Αύξηση 10,5% στον κύκλο εργασιών της εμφάνισε για το 2023 η ΜΕΓΑ Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής ΑΕ, η εταιρεία που έκανε το Babylino ένα από τα 60 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα.
Ως μια από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη που διατηρεί το σύνολο της παραγωγής της επί ελληνικού εδάφους, η ΜΕΓΑ συνεχίζει να καταγράφει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, παρά το ιδιαιτέρως ασταθές περιβάλλον, τις πιέσεις στα κόστη των πρώτων υλών, τη διεθνή γεωπολιτική αβεβαιότητα και τις επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή.
Εξαγωγές: Η μεγάλη μάχη των Ελλήνων στις διεθνείς αγορές
ΜΕΓΑ: Έμφαση στις εξαγωγές
Η ΜΕΓΑ δραστηριοποιείται στο εξωτερικό από τη δεκαετία του ‘90. Χάρη στα ασύγκριτα επίπεδα συστημάτων υψηλής ποιότητας, τον καινοτόμο σχεδιασμό, τις ευρωπαϊκές πιστοποιήσεις ασφάλειας προϊόντων και τις μεγάλες διεθνείς συνεργασίες με ισχυρές εταιρείες στον τομέα τους στο διεθνή στίβο, έχει καταφέρει να μεταφέρει την ελληνική καινοτομία σε εκατομμύρια καταναλωτές στο εξωτερικό, στις 5 ηπείρους όπου δραστηριοποιείται.
Την τελευταία δεκαετία, κατάφερε να υπερ-δωδεκαπλασιάσει τις εξαγωγές της, ενδυναμώνοντας περαιτέρω τις συνεργασίες της εκτός συνόρων. Σήμερα, οι εξαγωγές της εταιρείας υπερβαίνουν πλέον τα πωλούμενα εντός της χώρας, σε όγκο, παρά την ηγετική θέση που κατέχει η εταιρεία στην Ελλάδα στις κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται.
Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι η κατηγορία των βρεφικών πανών έχει καταλάβει τη θέση της στα 60 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα, κυρίως χάρη στις εξαγωγικές πρωτοβουλίες της ΜΕΓΑ, με τα ελληνικά Babylino Sensitive να βρίσκονται πλέον στα ράφια καταστημάτων σε πολλές χώρες του εξωτερικού.
Χρονιά ανάπτυξης το 2023
Ο κύκλος εργασιών της κλεισμένης χρήσης ανήλθε σε €280.843.138,87 έναντι €254.232.069,62 της χρήσης 2022, σημειώνοντας σημαντική αύξηση της τάξης του 10,5% ενώ τα καθαρά κέρδη της χρήσεως μετά από φόρους ανήλθαν σε €18.991.827,68 έναντι €6.471.014,36 της χρήσης 2022.
Έτσι, στην ολοένα και πιο ανοδική πορεία της εταιρείας, προστίθεται άλλη μια χρονιά ανάπτυξης, 100% οργανικής, τόσο στο εσωτερικό όσο και στις χώρες εξαγωγών.
Η κερδοφορία της ΜΕΓΑ παρουσίασε άνοδο, σε σύγκριση με τα δύο προηγούμενα έτη, όπου η εταιρεία έχασε διψήφιο ποσοστό της κερδοφορίας της, ως αποτέλεσμα της απόφασής της να μην μετακυλήσει στον καταναλωτή παρά ελάχιστο μέρος των εξαιρετικά υψηλών ανατιμήσεων πρώτων υλών και ενέργειας που υπέστη, εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης.
Η βελτίωση στην κερδοφορία οφείλεται κατά ένα μικρό μέρος στη μερική αποκλιμάκωση του κόστους των πρώτων υλών και πρωτίστως στην εξαιρετική ενδυνάμωση των εξαγωγών της.
Οι διακρίσεις του 2023
· EU Product Safety award
Πρόκειται για το κορυφαίο Ευρωπαϊκό βραβείο Προϊοντικής Ασφάλειας, που απονέμεται από την Ευρωπαϊκή επιτροπή και αποτελεί μια εξαιρετικά σημαντική αναγνώριση για τη μάρκα γυναικείας υγιεινής EveryDay, τοποθετώντας την ανάμεσα στα brands που αποδεδειγμένα ξεχωρίζουν σε συστήματα και διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Η κορυφαία αυτή διάκριση, η οποία απονέμεται για δεύτερη φορά στη ΜΕΓΑ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αντανακλά την ύψιστη και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της εταιρείας να παράγει απόλυτα ασφαλή, καινοτόμα προϊόντα.
· Retail Business Awards 2023
o SUPPLIERS’ BRAND SOCIAL MEDIA CAMPAIGN για την καμπάνια Babylino Sensitive «Η ασφάλεια του μωρού σας, ο κόσμος μας» – GOLD Βραβείο και SUPPLIERS’ BRAND LAUNCH για το «Παιδικό Εκπαιδευτικό Κρεμοσάπουνο ΜΕΓΑ Hygiene KIDS» – GOLD Βραβείο
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό