
Αύξηση 10,5% στον κύκλο εργασιών της εμφάνισε για το 2023 η ΜΕΓΑ Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής ΑΕ, η εταιρεία που έκανε το Babylino ένα από τα 60 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα.
Ως μια από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη που διατηρεί το σύνολο της παραγωγής της επί ελληνικού εδάφους, η ΜΕΓΑ συνεχίζει να καταγράφει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, παρά το ιδιαιτέρως ασταθές περιβάλλον, τις πιέσεις στα κόστη των πρώτων υλών, τη διεθνή γεωπολιτική αβεβαιότητα και τις επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή.
Εξαγωγές: Η μεγάλη μάχη των Ελλήνων στις διεθνείς αγορές
ΜΕΓΑ: Έμφαση στις εξαγωγές
Η ΜΕΓΑ δραστηριοποιείται στο εξωτερικό από τη δεκαετία του ‘90. Χάρη στα ασύγκριτα επίπεδα συστημάτων υψηλής ποιότητας, τον καινοτόμο σχεδιασμό, τις ευρωπαϊκές πιστοποιήσεις ασφάλειας προϊόντων και τις μεγάλες διεθνείς συνεργασίες με ισχυρές εταιρείες στον τομέα τους στο διεθνή στίβο, έχει καταφέρει να μεταφέρει την ελληνική καινοτομία σε εκατομμύρια καταναλωτές στο εξωτερικό, στις 5 ηπείρους όπου δραστηριοποιείται.
Την τελευταία δεκαετία, κατάφερε να υπερ-δωδεκαπλασιάσει τις εξαγωγές της, ενδυναμώνοντας περαιτέρω τις συνεργασίες της εκτός συνόρων. Σήμερα, οι εξαγωγές της εταιρείας υπερβαίνουν πλέον τα πωλούμενα εντός της χώρας, σε όγκο, παρά την ηγετική θέση που κατέχει η εταιρεία στην Ελλάδα στις κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται.
Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι η κατηγορία των βρεφικών πανών έχει καταλάβει τη θέση της στα 60 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα, κυρίως χάρη στις εξαγωγικές πρωτοβουλίες της ΜΕΓΑ, με τα ελληνικά Babylino Sensitive να βρίσκονται πλέον στα ράφια καταστημάτων σε πολλές χώρες του εξωτερικού.
Χρονιά ανάπτυξης το 2023
Ο κύκλος εργασιών της κλεισμένης χρήσης ανήλθε σε €280.843.138,87 έναντι €254.232.069,62 της χρήσης 2022, σημειώνοντας σημαντική αύξηση της τάξης του 10,5% ενώ τα καθαρά κέρδη της χρήσεως μετά από φόρους ανήλθαν σε €18.991.827,68 έναντι €6.471.014,36 της χρήσης 2022.
Έτσι, στην ολοένα και πιο ανοδική πορεία της εταιρείας, προστίθεται άλλη μια χρονιά ανάπτυξης, 100% οργανικής, τόσο στο εσωτερικό όσο και στις χώρες εξαγωγών.
Η κερδοφορία της ΜΕΓΑ παρουσίασε άνοδο, σε σύγκριση με τα δύο προηγούμενα έτη, όπου η εταιρεία έχασε διψήφιο ποσοστό της κερδοφορίας της, ως αποτέλεσμα της απόφασής της να μην μετακυλήσει στον καταναλωτή παρά ελάχιστο μέρος των εξαιρετικά υψηλών ανατιμήσεων πρώτων υλών και ενέργειας που υπέστη, εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης.
Η βελτίωση στην κερδοφορία οφείλεται κατά ένα μικρό μέρος στη μερική αποκλιμάκωση του κόστους των πρώτων υλών και πρωτίστως στην εξαιρετική ενδυνάμωση των εξαγωγών της.
Οι διακρίσεις του 2023
· EU Product Safety award
Πρόκειται για το κορυφαίο Ευρωπαϊκό βραβείο Προϊοντικής Ασφάλειας, που απονέμεται από την Ευρωπαϊκή επιτροπή και αποτελεί μια εξαιρετικά σημαντική αναγνώριση για τη μάρκα γυναικείας υγιεινής EveryDay, τοποθετώντας την ανάμεσα στα brands που αποδεδειγμένα ξεχωρίζουν σε συστήματα και διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Η κορυφαία αυτή διάκριση, η οποία απονέμεται για δεύτερη φορά στη ΜΕΓΑ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αντανακλά την ύψιστη και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της εταιρείας να παράγει απόλυτα ασφαλή, καινοτόμα προϊόντα.
· Retail Business Awards 2023
o SUPPLIERS’ BRAND SOCIAL MEDIA CAMPAIGN για την καμπάνια Babylino Sensitive «Η ασφάλεια του μωρού σας, ο κόσμος μας» – GOLD Βραβείο και SUPPLIERS’ BRAND LAUNCH για το «Παιδικό Εκπαιδευτικό Κρεμοσάπουνο ΜΕΓΑ Hygiene KIDS» – GOLD Βραβείο


Latest News

Edison: Ισχυρές οι προοπτικές της Theon το 2025
Η ζήτηση για στρατιωτικό εξοπλισμό συνεχίζει να αυξάνεται, ιδίως στην Ευρώπη, που αποτελεί το 82% των εσόδων της Theon, επισημαίνει η Edison

Intralot: Διαψεύδει δημοσιεύματα για διασυνοριακή συγχώνευση
Η απάντηση της Intralot στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς

Γεώργιος Μυλωνάς (ALUMIL): «Μπορούμε να προσαρμοζόμαστε σε κάθε αγορά»
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ALUMIL μίλησε στο 10ο Οικονομικό Forum των Δελφών για τις νέες προκλήσεις και τάσεις στον κλάδο του αλουμινίου

Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ επενδύει στην καθαρή ενέργεια για βιώσιμη ανάπτυξη
Τι περιλαμβάνουν οι δεσμέυσεις του ομίλου ΔΕΗ για μείωση των άμεσων εκπομπών CO2

Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Αύξηση σε τζίρο και EBITDA – Νέα επένδυση στη Ροδόπη
Η ZΜΘ ενισχύει την παρουσία της στο εξωτερικό με είσοδο σε νέες αγορές υλοποιώντας αύξηση εξαγωγών κατά 15% και στρατηγικές συνεργασίες με διανομείς σε 12 χώρες

Πλώρη για το ΧΑ βάζει η Qualco - Στόχος η άντληση 70 εκατ. ευρώ
Ο όμιλος αναμένεται να χρησιμοποιήσει τα έσοδα για να χρηματοδοτήσει εξαγορές σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Επένδυση της ALTER EGO VENTURES στην eGaming Couch Heroes
H ALTER EGO VENTURES απέκτησε το 1% της eGaming Couch Heroes, με ιδρυτή και CEO τον Βαρδή Βαρδινογιάννη

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

ΔΕΠΑ Εμπορίας: Στη νέα της σελίδα με φωτοβολταϊκά ισχύος 500 MW
ΤΕΡΝΑ - AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, οι προτιμητέοι επενδυτές στον διαγωνισμό της ΔΕΠΑ Εμπορίας την κατασκευή φωτοβολταϊκών 270 εκατ. ευρώ

Τραπεζική άνοιξη με νέους πόλους στην ελληνική αγορά
Για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια αναδύονται νέα εγχειρήματα στον χρηματοπιστωτικό τομέα, αλλάζοντας το τοπίο και διευρύνοντας τις επιλογές καταναλωτών και επιχειρήσεων