Μια αγορά η οποία φαίνεται να έχει αρκετό μέλλον είναι τα μη αλκοολούχα ποτά. Τα ποτά χωρίς αλκοόλ ανέρχονται είναι μια αγορά που βρίσκεται στα πρώτα της βήματα και αντιπροσωπεύει μόνο το 1% περίπου των παγκόσμιων πωλήσεων αλκοόλ, σε ένα σύνολο περίπου 20 δισ. δολαρίων σύμφωνα με την Bernstein Research, τη συντριπτική πλειονότητα των οποίων έχει η μπύρα, Όπως αναφέρουν οι Financial Times, σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στη στήλη Lex.
Οι παραγωγοί δεν έχουν σπάσει τη συνταγή για νόστιμο κρασί χωρίς αλκοόλ. Από τα οινοπνευματώδη ποτά, εκείνα που βασίζονται σε βότανα και μούρα για τη γεύση, όπως το τζιν, μπορούν να αναπαραχθούν με κάποια ακρίβεια. Το να φτιάξεις όμως κανείς μια βότκα χωρίς αλκοόλ που δεν είναι απλώς νερό είναι μια πιο δύσκολη υπόθεση. Οι τεχνολογίες, επίσης, εξακολουθούν να εξελίσσονται. Η παραγωγή μπίρας χωρίς αλκοόλ ώστε να διατηρηθεί σε βαρελίσια μορφή αποτελεί πρόκληση επίσης.
Γιατί πίνουν λιγότερο οι νέοι στην Ευρώπη
Παρόλα αυτά, υπάρχουν ενδείξεις ότι η τάση για μη αλκοολούχα ποτά απογειώνεται. Η ανάπτυξη είναι υγιής, με μέση ετήσια αύξηση του όγκου κατά 9% να αναμένεται μεταξύ 2022 και 2026, σύμφωνα με το IWSR, σε σύγκριση με μια πιο οριζόντια ανάπτυξη για την μπύρα, το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά.
Η μπύρα χωρίς αλκοόλ αντιπροσωπεύει πάνω από το 10% των πωλήσεων στη Σλοβακία, τη Γερμανία και την Ισπανία, χώρες με ισχυρή κουλτούρα κατανάλωσης μπύρας.
Οι γίγαντες της βιομηχανίας Carlsberg και Heineken έχουν ήδη κυκλοφορήσει εκδόσεις με μηδενικό αλκοόλ των εμβληματικών τους σημάτων, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περίπου το 3% του κύκλου εργασιών. Το Crodino της Campari, ένα ντόπιο απεριτίφ χωρίς αλκοόλ, αποτελεί ένα συνηθισμένο προϊόν στην Ιταλία και έχει εμφανιστεί και στα ράφια του Ηνωμένου Βασιλείου.
Οι επιλογές χωρίς αλκοόλ επιτρέπουν στις εταιρείες να προσεγγίσουν νέες ομάδες. Η συντριπτική πλειονότητα όσων τα καταναλώνουν πίνουν επίσης παραδοσιακές μπύρες και οινοπνευματώδη ποτά. Οι νεότερες γενιές, ιδίως, χρησιμοποιούν εναλλακτικές χωρίς αλκοόλ για να μετριάσουν τη συνολική πρόσληψη. Αλλά η τάση για μηδενικό αλκοόλ σημαίνει επίσης ότι οι ζυθοποιοί και οι αποσταγματοποιοί μπορούν να απευθυνθούν στους καταναλωτές που διαφορετικά θα έμεναν απλά σε έναν χυμό πορτοκάλι.
Από άποψη κερδοφορίας, επίσης, τα ποτά με μηδενικό αλκοόλ είναι ελκυστικά. Η παρασκευή τους είναι πιο δαπανηρή, δεδομένων των περίπλοκων τεχνικών που απαιτούνται για την αφαίρεση του αλκοόλ και την παραμονή όσο το δυνατόν περισσότερης γεύσης. Αλλά τα προϊόντα πωλούνται σε τιμές συγκρίσιμες με τις αντίστοιχες αλκοολούχες και δεν καταβάλλουν ειδικό φόρο κατανάλωσης, ο οποίος στο Ηνωμένο Βασίλειο ξεκινά από 21 λίρες ανά λίτρο αλκοόλ στο προϊόν. Αυτό μπορεί να σημαίνει ώθηση στα περιθώρια κέρδους.
Latest News
Χαμηλότερα από το αναμενόμενο ο πληθωρισμός χονδρικής στις ΗΠΑ τον Δεκέμβριο
Ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού αυξήθηκε μόλις 0,2% τον Δεκέμβριο
Αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού - Η νέα στρατηγική της Starbucks
Η Starbucks δημιούργησε έναν «Κώδικα Δεοντολογίας Καφετέριας» και με την εφαρμογή του στις ΗΠΑ, αρχίζει η μεγάλη της μεταμόρφωση
Πίεση από παντού - Θα παρατείνει ο Μπάιντεν την προθεσμία απαγόρευσης του TikTok στις 19 Ιανουαρίου;
Ο Μπάιντεν θα μπορούσε να παρατείνει την προθεσμία κατά 90 ημέρες - Το ενδεχόμενο που εξετάζεται μέχρι την ολοκλήρωση της ακρόασης
Όλι Ρεν: Στα μέσα του 2025 θα φτάσουμε στα ουδέτερα επιτόκια
Ο διοικητής της φινλανδικής κεντρικής τράπεζας, Όλι Ρεν, εκτίμησε ότι η ΕΚΤ θα πρέπει επίσης λάβει υπόψη της τις πολιτικές του Τραμπ
Ο «τζόγος» του Τραμπ με τους δασμούς - Τα νέα σχέδια στο τραπέζι
Σύμφωνα με πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο του Ντόναλντ Τραμπ μελετά τη σταδιακή αύξηση στους δασμούς μήνα με τον μήνα
Ο Τραμπ και το Brexit «τσακίζουν» το διεθνές εμπόριο της Βρετανίας
Η Βρετανία βρίσκεται πλέον υπό διπλή μέγγενη, καθώς ο Τραμπ προβλέπεται πως θα ασκήσει περαιτέρω πίεση στο διεθνές εμπόριο
Υποχώρηση δίχως τέλος - Η Macy’s περιορίζει τις προοπτικές πωλήσεων καθώς οι γιορτές δεν απέδωσαν
Μετά τις λογιστικές απάτες, η Macy’s βρίσκεται αντιμέτωπη με υποτονικά αποτελέσματα μετά την εορταστική αγοραστική περίοδο
Η διαφοροποίηση επενδύσεων είναι το κλειδί σε ένα ασταθές περιβάλλον - Ο χρησμός του Ικμπάλ Καν της UBS
Η γεωπολιτική και παγκόσμια οικονομική κατάσταση είναι ρευστή, άρα μια διαφοροποίηση επενδύσεων είναι λογική, σύμφωνα με τον Ίκμπαλ Καν
Θέσεις- φαντάσματα και «μωβ σκιούροι»: Τι συμβαίνει στην αγορά εργασίας
Μία στις πέντε θέσεις στην αγορά εργασίας που διαφημίζονται είναι ψεύτικες ή δεν έχουν καλυφθεί, σύμφωνα με μια νέα έρενα
Pepsi και Pringles πλημμυρίζουν τη Συρία - Τα δολάρια δεν είναι πια «μαϊντανοί»
Το τέλος των περιορισμών που είχε επιβάλει ο Άσαντ στα δολάρια αλλάζει το σκηνικό στο Συρία και οδηγεί σε έκρηξη στα ξένα αγαθά