
Το αναπτυξιακό στρατηγικό επιχειρηματικό της πλάνο συνεχίζει να υλοποιεί η PepsiCo Hellas στην Ελλάδα. Την ίδια στιγμή, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία εξακολουθεί να ενισχύει με σταθερούς ρυθμούς την επιχειρηματική και οικονομική θέση της, αυξάνοντας στα 238.289.049,45 εκατ. ευρώ τον κύκλο εργασίων το 2023, εμφανίζοντας αύξηση 18,45% σε σχέση με το 2022.
Σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η PepsiCo Hellas παρουσίασε πέρυσι μικτό κέρδος χρήσεως που ανήλθε σε ποσό € 101.255.900,41, έναντι ποσού € 83.580.333,86 τη χρήση 2022.
Ρωσικό «δώρο» στην Ελλάδα: Θα πίνουμε … Carlsberg και Pepsi made in Greece
Η παραπάνω αύξηση (21,15%) οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αισθητή άνοδο των πωλήσεων. Σημαντική συνεισφορά στην ανοδική πορεία των πωλήσεων, είχαν προϊόντα όπως τα Lay’s, τα Ruffles, τα Doritos, τα Kinder, το Lipton και η Pepsi. Το κόστος πωλήσεων εμφάνισε επίσης άνοδο (16,53%), κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους αγοράς των εμπορευμάτων και των πρώτων υλών, σε σχέση με τα αντίστοιχα ποσά για τη χρήση 2022.
Συγκεκριμένα, το κόστος πωλήσεων ανήλθε για τη χρήση του 2023 σε € 137.033.149,04, έναντι € 117.597.051,05 για τη χρήση του 2022. Τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων (κέρδη) διαμορφώθηκαν σε € 2.624.207,50 έναντι € 5.739.983,98 την προηγούμενη χρήση. Η αύξηση στα έξοδα διάθεσης κατά ποσό € 13.859.625,52 σε σχέση με το 2022, όπως επίσης και η μείωση στα κέρδη από τη διάθεση μη κυκλοφορούντων στοιχείων (κατά ποσό € 6.093.843 – πώληση εργοστασίου Λουτρακίου το 2022), αιτιολογούν σε μεγάλο βαθμό τη μεταβολή στα κέρδη προ φόρων.
H Γενική Διευθύντρια της PepsiCo Hellas, Inga Dengel, δήλωσε σχετικά: «H PepsiCo Hellas συνεχίζει τη δυναμική πορεία της, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τα Οικονομικά αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε. Μένοντας πιστοί στο στρατηγικό επιχειρηματικό μας πλάνο, συνεχίζουμε να υπηρετούμε το όραμά μας και να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι με νέα προϊόντα, ισχυρές συνεργασίες και εξασφάλιση των βέλτιστων συνθηκών εργασίας για τους ανθρώπους μας. Άλλωστε οι άνθρωποί μας είναι η δύναμή μας και η συλλογική προσπάθεια είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις ισχυρές επιδόσεις του brand μας. Με βασικό πυρήνα της φιλοσοφίας μας το “Winning with Purpose” λειτουργούμε υπεύθυνα δημιουργώντας μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία και το περιβάλλον, ενώ συνεχίζουμε να επενδύουμε και να στηρίζουμε την εθνική οικονομία και την ελληνική κοινωνία».
Μείωση εξόδων
Αντιμετωπίζοντας συνεχείς προκλήσεις όπως οι γεωπολιτικές εντάσεις και συγκρούσεις στη Μέση Ανατολή και την Ουκρανία καθώς και τη συνέχιση των επιθέσεων στην Ερυθρά Θάλασσα, η PepsiCo Hellas έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στον περιορισμό των σταθερών εξόδων και στην επίτευξη καλύτερων τιμών στην αγορά των πρώτων υλών.
Ταυτόχρονα, εστίασε αφενός στη διατήρηση της σταθερής πορείας της και αφετέρου στην υλοποίηση επενδύσεων που στοχεύουν τόσο στην ανάπτυξη και παραγωγή νέων προϊόντων όσο και στη χρήση σύγχρονων εργαλείων προώθησης πωλήσεων στην ελληνική αγορά.
Στο πλαίσιο αυτό και μέσα από στρατηγικές συνεργασίες, η PepsiCo Hellas επαναπάτρισε τα αναψυκτικά ΗΒΗ με την παραγωγή των κουτιών αλουμινίου στο εργοστάσιο της ΕΨΑ στο Βόλο από τον Μάρτιο του 2023, ενώ με την επαναλειτουργία της εμβληματικής μονάδας παραγωγής και εμφιάλωσης του φυσικού μεταλλικού νερού, Λουτρακίου Κορινθίας, σε συνεργασία με την N.U. AQUA, ανέλαβε τη διανομή του φυσικού μεταλλικού νερού “Eonio Loutraki”.
Επιπρόσθετα και επεκτείνοντας τη στρατηγική του επαναπατρισμού των αναψυκτικών στη χώρα μας, διευρύνει τη συνεργασία της με την NU AQUA για την παραγωγή των φιαλών rPET στο εργοστάσιο του Λουτρακίου τους επόμενους μήνες, στοχεύοντας, μέχρι το 2025, να έχει φέρει στην Ελλάδα το 60% της παραγωγής των αναψυκτικών.
Ήδη, στην παραγωγική μονάδα των σνακ του Αγ. Στεφάνου παράγονται σήμερα 42 μάρκες προϊόντων σνακς (19 είδη Snacks και 23 flavors Πατάτας), συνολικά 200+ κωδικοί, φτάνοντας την παραγωγή σχεδόν 0,5 εκατομμυρίου συσκευασιών την ημέρα, ενώ σχεδιάζει και την ενσωμάτωση της παράγωγής των Quacker στην υπερσύγχρονη μονάδα της. Η PepsiCo Hellas αγοράζει ετησίως περισσότερους από 20 χιλιάδες τόνους πατάτας από Έλληνες παραγωγούς.
Οι επενδύσεις
Στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της, η PepsiCo επικεντρώνεται στην ψηφιοποίηση, την προσφορά προϊόντων με υψηλότερη διατροφική αξία και προσιτές τιμές αλλά και στη μεγαλύτερη ενεργειακή εξοικονόμηση.
Συγκεκριμένα, η στρατηγική στόχευση της PepsiCo Hellas για το 2024 σχεδιάζει:
• Την περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενων προϊόντων, καθώς και την προώθηση νέων στην αγορά, έχοντας ως στόχο τη βέλτιστη ανταπόκριση στις νέες ανάγκες των καταναλωτών για προϊόντα με ενισχυμένο διατροφικό προφίλ.
• Την περαιτέρω υλοποίηση της στρατηγικής προσέγγισης της αγοράς με τη δημιουργία νέων ισχυρών και σταθερών συνεργασιών, αλλά και τη μεταφορά τεχνογνωσίας και εκπαίδευσης σε νέα ψηφιακά εργαλεία των συνεργατών – προμηθευτών.
• Το μετασχηματισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της ροής των προϊόντων και την παροχή ακόμη καλύτερων και πιο ευέλικτων υπηρεσιών.
• Τη συνέχιση και ενίσχυση των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας της Εταιρίας σε 3 βασικούς άξονες: Υγιής επιχειρηματική ανάπτυξη, Έμφαση στο περιβάλλον και Ανταπόδοση στην κοινωνία.
• Την υλοποίηση συνεργειών και δράσεων για τη μείωση των λειτουργικών της εξόδων με στόχο τη βελτίωση των οικονομικών δεικτών, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις οικονομίες κλίμακας.


Latest News

Euroxx Securities: Ενίσχυση του στελεχιακού της δυναμικού με έμφαση στην Επενδυτική Τραπεζική
Στόχος, η ενίσχυση τεχνογνωσίας και η διεύρυνση εργασιών των τμημάτων Επενδυτικής Τραπεζικής και Πωλήσεων σε διεθνείς θεσμικούς επενδυτές

Το «στρατηγικό» project της Metlen, oρόσημο για την ευρωπαϊκή μεταλλουργία
H ανακοίνωση της Metlen μετά την απόφαση της Κομισιόν να εντάξει το project για την παραγωγή γαλλίου στα επιλεγμένα στρατηγικά έργα

Ανεβαίνει πίστα η Metlen: «Στρατηγική» για την ΕΕ η επένδυση στο γάλλιο
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Κομισιόν θα επισκεφθεί τις εγκαταστάσεις της Metlen στον Άγιο Νικόλαο

Από τον Γουάτσα στους Dreyfus – Τα ελληνικά assets «μαγνήτης» για μεγαλοεπενδυτές
Στο επίκεντρο επενδυτών υψηλού προφίλ βρίσκονται τα ελληνικά assets – Φρενίτιδα από deals με στόχο τις υψηλές αποδόσεις

Σε σημείο καμπής το deal Μασούτη - Κρητικού - Τι λέει η αγορά
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολουθεί η αγορά τις συζητήσεις Μασούτη με τον Κρητικό - Οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών έχουν οδηγηθεί σε οριακό σημείο

Πάτησαν το κουμπί οι τράπεζες - Σε τροχιά μετασχηματισμού 13 χρόνια μετά το PSI
Τα σχέδια Alpha Bank, Eurobank, Εθνική και Πειραιώς - Οι ελληνικές τράπεζες μπροστά στο νέο γύρο μετασχηματισμού
![Ηλεκτρικές συσκευές: Ποια προϊόντα έχουν «ρεύμα» και ποια βγήκαν από την «πρίζα» [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/10/syskeyes-600x399.jpg)
Οι τρεις ηλεκτρικές συσκευές που βγήκαν από την «πρίζα» -Μείωση πωλήσεων έως 45% [γραφήματα]
Στα 3,07 δισ. ο τζίρος στις ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές το 2024, μειωμένος κατά 4,1% - Οι λόγοι

Το δυσθεώρητο μπόνους στον CEO της Shell και η υποχώρηση από τους πράσινους στόχουςυς εν μέσω περικοπών;
Παρά τα μειωμένα κέρδη και τις περικοπές δαπανών, η Shell δίνει μεγαλύτερο μπόνους στο CEO της, παρά την σφορδή κριτική

Η Ευρώπη γυρνάει την πλάτη στον Μασκ - Βουτιά στις πωλήσεις της Tesla
Μειωμένες κατά 40% σε σχέση με πέρυσι οι πωλήσεις της Tesla στην Ευρώπη - Σε ποιες χώρες σημειώθηκε η μεγαλύτερη πτώση

Τα 47 στρατηγικά projects και η... Metlen - Ποιες εταιρείες πήραν το «πράσινο φως»
Αναλυτικά ο κατάλογος των 47 στρατηγικών έργων που ανακοινώθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή