
Η SpaceX σχεδιάζει να εκτοξεύσει περίπου πέντε μη επανδρωμένες αποστολές Starship στον Άρη σε δύο χρόνια, δήλωσε την Κυριακή ο διευθύνων σύμβουλος Ίλον Μασκ σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X. Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο Μασκ είχε δηλώσει ότι τα πρώτα Starship στον Άρη θα εκτοξευτούν σε δύο χρόνια «όταν ανοίξει το επόμενο παράθυρο μεταφοράς Γης-Άρη».
Ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε ότι το χρονοδιάγραμμα της πρώτης επανδρωμένης αποστολής θα εξαρτηθεί από την επιτυχία των μη επανδρωμένων πτήσεων.
Απαγόρευση ταξιδιών σε Βραζιλία για υπαλλήλους της SpaceX
Εάν οι μη επανδρωμένες αποστολές προσγειωθούν με ασφάλεια, οι επανδρωμένες αποστολές θα εκτοξευθούν σε τέσσερα χρόνια. Ωστόσο, σε περίπτωση προκλήσεων, οι επανδρωμένες αποστολές θα αναβληθούν κατά άλλα δύο χρόνια, δήλωσε ο Μασκ.
Ο Μασκ, γνωστός για την παροχή μεταβαλλόμενων χρονοδιαγραμμάτων σχετικά με την ετοιμότητα του Starship, δήλωσε νωρίτερα φέτος ότι το πρώτο μη επανδρωμένο διαστημόπλοιο που θα προσγειωθεί στον Άρη θα είναι μέσα σε πέντε χρόνια, ενώ οι πρώτοι άνθρωποι θα προσγειωθούν στον Άρη μέσα σε επτά χρόνια.
Τον Ιούνιο, ένας πύραυλος Starship επέζησε μιας υπερηχητικής επιστροφής από το διάστημα και πέτυχε μια επαναστατική επίδειξη προσγείωσης στον Ινδικό Ωκεανό, ολοκληρώνοντας μια πλήρη δοκιμαστική αποστολή γύρω από τον πλανήτη στην τέταρτη προσπάθεια του πυραύλου.
Ο Μασκ βασίζεται στο Starship για να εκπληρώσει τον στόχο του να κατασκευάσει ένα μεγάλο, πολλαπλών χρήσεων διαστημόπλοιο επόμενης γενιάς, ικανό να στείλει ανθρώπους και φορτίο στο φεγγάρι αργότερα αυτή τη δεκαετία και τελικά να πετάξει στον Άρη.
Η NASA νωρίτερα φέτος καθυστέρησε την αποστολή Artemis 3 και την πρώτη επανδρωμένη προσεδάφιση στο φεγγάρι μετά από μισό αιώνα με τη χρήση του Starship της SpaceX, για τον Σεπτέμβριο του 2026. Προηγουμένως είχε προγραμματιστεί για τα τέλη του 2025, δήλωσε η NASA.
Ο Ιάπωνας δισεκατομμυριούχος Γιούσακου Μαεζάγουα ακύρωσε τον Ιούνιο μια ιδιωτική αποστολή γύρω από το φεγγάρι για την οποία είχε πληρώσει και η οποία επρόκειτο να χρησιμοποιήσει το Starship της SpaceX, επικαλούμενος αβεβαιότητες στο χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του πυραύλου.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς