Tην ιδιωτικοποίηση του αερομεταφορέα Aerolineas Argentinas, αποφάσισε ο πρόεδρος της Αργεντινής Χαβιέρ Μιλέι. Οπως δήλωσε ο εκπρόσωπος του προέδρου Μανουέλ Αντόρνι, ο Χ.Μιλει προτίθεται να υπογράψει σχετικό διάταγμα την επόμενη εβδομάδα.
Ο Χ.Μιλει , υποστηρίζει ότι η σημερινή δομή της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας της Αργεντινής είναι διογκωμένη και κοστίζει υπερβολικά στη χώρα. Οι προσπάθειές του να περικόψει το κόστος έχουν προκαλέσει έντονες διαμαρτυρίες από τα συνδικάτα.
Ελλείμματα
«Από την επανεθνικοποίησή της το 2008, οι κρατικές επιχορηγήσεις για την κάλυψη των ελλειμμάτων της εταιρείας έχουν ξεπεράσει τα 8 δισεκατομμύρια δολάρια», δήλωσε ο Μανουέλ Αντόρνι σε συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή.
Ο οικονομολόγος και πρώην ειδήμονας των μέσων ενημέρωσης Χαβιέρ Μίλεϊ ανέλαβε καθήκοντα τον Δεκέμβριο, υποσχόμενος να βάλει αλυσοπρίονο στον κρατικό προϋπολογισμό, να ανατρέψει το βαθύ δημοσιονομικό έλλειμμα και να συγκρατήσει τον τριψήφιο πληθωρισμό.
Η προηγούμενη προσπάθειά του για την ιδιωτικοποίηση της αεροπορικής εταιρείας αφαιρέθηκε από το κείμενο ενός συνολικού νομοσχεδίου που ψηφίστηκε φέτος από το Κογκρέσο.
Ο εκπρόσωπος του προέδρου της Αργεντινής δήλωσε ότι η Aerolineas απασχολεί σήμερα 1.204 πιλότους για να πετάξουν 81 αεροπλάνα, δηλαδή σχεδόν 15 πιλότους ανά αεροπλάνο.
Είχε δηλώσει νωρίτερα τον Σεπτέμβριο ότι η Aerolineas είχε μειώσει το συνολικό της εργατικό δυναμικό κατά 1.500 υπαλλήλους τους τελευταίους μήνες.
Η απόφαση του Κογκρέσου
Το διάταγμα θα μπορούσε να επιτρέψει στην Aerolineas να κάνει βήματα προς την ιδιωτικοποίηση, όπως η πρόσληψη τραπεζών ή η βολιδοσκόπηση πιθανών αγοραστών, δήλωσε πηγή της εταιρείας.
Ωστόσο, το Κογκρέσο θα μπορούσε ακόμη να παρακάμψει το διάταγμα του Milei, όπως έχει κάνει αρκετές φορές στο παρελθόν. Το φιλελεύθερο κόμμα του Milei έχει μόνο ένα μικρό αριθμό εδρών στο νομοθετικό σώμα, αν και έχει κερδίσει συμμάχους από το κύριο συντηρητικό μπλοκ.
Latest News
Το απόρθητο φρούριο των κροίσων - Τα απίστευτα μέτρα προστασίας και οι πάμπολουτοι ιδιοκτήτες
Σε κάθε 5 κατοίκους του Indian Creek αναλογεί 1 αστυνομικός - Ο εθνικός μέσος όρος είναι περίπου 2,4 αστυνομικοί ανά 1.000 κατοίκους - Οι υπερπλούσιοι έχουν... άλλους νόμους
Η Ινδία αρνείται να ενταχθεί στη μεγαλύτερη εμπορική συμφωνία στον κόσμο - Γιατί κατηγορεί την Κίνα
Κανείς στην Ινδία δεν θα ήθελε να έχει μια συμφωνία ελεύθερου εμπορία με μια αδιαφανή οικονομία, είπε ο υπουργός Εμπορίου και Βιομηχανίας της χώρας
Πώς ένα stealth βομβαρδιστικό «απογειώνεται» αλλάζοντας όσα ξέρουμε για τα αεροπλάνα
Μία αμερικανική startup έχοντας σαν μπούσουλα το Stealth αλλάζει ριζικά τα δεδομένα στην αεροπορική βιομηχανία
Το δικό της σύστημα πληρωμών αναπτύσσει η Ευρώπη - Τι είναι το Wero
Το Wero θέλει να αποτελέσει την ευρωπαϊκή εναλλακτική στις Visa και Mastercard όμως διαθέτει ακόμη πολύ δρόμο για να φτάσει το στόχο αυτό
Η ΕΕ «φρενάρει» το λογισμικό στα κινεζικά αυτοκίνητα - Ποια μέτρα εξετάζει
Εντείνονται οι διαμάχες μεταξύ Κίνας, ΕΕ, ΗΠΑ για το ποιος ελέγχει βασικές τεχνολογίες
Φουρτούνες στις ΗΠΑ από απεργία σε 36 λιμάνια – Πάνω από 500 εκατ. το κόστος
Με παράλυση κινδυνεύει η εφοδιαστική αλυσίδα στις ΗΠΑ
Ο ισπανός «Ρομπέν των τραπεζών» συνελήφθη και δικάζεται στη Γαλλία για ξέπλυμα κρυπτονομισμάτων
Πριν τη Γαλλία, ο Ενρίκ Ντουράν ξεκίνησε τη δράση του το 2008 «κλέβοντας» 492.000 ευρώ από 39 τράπεζες
Έκκληση του ΟΗΕ για την σπατάλη τροφίμων - Πόσα τρόφιμα πετάμε [γράφημα]
Στην ΕΕ παράγονται 59,2 εκατ. τόνοι αποβλήτων τροφίμων, τα οποία περιλαμβάνουν βρώσιμα και μη βρώσιμα μέρη
Μεγαλύτερα έσοδα αναμένει η ITA Airways λίγο πριν την ενταξή της στον όμιλο της Lufthansa
Ο ιταλικός αερομεταφορέας ITA Airways αναμένει ότι οι πωλήσεις για το σύνολο του έτους θα φτάσουν τα 2,7 δισ. ευρώ
JP Morgan: Γιατί ο Ντίμον ετοιμάζεται να μηνύσει την αμερικανική κυβέρνηση
Η προοπτική μιας τράπεζας να μηνύσει την εποπτική της αρχή θα ήταν ανήκουστη σε παλαιότερη εποχή, αλλά η JP Morgan αλλάζει τα δεδομένα