
Δέκα απλούς τρόπους για την προστασία των χρηστών από διάφορους διαδικτυακούς κινδύνους που θα διασφαλίζουν την προστασία του απορρήτου και την ασφαλή πλοήγηση στην πλατφόρμα προτείνει το TikTok, υπνεθυμίζοντας παράλληλα ότι επιτρέπεται να χρησιμοποιείται από άτομα ηλικίας 13 ετών και άνω.
TikTok: Ρίχνει «αυλαία» η εφαρμογή μουσικής στις 28 Νοεμβρίου
Οι 10 απλοί τρόποι προστασίας χρηστών του TikTok
1. Λειτουργίες κατάλληλες για την ηλικία: Οι χρήστες της πλατφόρμας θα πρέπει να είναι πάνω από 16 χρονών για να χρησιμοποιούν εφαρμογές όπως το Duet ή Stitch, ενώ θα πρέπει να είναι πάνω από 18 χρονών για να κάνουν LIVE, για να στείλουν και να λάβουν “Δώρα” .
2. Προστασία των εφήβων: Το For You Feed έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ασφάλεια. Το TikTok εργαζεται για να απομακρύνει βίντεο που περιέχουν υλικό για ενήλικες ή σύνθετα θέματα για χρήστες κάτω των 18.
3. Family Pairing: Η συγκεκριμένη λειτουργία επιτρέπει στους γονείς/κηδεμόνες να συνδέσουν τον δικό τους λογαριασμό στο TikTok με αυτόν των παιδιών τους για να προσαρμόσουν ρυθμίσεις ασφάλειας και απορρήτου.
4.Λογαριασμοί στο TikTok μόνο για χρήστες άνω των 13 ετών: Στο TikTok μπορούν να δημιουργήσουν λογαριασμό μόνο όσοι είναι 13 ετών και άνω. Η πλατφόρμα εργάζεται διαρκώς για να απομακρύνει λογαριασμούς ανηλίκων που έχει εντοπίσει ή που έχουν αναφερθεί από τρίτους.
5. Ιδιωτικότητα λογαριασμών: Οι λογαριασμοί που ανήκουν σε άτομα ηλικίας 13-15 ετών είναι εξαρχής ρυθμισμένοι ως private by default (ιδιωτικοί απο προεπιλογή), έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να εγκρίνουν τους ακολούθους που θα έχουν πρόσβαση στα βίντεό τους.
6. Εκπαιδευτικά βίντεο και οδηγίες για εφήβους: Το Κέντρο Ασφάλειας του TikTok προσφέρει μια σειρά από εκπαιδευτικά βίντεο και οδηγίες για τις ρυθμίσεις απορρήτου, τον εκφοβισμό, τις διαταραχές διατροφής, τις διαδικτυακές προκλήσεις και άλλα θέματα ψηφιακής ασφάλειας. Επιπλέον η Πολιτική Απορρήτου περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένο τμήμα για τους εφήβους χρήστες της πλατφόρμας.
7. Διαχείριση χρόνου: Οι λογαριασμοί που ανήκουν σε χρήστες ηλικίας 13-15 ετών δεν λαμβάνουν ειδοποιήσεις μετά τις 9 μ.μ., ενώ οι λογαριασμοί χρηστών ηλικίας 16-17 ετών δεν λαμβάνουν ειδοποιήσεις μετά τις 10 μ.μ. Επίσης οι έφηβοι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν πρόγραμμα σίγασης ειδοποιήσεων.
8. Συνεργασία με Οργανισμούς: Το TikTok συνεργάζεται με δεκάδες οργανισμούς παγκοσμίως, ώστε να εντοπίζει τους ενδεχόμενους κινδύνους και να διατηρεί ένα ασφαλές περιβάλλον περιεχομένου.
9. Οδηγίες κοινότητας: Λογαριασμοί που παραβιάζουν τις οδηγίες της κοινότητας αφαιρούνται από το TikTok. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να κάνουν αναφορά περιεχομένου μέσα από την εφαρμογή.
10. Διαφημίσεις: Όλες οι διαφημίσεις στο TikTok πρέπει να συμμορφώνονται με τις Πολιτικές Διαφήμισης, οι οποίες διασφαλίζουν ότι οι χρήστες βλέπουν αποκλειστικά διαφημίσεις κατάλληλες για την ηλικία τους. Επιπλέον οι χρήστες του TikTok στην Ευρώπη, ηλικίας από 13 έως 17 ετών δεν βλέπουν εξατομικευμένες διαφημίσεις.


Latest News

Ο Michael Kratsios σε θέση «κλειδί» στον Λευκό Οίκο - Τα «πυρά» στην Κίνα από το OT Forum
Ο Michael Kratsios θα βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος της τεχνολογικής μάχης των ΗΠΑ με την Κίνα στην τεχνητή νοημοσύνη

Η τρέλα της OpenAI για το Ghibli... που πήρε περίεργη τροπή
Τα social media έχουν κατακλυστεί με εικόνες στο στυλ του ιαπωνικού οίκου κινουμένων σχεδίων Studio Ghibli που έχει ενσωματώσει της OpenAI

H EE «ρίχνει» 1,3 δισ. ευρώ σε ΑΙ, κυβερνοασφάλεια και ψηφιακές δεξιότητες
Οι επτά βασικές προτεραιότητες της Κομισιόν στο πλαίσιο του προγράμματος DIGITAL - Τι περιλαμβάνει

Γιατί απειλούνται οι πωλήσεις της Nvidia στην Κίνα
Η Κίνα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της Nvidia με έσοδα 17,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποτελώντας το 13% των συνολικών πωλήσεών της

Στη «μαύρη» λίστα των ΗΠΑ - Πάνω από 50 κινεζικές εταιρείες ΑΙ και τσιπ
Οι ΗΠΑ προσπαθούν με κάθε τρόπο να περιορίσουν τις δυνατότητες του Πεκίνου στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και των τσιπ

Τι ζητούν 400 αστέρες του Χόλιγουντ από τον Τραμπ - Ο ρόλος της ΑΙ
Ποια απάντηση έδωσε το Χόλιγουντ στο Σχέδιο Δράσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη του Τραμπ

Καλή, αλλά (παν)άκριβη η τεχνητή νοημοσύνη
Καθώς τα AI μοντέλα γίνονται πιο πολύπλοκα, απαιτούν όλο και περισσότερους υπολογιστικούς πόρους

Τεχνητή νοημοσύνη: Πως φέρνει επανάσταση στο Fast Food - Ο ρόλος της Nvidia
Η Yum Brands, ιδιοκτήτης των Taco Bell and Pizza Hut, στοχεύει σε έναν κόσμο όπου η τεχνητή νοημοσύνη εξυπηρετεί πελάτες

Γαϊτάνης: Το 9,8% των ελληνικών επιχειρήσεων χρησιμοποιεί AI
Τι ανέφερε ο γενικός γραμματέας Έρευνας και Καινοτομίας μιλώντας στο 2ο Συνέδριο Invest In Greece

Στα 144 δισ. δολάρια οι ευρωπαϊκές δαπάνες για AI έως το 2028
Το λογισμικό παραμένει το κορυφαίο τμήμα των δαπανών για τεχνητή νοημοσύνη, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 60% της συνολικής αγοράς AI και GenAI, αναφέρει η έκθεση της IDC