
Τη δημιουργία ενός πρωτοποριακού εργαστηρίου εφαρμοσμένης νευροεπιστήμης ανακοίνωσε η ΕΥ Ελλάδος, αξιοποιώντας τη δύναμη της καινοτομίας, της τεχνολογίας και των ανθρώπων. Τη διεύθυνση του EY Neuroscience Lab αναλαμβάνει ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης, καταξιωμένος ειδικός στην εφαρμοσμένη νευροεπιστήμη παγκοσμίως, ο οποίος εντάσσεται στην EY Ελλάδος ως επικεφαλής μιας εξειδικευμένης ομάδας επαγγελματιών του χώρου.
BrainReGain-Ελληνισμός Εν Δράσει και EY Ελλάδος: «Η Ελλάδα αλλάζει και σε περιμένει να επιστρέψεις»
Πώς η νευροεπιστήμη μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις
Έχει διαπιστωθεί ότι το 95% των καθημερινών μας αποφάσεων είναι ασυνείδητες. Από τα 11 εκατ. bits πληροφοριών ανά δευτερόλεπτο που λαμβάνει ο εγκέφαλος από το περιβάλλον, μόνο τα 60 bits επεξεργάζονται συνειδητά. Η αντίληψη, η λήψη αποφάσεων και η συμπεριφορά συχνά καθοδηγούνται από κρυφές εγκεφαλικές διεργασίες, που διαμορφώνουν το ποιοι είμαστε και το τι κάνουμε.
Η σύγχρονη νευροεπιστήμη χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής (brain imaging, eye-tracking, κ.ά.) για να καταγράψει τα συναισθήματα, τις αντιδράσεις και τις αποφάσεις μας, σε πραγματικό χρόνο, υποστηρίζοντας την καλύτερη λήψη αποφάσεων, σε επιχειρησιακό και ατομικό επίπεδο. Μέσα από τις πληροφορίες και τα δεδομένα που ξεκλειδώνει η νευροεπιστήμη, οι επιχειρήσεις μπορούν να κατανοήσουν τις καταναλωτικές προτιμήσεις, να αυξήσουν τη συναισθηματική σύνδεση, να δημιουργήσουν μοντέλα πρόβλεψης και να ενισχύσουν την ευημερία και την παραγωγικότητα των ανθρώπων τους.
Οι υπηρεσίες
Οι υπηρεσίες νευροεπιστήμης του EY Neuroscience Lab, που θα έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν οι πελάτες της EY, καλύπτουν τους ακόλουθους τομείς:
– Μάρκετινγκ (Neuromarketing): Εξέταση υλικού μάρκετινγκ και εναλλακτικών UX περιβαλλόντων, για βελτιστοποιημένη αγοραστική εμπειρία και δημιουργία content.
– Ηγεσία (Neuroleadership): Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού με βάση τις αρχές της νευροεπιστήμης, για τη βελτιστοποίηση, μεταξύ άλλων, της λήψης αποφάσεων, της συνεργασίας και της καινοτομίας.
– Ανθρώπινο δυναμικό (NeuroHR): Μετρήσεις σε στελέχη οργανισμών, για την ενίσχυση της ενσυναίσθησης, της ανθεκτικότητας και της ευζωίας τους (wellbeing).
– Ασφάλεια (Neurosafety): Έλεγχος διαδικασιών ασφαλείας και διαχείρισης καταστάσεων υψηλού κινδύνου σε οργανισμούς, για τη βελτιστοποίηση της εκπαίδευσης και της συμπεριφοράς ασφαλείας των εργαζόμενων.
Παράλληλα, η EY θα αξιοποιήσει τη νευροεπιστήμη για να μελετήσει τη διάδραση ανθρώπου και τεχνητής νοημοσύνης (AI), για την καλύτερη κατανόηση του πώς αισθάνονται οι άνθρωποι για την AI, πώς την αποδέχονται και πώς την αντιμετωπίζουν, σε διάφορα περιβάλλοντα.
Τέλος, τo Neuroscience Lab θα συνεργαστεί με διάφορες ομάδες υπηρεσιών της EY, για να σχεδιάσει καινοτόμες υπηρεσίες και εμπειρίες προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες, που θα τους υποστηρίξουν στον μετασχηματισμό τους και στη διαχείριση της αλλαγής.
Ποιος είναι ο Δρ. Νικόλαο Δημητριάδη
Ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης, που θα ηγηθεί του EY Neuroscience Lab, εφαρμόζει τις νευροεπιστήμες στον χώρο των επιχειρήσεων και της εκπαίδευσης τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει εξετάσει περισσότερους από 9.000 εγκεφάλους σε 25 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, συνεργαζόμενος με κορυφαίες επιχειρήσεις στους τομείς της υγείας, των καταναλωτικών προϊόντων, των χρηματοοικονομικών και της τεχνολογίας.
Είναι Επικεφαλής της Επιτροπής Ανθρώπων στο Ινστιτούτο Παγκόσμιας Καινοτομίας και Ηγεσίας Αλλαγής στη Γενεύη, και Professor of Practice στο University of York Europe Campus στην Ελλάδα, όπου ηγείται του μεταπτυχιακού προγράμματος στο Neuromarketing. Παράλληλα, είναι Visiting Professor στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οικονομικών του Πανεπιστημίου της Ljubljana. Το 2022, ο Δρ. Δημητριάδης βραβεύτηκε με το Greek Excellence Award από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Έχει λάβει διδακτορικό και MBA από το University of Sheffield, στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ διδάσκει τακτικά σε διάφορα MBAs, πανεπιστημιακά και εταιρικά προγράμματα, σε όλο τον κόσμο.
Με αφορμή την δημιουργία του Neuroscience Lab, ο κ. Γιώργος Παπαδημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥ Ελλάδος, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που για ακόμη μία φορά η ΕΥ πρωτοπορεί, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να επωφεληθούν από προηγμένες τεχνολογίες και καινοτόμες μεθοδολογίες, για να βελτιώσουν τη λειτουργία τους. Οι δυνητικές εφαρμογές της νευροεπιστήμης στον χώρο των επιχειρήσεων – από την καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων και των αντιδράσεων των καταναλωτών, μέχρι την ενίσχυση της ευημερίας και της παραγωγικότητας των εργαζόμενων και τη λήψη πιο ενημερωμένων αποφάσεων – είναι πραγματικά εντυπωσιακές. Καλωσορίζω τον Νικόλαο Δημητριάδη στην ομάδα μας, με τη βεβαιότητα ότι, υπό την διεύθυνσή του, το EY Neuroscience Lab θα δημιουργήσει νέες συναρπαστικές ευκαιρίες για τους πελάτες μας, βοηθώντας τους να σχεδιάσουν το μέλλον τους με περισσότερη αυτοπεποίθηση, ενσυναίσθηση και εμπιστοσύνη».


