Ο «οδικός χάρτης» για την ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργειών μεταξύ επιχειρήσεων από την επαρχία Jiangsu της Κίνας, με επιχειρήσεις του πειραϊκού χώρου, σχηματοποιήθηκε κατά την διάρκεια επίσκεψης πολυμελούς κινεζικής αντιπροσωπείας με επικεφαλής τον Πρέσβη της Κίνας στην Ελλάδα, Σίαο Τζουντσένγκ, και τον Περιφερειάρχη της Επαρχίας Jiangsu, Fang Wei, στο ΕΒΕΠ (Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς).
Κορκίδης: Η επιχειρηματικότητα στο επίκεντρο των εκλογών στο ΕΒΕΠ
Υποδεχόμενος την κινεζική αποστολή στο Επιμελητήριο, ο πρόεδρος Βασίλης Κορκίδης αναφέρθηκε στις διμερείς εμπορικές και οικονομικές σχέσεις μεταξύ των δύο χώρων σημειώνοντας ότι στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυσή τους. Ιδιαίτερης σημασίας προσέλαβε η αναφορά του Πρέσβη της Κίνας στην Ελλάδα, Σίαο Τζουντσένγκ, στις ιδιαίτερα καλές διπλωματικές σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Κίνας, αλλά και στην θετική οικονομική ανάπτυξη που παρουσιάζει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, σημειώνοντας ότι στόχος είναι η ανάπτυξη των διμερών εμπορικών σχέσεων.
Ο Πρέσβης προσδιόρισε το ευρύτερο πλαίσιο μέσα στο οποίο, όπως χαρακτηριστικά είπε, υπάρχουν ευοίωνες προοπτικές ανάπτυξης συνεργασιών στην ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων, την ενέργεια και την αποθήκευσή της, τις υπηρεσίες, αλλά και σε ένα επίσης ευρύτατο πεδίο που σχετίζεται με τις ναυτιλιακές δραστηριότητες, τα λιμάνια και τις υποδομές τους.
Κοινές επιχειρηματικές δράσεις ΕΒΕΠ – κινεζικών επιχειρήσεων
Με επίκεντρο το λιμάνι του Πειραιά, ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ φώτισε το πεδίο στο οποίο μπορεί να αναπτυχθούν επιχειρηματικές δράσεις από κοινού μεταξύ ελληνικών και κινεζικών επιχειρήσεων, υπενθυμίζοντας ότι ο ελληνικός εφοπλισμός ναυπηγεί στα κινεζικά ναυπηγεία έναν εξαιρετικά μεγάλο αριθμό εμπορικών πλοίων όλων των τύπων. Μάλιστα, σημείωσε ότι υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιείται στην παραγωγή υλικών και αναλωσίμων για τη ναυτιλία, γεγονός που δημιουργεί ένα πεδίο για μελλοντικές συνεργασίες.
Οι σχέσεις Ελλάδας-Κίνας, που ξεκίνησαν από τη θάλασσα και πλέον ξεφεύγουν από αυτήν, είπε, έχουν ενισχυθεί ιδιαίτερα με την ανάπτυξη των διμερών οικονομικών σχέσεων. Η ολοκληρωμένη στρατηγική εταιρική σχέση Κίνας-Ελλάδας έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο. Όπως ανέφερε, η οικονομική και εμπορική συνεργασία αποφέρει πλούσια αποτελέσματα, οι πολιτιστικές ανταλλαγές βρίσκονται σε άνοδο και οι δύο βασικοί άξονες της
Latest News
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Παράταση στην ολοκλήρωση του deal για την ΗΛΕΚΤΩΡ – Οι αποφάσεις Motor Oil και ΕΛΛΑΚΤΩΡ
Για την ολοκλήρωση της εξαγοράς της ΗΛΕΚΤΩΡ, οι Motor Oil και ΕΛΛΑΚΤΩΡ ανανέωσαν τις ειδικές άδειες της σύμβασης αγοραπωλησίας - Ο ρόλος της Επιτροπής Ανταγωνισμού
Η Γαλαξίας ανανέωσε το ομαδικό συμβόλαιο ασφάλισης των υπαλλήλων της
Σύμφωνα με την Γαλαξίας, καλύπτονται περισσότεροι από 5.300 εργαζόμενοι της αλυσίδας
Νέο πόλο στη μικρή λιανική από τη Motor Oil - Η Core Innovations και οι εξαγορές
Οι κινήσεις της Motor Oil στη λεγόμενη «μικρή λιανική» - Ο κλάδος αθροίζει πωλήσεις πάνω από 5 δισ. ευρώ
Οι τράπεζες που συνεργάζονται με την Αναπτυξιακή για το «Σπίτι μου ΙΙ»
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται κατά 50% από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και κατά 50% από τα τραπεζικά ιδρύματα
Syndea: Αναπροσαρμόζει τα ασφάλιστρα των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας
Η Syndea ανακοίνωσε ότι προσπαθεί να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξήσεων, μειώνοντας τον αντίκτυπο στους ασφαλισμένους
Από σήμερα εισιτήριο στο... κινητό - Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αλλάζει τα δεδομένα στις αθηναϊκές συγκοινωνίες
Με το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το tap2ride μετατρέπει το κινητό τηλέφωνο σε εισιτήριο και εισάγει τις συγκοινωνίες της Αθήνας στο μέλλον
Toyota Ελλάς: Αύξηση 39% στις πωλήσεις το 2024
Η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε ότι ταξινομήθηκαν 25.626 οχήματα, σημειώνοντας 17,4% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο στην ιστορία της στην Ελλάδα
Νέα συνεργασία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με σούπερ μάρκετ Θανόπουλος
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Από τις 9 Ιανουαρίου μέχρι και τις 7 Φεβρουαρίου 2025 το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερώνεται με κεντρικό μήνυμα το «Το ‘ψαξες;»
Eurobank για «Σπίτι μου ΙΙ»: Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στεγαστικών δανείων
Με το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης της Eurobank, ο πελάτης υποβάλει την αίτησή του στο κατάστημα ή μέσω video κλήσης