Αύξηση κατά 24% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ & ΖΗΡΕΙΑ ΜΟΝ. ΕΠΕ το 2023 και ανήλθε σε 98,2 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2022.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η αύξηση αυτή είναι αποτέλεσμα της περαιτέρω διείσδυσης στην αγορά καθώς και της ενσωμάτωσης της Green Cola Hellas και της Green Cola Operations τον Αύγουστο του 2023 που συνέβαλε στην επιπλέον ενοποίηση των πωλήσεων στο εξωτερικό.
Το μικτό περιθώριο τόσο της εταιρείας, όσο και του Ομίλου, ανέκαμψε σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, από 34,5% σε 41,3% ενώ το σύνολο των Ενοποιημένων Ιδίων Κεφαλαίων του Ομίλου στις 31/12/2023 ανήλθε σε 27,9 εκατ. ευρώ.
Στρατηγική συμφωνία της Χήτος για διανομή των αναψυκτικών «Green» στη Σαουδική Αραβία
Το προσαρμοσμένο EBITDA του Ομίλου έκλεισε θετικό στα 6,1 εκατ. ευρώ το 2023 σε σχέση με το αρνητικό EBITDA 1,3 εκατ. ευρώ το 2022.
Ο Γιώργος Βενιέρης, CEO του Ομίλου Green Beverages, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το 2023 αποτέλεσε μια εξαιρετικά δυναμική χρονιά για τη ΧΗΤΟΣ με σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών μας, ενώ συγχρόνως σηματοδότησε την έναρξη μιας νέας εποχής για την εταιρεία μας, μετά την επιτυχημένη ενσωμάτωση της Green Cola Hellas και της Green Cola Operations. Οι αυξημένες πωλήσεις δεν ενισχύουν απλώς την παρουσία μας, αλλά ανοίγουν νέους δρόμους εξέλιξης και καινοτόμων συνεργασιών, βασισμένων στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την έντονη αναπτυξιακή μας πορεία και να ενισχύσουμε περαιτέρω την παρουσία μας, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και διεθνώς».
Οι επενδύσεις του 2024
Τον Μάιο 2024, η ΧΗΤΟΣ υπέγραψε πρόγραμμα χρηματοδότησης ύψους 21 εκατ. ευρώ με το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και την Τράπεζα Πειραιώς, εξασφαλίζοντας εξαιρετικά ανταγωνιστικό επιτόκιο και μακροπρόθεσμη αποπληρωμή. Η εταιρεία στοχεύει στην υλοποίηση ενός επενδυτικού πλάνου άνω των 25 εκατ. ευρώ, με έμφαση στη βελτίωση της αποδοτικότητας παραγωγής και τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Η ολοκλήρωση του πλάνου αναμένεται να οδηγήσει σε αυξημένη λειτουργική κερδοφορία από το τέλος του 2025.
Παράλληλα, η Ζήρεια ΕΠΕ, 100% θυγατρική της ΧΗΤΟΣ, υλοποιεί επένδυση 3 εκατ. ευρώ στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις στην Κόρινθο, αυξάνοντας τη δυναμικότητα του Ομίλου Green Beverages, ώστε να καλύψει τις ανάγκες της περιόδου υψηλής ζήτησης.
Οι στόχοι για το μέλλον
Η ΧΗΤΟΣ στοχεύει στη συνέχιση της επιτυχημένης εμπορικής στρατηγικής στην εγχώρια αγορά, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την παρουσία της. Παράλληλα, εστιάζει στην ενδυνάμωση του εξαγωγικού της προσανατολισμού, με ιδιαίτερη έμφαση στις αγορές της Μέσης Ανατολής και της Ευρώπης, ενώ επιδιώκει τη βελτίωση του κόστους παραγωγής μέσω της επιτάχυνσης των προγραμματισμένων επενδύσεων.
Για το 2024, η εταιρεία στοχεύει σε κύκλο εργασιών άνω των €115 εκατ. ευρώ, με περαιτέρω ενίσχυση του μικτού περιθωρίου κέρδους και αύξηση του EBITDA, διαμορφώνοντας ισχυρές βάσεις για βιώσιμη ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, ο Όμιλος εισέρχεται σε μια νέα εποχή δημοσιεύοντας την πρώτη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου Green Beverages εντός του 2024, λαμβάνοντας υπόψη τα διεθνή πρότυπα βιωσιμότητας GRI (GRI Standards). Για πρώτη φορά, ο Όμιλος θα πραγματοποιήσει διπλή ανάλυση ουσιαστικότητας (double materiality assessment) σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) και τα σχετικά πρότυπα ESRS (European Sustainability Reporting Standards). Απώτερος στόχος είναι τα οφέλη από την δραστηριότητά του να δημιουργούν προστιθέμενη αξία για τους ανθρώπους του, την κοινωνία και το περιβάλλον.
Ευρώπη
Η Green Cola ενισχύει δυναμικά την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά, εδραιώνοντας τη θέση της σε στρατηγικές αγορές όπως η Γερμανία, η Αγγλία, η Ισπανία και τα Βαλκάνια.
Το 2024, η ΧΗΤΟΣ στοχεύει σε περαιτέρω διεύρυνση της διανομής της και τον εμπλουτισμό του κωδικολογίου της, ενώ παράλληλα, προωθεί την ανάπτυξη συνεργιών στο εξωτερικό μέσα από την υφιστάμενη διεθνή παρουσία για το σύνολο του κωδικολογίου της. Σημαντική έμφαση δίνεται στην ψηφιακή της παρουσία, εστιάζοντας στην επιτυχία της στην πλατφόρμα της Amazon, όπου σημειώνει ταχεία ανάπτυξη και εντυπωσιακή αποδοχή από τους καταναλωτές της Δυτικής Ευρώπης, Αγγλίας και Γερμανίας.
Μέση Ανατολή
Κατά τη διάρκεια του 2023, ο Όμιλος Green Beverages σημείωσε δυναμική παρουσία σε 14 χώρες της Μ. Ανατολής ενώ το 2024, προχώρησε σε δύο νέες συμφωνίες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με την Gulf International και στη Σαουδική Αραβία με την Al Rabie, οι οποίες θα προσδώσουν επιπλέον ανάπτυξη στην εταιρεία την περίοδο 2025-2026.
· Συμφωνία με Gulf International
Τον Ιούνιο του 2024, η Green Cola Middle East ανακοίνωσε συνεργασία με την Gulf International LLC, την κορυφαία εταιρεία πωλήσεων και διανομής FMCG στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Στόχος αυτής της στρατηγικής συνεργασίας είναι η διείσδυση του εμπορικού σήματος της Green Cola και των προϊόντων της στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, ισχυροποιώντας την παρουσία της στην κατηγορία του αναψυκτικού. Αυτή η συνεργασία ευθυγραμμίζεται με τη δέσμευση της ΧΗΤΟΣ να παρέχει καινοτόμες και πιο υγιεινές επιλογές – “Better For You Beverages”- στους καταναλωτές της, διεθνώς.
· Συμφωνία με Al Rabie
Ακόμα μια στρατηγική συμφωνία πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2024, με την Green Cola Middle East να ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Al Rabie Saudi Foods, μια από τις μεγαλύτερες και πρωτοπόρες εταιρείες στην παραγωγή χυμών στη Σαουδική Αραβία.
Η συμφωνία αποτελεί σημαντική επιχειρηματική επιτυχία της ΧΗΤΟΣ και του Ομίλου Green Beverages, καθώς ενισχύει περαιτέρω την εξωστρέφειά τους σε δυναμικές υποσχόμενες αγορές του εξωτερικού επιβεβαιώνοντας, παράλληλα, τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον.
ΗΠΑ
Στην απαιτητική και ανταγωνιστική αγορά των ΗΠΑ, ο Όμιλος Green Beverages το 2023 επικεντρώθηκε στην ενίσχυση της αποδοτικότητας της διανομής στους βασικούς του πελάτες, ως επί το πλείστον αλυσίδες οργανωμένου λιανεμπορίου όπως οι H-E-B-, Market Basket, Target, καθώς επίσης ενίσχυσε περαιτέρω την παρουσία του στο e-commerce μέσω της Amazon. Τα προϊόντα της εταιρείας έχουν παρουσία σε περισσότερα από 3.000 σημεία λιανικής.
Latest News
Intracom: Το σχέδιο για τη συγχώνευση με την Κλουκίνας – Λάππας
Προχωρά η συγχώνευση της Intracom με την Κλουκίνας - Λάππας - Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση
Λαμία: Εμπρησμό δείχνουν τα στοιχεία για τη φωτιά στο εργοστάσιο σχολικών γευμάτων
Σύμφωνα με το πόρισμα της Πυροσβεστικής η φωτιά ξεκίνησε από ένα αυτοκίνητο που βρισκόταν στο υπόστεγο του εργοστασίου
Ισχυρές επιδόσεις από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Στα 65,7 εκατ. τα καθαρά κέρδη για το α' εξάμηνο και ανεκτέλεστο στα 5 δισ.
Αυξημένα κατά 20,1% τα καθαρά κέρδη προς τους μετόχους - Το ορόσημο για Αττική Οδό και το roadmap των μεγάλων έργων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Eκτίναξη κερδών στα 19,4 εκατ. για την ΑΒΑΞ - Στα 3,23 δισ. το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων
Τα ΕΒΙΤDA του Ομίλου ΑΒΑΞ από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν σε €54,2 εκατομμύρια στο α’ εξάμηνο του 2024
AKRITAS: Μείωση 3,7% στον κύκλο εργασιών - Βελτίωση στα περιθώρια κερδών για το α' εξάμηνο
Η πτώση στον τζίρο της AKRITAS οφείλεται κατά κύριο λόγο στη γενικότερη μείωση των τιμών
ΕΒΕΠ: Ανάπτυξη συνεργασιών με επιχειρήσεων της κινεζικής επαρχίας Jiangsu
Επίσκεψη του πρέσβη της Κίνας και του περιφερειάρχη της επαρχίας Jiangsu στην έδρα του ΕΒΕΠ
ΕΛΤΑ: Περιόρισαν τις ζημιές - Σε εφαρμογή το νέο επιχειρησιακό σχέδιο
Μέσα στο 2023, ξεκίνησε η σταδιακή μετάβαση των ΕΛΤΑ στα νέα δίκτυα διαλογής και διανομής
Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Nέος Μarketing & Trade Marketing Manager ο Γιώργος Κανάκης
Ο Γ. Κανάκης σκοπεύει να ενισχύσει την trade marketing πολιτική της εταιρείας και να χρησιμοποιήσει όλες τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου
Ποιος κλάδος έχει την πρωτιά σε αριθμό επιχειρήσεων και κύκλο εργασιών
Στο χονδρικό και λιανικό εμπόριο δραστηριοποιούνται οι περισσότερες επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν το 24,6% του συνόλου
Ο «Βογιατζόγλου» αγόρασε το ακίνητο της Cardico στο Σχηματάρι
Τι αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της