Latest News

Η Gen Z... μεταξεταστέα με την τεχνητή νοημοσύνη - Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ
Ελλείψεις της Gen Z στην κριτική αξιολόγηση και στην ικανότητα εκτίμησης των δυνατοτήτων και των περιορισμών της ΑΙ

Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές από τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα;
Η νέα έρευνα της Saleforce επιβεβαιώνει ότι η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών είναι πλέον σημαντικότερη από τις χρεώσεις και τα επιτόκια για τη διατήρηση των πελατών στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Περισσότερες γυναίκες στα διοικητικά συμβούλια - Τα κριτήρια
Με τις διατάξεις του νομοσχεδίου θεσμοθετείται υποχρεωτική συμμετοχή των γυναικών σε ποσοστό τουλάχιστον κατά 33% στα ΔΣ των εισηγμένων εταιρειών

Το τοξικό εργασιακό περιβάλλον φέρνει αποχωρήσεις - Πόσοι έφυγαν από τη δουλειά τους
Τα ευρήματα της έρευνας Workmonitor της Randstad για τις προσδοκίες των εργαζομένων

Το 93% των στελεχών πληροφορικής σχεδιάζει να εφαρμόσει AI Agents
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Salesforce δείχνουν ότι η αυξανόμενη ζήτηση στον τομέα της πληροφορικής δημιουργεί νέες ευκαιρίες για βελτίωση της αποδοτικότητας με χαμηλότερο κόστος, μέσω των ΑΙ Agents

Οι εταιρείες έχουν νέο... δίλημμα - ΑΙ ή Gen Z για θέσεις εργασίες;
Tο 40% των μάνατζερ θα προτιμούσε να προσλάβει ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης αντί για πτυχιούχους της Gen Z