
Την επέκτασή της στη Λατινική Αμερική, με αφετηρία την Καρταχένα της Κολομβίας, ανακοίνωσε η Aria Hotels, ελληνική θυγατρική του ομίλου Libra Group, ξεκινώντας από την Καρταχένα της Κολομβίας
Αυτή η κίνηση, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, σηματοδοτεί την πρώτη διεθνή επέκταση της εταιρίας, αποτελώντας ορόσημο στην πορεία της προς τη διεθνή ανάπτυξη και την αναζήτηση νέων στρατηγικών ευκαιριών πέρα από τα ελληνικά σύνορα.
Aria Hotels: Σχεδιάζει 4 eVTOL Vertiports στην Ελλάδα
Τα Aria Hotels θα μεταμορφώσουν δύο ιστορικά ακίνητα στην Κολομβία σε πολυτελή ξενοδοχεία, συνδυάζοντας πολιτιστική κληρονομιά και μοντέρνα αισθητική.
Το πρώτο ξενοδοχείο αναμένεται να υποδεχθεί τους επισκέπτες στα μέσα του 2026.
Για την επέκτασή της στην αγορά της Κολομβίας τα Aria Hotels συνεργάστηκαν με την Onirius Hospitality Advisors, για να εξασφαλίσει τη στρατηγική και ομαλή μετάβαση του ομίλου στη νέα αγορά.
Η ανακοίνωση πραγματοποιήθηκε στις 23 Σεπτεμβρίου 2024, στο πλαίσιο της Ετήσιας Συνόδου Κορυφής της Concordia στην Νέα Υόρκη, παρουσία του προέδρου της Libra Group, κ. Γιώργου Λογοθέτη, και του πρώην Προέδρου της Κολομβίας, κ. Iván Duque.
Ένα από τα πρώτα ξενοδοχεία θα φέρει το όνομα «Aria Maria», ως φόρο τιμής στην προσωπική φιλία που συνδέει τον κ. Λογοθέτη και τον πρώην Πρόεδρο της Κολομβίας, κ. Duque. Κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στις Σπέτσες, οι δύο άνδρες ανακάλυψαν ότι μοιράζονται μια βαθιά εκτίμηση για το αγαπημένο ελληνικό τραγούδι «Μαρία με τα κίτρινα», το οποίο θυμούνται από την παιδική τους ηλικία. Αυτή η κοινή ανάμνηση ενέπνευσε το όνομα του νέου ακινήτου, αναδεικνύοντας έναν ισχυρό δεσμό που συνδέει τις πολιτιστικές κληρονομιές της Ελλάδας και της Κολομβίας.
Δηλώσεις
Η Teresa Londoño, Γραμματέας Τουρισμού της Καρταχένα, δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε τα Aria Hotels στην Κολομβία. Το νέο τους εγχείρημα όχι μόνο θα αναδείξει ιστορικές τοποθεσίες, μετατρέποντάς τες σε εμβληματικούς τουριστικούς προορισμούς, αλλά θα ενισχύσει και τους πολιτιστικούς δεσμούς μεταξύ των δύο χωρών μας. Η Κολομβία θα αναδειχθεί ως κορυφαίος προορισμός για τους διεθνείς ταξιδιώτες, με ιδιαίτερη έμφαση στον οικοτουρισμό, προσελκύοντας επισκέπτες που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες και βιώσιμες πρακτικές».
Ο κ. Μάκης Πανταζάτος, Διευθύνων Σύμβουλος των Aria Hotels, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για το νέο εγχείρημα, δηλώνοντας: «Είναι μεγάλη μας τιμή να φέρνουμε την αυθεντική ελληνική φιλοξενία στη Λατινική Αμερική. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μοναδικά καταλύματα που θα τιμούν την τοπική κουλτούρα, ενώ παράλληλα θα αντικατοπτρίζουν τις ελληνικές μας ρίζες. Καθώς επεκτεινόμαστε στην Καρταχένα, ανυπομονούμε να αναπτύξουμε καταλύματα που θα αναδεικνύουν την πλούσια ιστορία της Κολομβίας, εμπλουτισμένα με την ελληνική ζεστασιά και φιλοξενία που μας χαρακτηρίζει».


Latest News

Η επέλαση των brands στους εμπορικούς δρόμους - Οι νέες επενδύσεις και τα ενοίκια
Το 2024 έκλεισε με σημαντικές επενδύσεις μεγάλων αλυσίδων και brands στην Ερμού και στο κέντρο της πρωτεύουσας - Οι «χρυσές» μισθώσεις

Poste: Γίνεται ο μεγαλύτερος επενδυτής παρόχου τηλεφωνίας
H Poste Italiane παίρνει τα ηνία της Telecom Italia, μέσω της εξαγοράς του 15% της Vivendi

Στην παραγωγή ρίχνουν μισό δισ. 15 βιομηχανίες τροφίμων και ποτών
Game changer για την ελληνική οικονομία η βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Οι νέες επενδύσεις ξεπερνούν το μισό δισ.

H AI στην «πράσινη» ενεργειακή μετάβαση των επιχειρήσεων| H ιστορία της Avokado
Σε αυτό το επεισόδιο του BizSound φιλοξενούμε τον Βασίλη Νικολόπουλο, ιδρυτή και CTO της Avokado. Η εταιρεία παρέχει λύσεις στο κομμάτι της ενέργειας, με εργαλείο την τεχνητή νοημοσύνη.

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Σε αναζήτηση ισορροπίας τα σούπερ μάρκετ - Από την πανδημία στο σοκ των ανατιμήσεων
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος των αυξήσεων και η αντίδραση των νοικοκυριών

«Αυτονομείται» το παγωτό της Unilever στην Ελλάδα – Η νέα εταιρεία
Το σχέδιο της Unilever για το παγωτό – Η «προίκα» της Algida ICC και οι επιδόσεις του 2024 - Σε εξέλιξη η εθελουσία

Ο Τρύφων Νάτσης απέκτησε τις μετοχές Κάτσου και Γερμανού στη Lamda
Το ποσοστό της BHCML σε δικαιώματα ψήφου επί μετοχών στη Lamda ανήλθε σε ποσοστό 5,092% - Στο 8,624% η συμμετοχή του Τρύφωνα Νάτση

Coca Cola HBC: Ακυρώνει το event στο Καλλιμάρμαρο μετά το «μπλόκο» Μενδώνη
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας

Lamda Development: Στο 5,092% η συμμετοχή της Breva Howard Capital του Νάτση
Προηγουμένως η Breva Howard Capital κατείχε ποσοστό 2,8291% στη Lamda Development - Τι αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας