Στο Αμφιθέατρο του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή πραγματοποιήθηκε χθες η παρουσίαση της νέας καμπάνιας του Ομίλου Interamerican, με τίτλο «Χτίζοντας Ξανά την Ελπίδα». Η νέα 360° καμπάνια αναδεικνύει τον ουσιαστικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης σε σοβαρές προκλήσεις, όπως οι αυξανόμενες φυσικές καταστροφές.
Την εκδήλωση συντόνισε η Ευρυδίκη Κατσουλάκη, Επικεφαλής του τμήματος Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων του Ομίλου, η οποία καλωσόρισε τους καλεσμένους, δίνοντας τον λόγο στους επίτιμους καλεσμένους και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Γιάννη Καντώρο.
Συγχώνευση εταιρειών για την Interamerican – Νέα επωνυμία για την ασφαλιστική
«Η δέσμευσή μας είναι να είμαστε πάντα δίπλα στους ανθρώπους σε κάθε δύσκολη στιγμή. Από την πρώτη στιγμή του φαινομένου Daniel, κινητοποιήσαμε τον στόλο μας, διαθέσαμε πάνω από 70 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις και στείλαμε πάνω από 30 εμπειρογνώμονες στην περιοχή. Είμαστε εδώ για να στηρίξουμε την ελπίδα και να συμβάλουμε σε ένα καλύτερο μέλλον, διότι η αλληλεγγύη και η ανθρωπιά είναι οι αξίες που μας καθοδηγούν», τόνισε στην ομιλία του ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, κ. Γιάννης Καντώρος.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, πραγματοποιήθηκε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον panel υπό την καθοδήγηση του Μάρκου Φραγκουλόπουλου, Corporate Relations & Partnership Leader, με κεντρικούς άξονες την πρόληψη, τη διαχείριση και την επίπτωση στην κοινωνία και την υγεία.
Ο Πάνος Κούβαλης, Γενικός Διευθυντής Ασφαλιστικών Εργασιών του Ομίλου Interamerican, ανέφερε πως η ασφαλιστική εταιρεία αντιδρά σε περιόδους κρίσης, αναλύοντας τους μηχανισμούς που ενεργοποιεί για να υποστηρίξει τους πελάτες της. Ο Φώτης Σαρηγιάννης, Πρόεδρος της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, εστίασε στη διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, τονίζοντας τη συνεργασία μεταξύ φορέων.
Η Μαίρη Κουτσιούμπα, Διευθύντρια του Νοσοκομείου Καρδίτσας, παρουσίασε τις επιπτώσεις των κρίσεων στην υγεία και την ανάγκη για άμεση ανταπόκριση. Τέλος, ο Δρ. Θοδωρής Γιάνναρος, Εκπρόσωπος του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, ανέδειξε τη σημασία της επιστημονικής γνώσης για την πρόληψη και την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών.
Το κλείσιμο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε από τους Στέφανο Φαλκονάκη, Group Marketing Leader του Ομίλου Interamerican, Μπάμπη Μπαμπίλη, Επικεφαλής Χαρτοφυλακίου Πελατών του Ομίλου Interamerican και τον Σπύρο Οικονόμου, Mobility & Convenience Tribe Leader & Head of Anytime. Στην ομιλία τους, τόνισαν τη σημασία της καμπάνιας «Χτίζοντας Ξανά την Ελπίδα», η οποία αναδεικνύει την ανάγκη για πρόληψη και αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων, προβάλλοντας το όραμα του Ομίλου για ένα ασφαλέστερο μέλλον γεμάτο ανθρωπιά και αλληλεγγύη. Το μήνυμα «Κάθε στιγμή δίπλα σου» στοχεύει να εμπνεύσει δράσεις και να ενθαρρύνει πρωτοβουλίες που θα συμβάλουν σε ένα καλύτερο αύριο γεμάτο ελπίδα.
Στο τέλος της εκδήλωσης, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την έκθεση «Rebuilding Hope» στο Foyer του Μουσείου, όπου, μέσω του φακού του Νίκου Ζήκου (@NikZik), αποτυπώνονται οι συγκινητικές στιγμές και οι εμπειρίες των πρωταγωνιστών, αναδεικνύοντας την ελπίδα και την ανθρωπιά στα χωριά της Θεσσαλίας.
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»