τα κράτη μέλη να έχει προγραμματιστεί για την επόμενη εβδομάδα.
Ιδρύθηκε το 2011
Η Denza, που έχει συσταθεί ως Shenzhen BYD New Energy Co., ιδρύθηκε από την BYD και τη Mercedes το 2011 με την καθεμιά να κατέχει ποσοστό 50%.
Τον Φεβρουάριο του 2021, η γερμανική επιχειρηματική εφημερίδα Handelsblatt ανέφερε ότι οι σχέσεις μεταξύ των συνιδιοκτητών της Denza ήταν σε κρίση, καθώς οι πωλήσεις της δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες της Mercedes, η οποία φέρεται να εξέφρασε την επιθυμία να τερματίσει το εγχείρημα. Ωστόσο, αυτές οι πληροφορίες διαψεύστηκαν.
Λόγω του αβέβαιου μέλλοντος της Denza, εκπονήθηκε ένα σχέδιο ανάκαμψης και ανακοινώθηκαν αλλαγές στη δομή της κοινής επιχείρησης τον Δεκέμβριο του 2021. Διακόπηκε η παραγωγή του μη δημοφιλούς SUV Denza X και η κοιπραξία άλλαξε το όνομά της σε Shenzhen Denza New Energy Vehicle Co. Με τη σειρά του, ο Όμιλος Mercedes-Benz μείωσε τις μετοχές του από 50% σε 10% υπέρ του υψηλότερου ποσοστού 90% της BYD.
Μετά από μια επαναφορά στρατηγικής το επόμενο έτος, η Denza βρήκε νέα δημοτικότητα στα πολυτελή φορτηγά της με το minivan D9 που κατατάσσεται ως το best-seller στην κατηγορία για το 2023. Σύμφωνα με αναφορές εγχώριων μέσων, η Denza πρόκειται να λανσάρει το μοντέλο Z9GT αργότερα αυτή την εβδομάδα με τιμή προπώλησης που ξεκινά από 339.800 γιουάν ($47.900).
Latest News
Tέλος στην τηλεργασία βάζει η JP Morgan - Ζητά να επιστρέψουν όλοι πίσω στα γραφεία
Μεγάλες οι αντιδράσεις των εργαζομένων - Ποια θέματα θέτουν υπόψη της εταιρείας (JP Morgan), η οποία...έκλεισε τα σχόλια στη σχετική ανάρτηση
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
Στις στάχτες το Λος Άντζελες - Ετοιμάζει «σχέδιο Μάρσαλ» για ανοικοδόμηση ενόψει Ολυμπιακών 2028
Ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια μίλησε στο NBC για τα σχέδιά του σχετικά με την ανοικοδόμηση του Λος Άντζελες στον απόηχο των πυρκαγιών
Κατρακυλά η δημοτικότητα του Μακρόν στη Γαλλία - Ο Μπαϊρού προσπαθεί να μη γίνει Μπαρνιέ
Η Γαλλία βρίσκεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση με τα οικονομικά της - Οι επόμενες κινήσεις Μπαϊρού
Το Ιράν αναζητά «θεραπεία - σοκ» μετά τα πλήγματα - Το δίλημμα με Τραμπ και πυρηνικά
Το Ιράν είναι πιο αδύναμο και πιο ευάλωτο από ό,τι ήταν εδώ και χρόνια, αφού υπέστη μια σειρά από μεγάλα πλήγματα.
Νέα εποχή στις σχέσης Κίνας - Σερβίας - Ξεκίνησαν οι πτήσεις Σαγκάη - Βελιγράδι
Το δρομολόγιο Σαγκάη - Βελιγράδι θα εκτελείται από την Air Serbia δύο φορές την εβδομάδα συνδέοντας απευθείας Σερβία και Κίνα
«Αντάρτικο» από τους υπαλλήλους της JP Morgan για την επιστροφή στο γραφείο
Ο διευθύνων σύμβουλος της JP Morgan, Τζέιμι Ντίμον, είναι ένθερμος υποστηρικτής της επιστροφής στο γραφείο
Nippon Steel - U.S. Steel παίζουν το τελευταίο τους χαρτί για την εξαγορά
Ο αμερικανός πρόεδρος μπλόκαρε την προγραμματισμένη εξαγορά της U.S. Steel από τη Nippon Steel για λόγους εθνικής ασφάλειας
Το παγκόσμιο ράλι τιμών στα ακίνητα στο Ντουμπάι δείχνει σημάδια πίεσης
Σχεδόν το 1/5 των κατοικιών στο Ντουμπάι εκτιμάται ότι ξεπερνά το 1 εκατ. δολάρια σε αξία, σύμφωνα με την εταιρεία ακινήτων Knight Frank
Μικρότερες διακοπές ρεύματος στην Yπερδνειστερία - Σε 3 απο 8 ώρες οι διακοπές του ηλεκτρικού
Η ρωσική Gazprom δήλωσε ότι δεν θα στείλει φυσικό αέριο στη Μολδαβία, επικαλούμενη «οφειλές της Μολδαβίας ύψους 709 εκατομμυρίων δολαρίων»