Αύξηση των εσόδων της απο την επιβατική κίνηση κατα ένα τέταρτο το 2024 σε σχέση με πέρυσι, αναμένει η ITA Airways καθώς πετάει με πληρέστερα αεροπλάνα.
Ο ιταλικός – κρατικά ελεγχόμενος- αερομεταφορέας, ο οποίος σύντομα θα ενταχθεί στον όμιλο της Lufthansa αναμένει ότι οι πωλήσεις για το σύνολο του έτους θα φτάσουν τα 2,7 δισ. ευρώ, με τον συντελεστή πληρότητας να αυξάνεται πάνω από το 80% από 79% σήμερα, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής (CFO) Κλόντιο Φαγκιάνι.
Ryanair: Ο CEO «στρώνει το έδαφος» για αυξήσεις πάνω από 30% στα εισιτήρια
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) έγιναν θετικά, στα 62 εκατ. ευρώ, και τα ταμειακά αποθέματα αυξήθηκαν στα 393 εκατ. ευρώ.
Τα έσοδα αυξήθηκαν σε 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ το πρώτο εξάμηνο του έτους, χάρη στην αύξηση του αριθμού των επιβατών κατά 26% σε 8,3 εκατομμύρια επιβάτες.
«Τα μετρητά επιτρέπουν στην εταιρεία να στηρίξει το επενδυτικό σχέδιο, το οποίο έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το προηγούμενο έτος», δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Αντονινο Τουρίτσι στους δημοσιογράφους στο Μιλάνο.
Η ένταξη στον όμιλο της Lufthansa
Σημειώνεται ότι η γερμανική Lufthansa έλαβε τον Ιούλιο το πράσινο φως για να αποκτήσει το 41% των μετοχών της ITA έναντι 325 εκατ. ευρώ, έπειτα από μακρές διαπραγματεύσεις με τις Βρυξέλλες, οι οποίες περιλάμβαναν την παραχώρηση δρομολογίων και χρονοθυρίδων σε ανταγωνιστές για την αντιμετώπιση ανησυχιών σχετικά με τον ανταγωνισμό.
Ο Α.Τουρίτσι δήλωσε ότι η εταιρεία είναι βέβαιη ότι θα κλείσει τη συμφωνία μέχρι την προθεσμία της 4ης Νοεμβρίου.
Οι όροι που συνδέονται με την έγκριση της ΕΕ δημιούργησαν φόβους ότι η ITA – η οποία ανέβηκε στον αέρα το 2021 αντικαθιστώντας τη χρεοκοπημένη Alitalia – μπορεί να χάσει το ενδιαφέρον της να επενδύσει στο αεροδρόμιο Linate του Μιλάνου προς όφελος του αεροδρομίου Fiumicino της Ρώμης.
Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου στα νέα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Μιλάνο, ο γενικός διευθυντής της ITA Αντρέα Μπενάσι διέψευσε το γεγονός αυτό, λέγοντας ότι το Linate παραμένει «στρατηγικής σημασίας» και ότι η αεροπορική εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στον κόμβο.
Πρόσθεσε ότι η ITA θα πρέπει να απελευθερώσει συνολικά 30 χρονοθυρίδες στο Linate, οι οποίες αντιστοιχούν μόνο στο 1% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας και οι οποίες δεν θα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην επιχείρηση.
Latest News
Γιατί η Ευρώπη ανησυχεί για την αποθήκευση φυσικού αερίου;
Καθώς η Μόσχα πίεζε τη ροή του φυσικού αερίου μέσω των ρωσικών αγωγών, η ΕΕ είχε καταφέρει να αποφύγει μια χειμερινή κρίση εφοδιασμού περιορίζοντας τη συνολική ζήτηση φυσικού αερίου
«Σκληραίνει» τη στάση της η ΕΕ για τους δασμούς - Έρχονται αντίμετρα
Η πρόεδρος της Κομισιόν προειδοποίησε: «Οι αδικαιολόγητοι δασμοί στην ΕΕ δεν θα μείνουν αναπάντητοι» για να σημειώσει με νόημα ότι «θα προκαλέσουν αποφασιστικά και αναλογικά αντίμετρα»
Στη Novartis για 3,1 δισ. δολ. η Anthos Therapeutics
Νέο deal στην Υγεία - Τι αναφέρει η Novartis
Η περιουσία του Μασκ κατρακυλά... έπεσε κάτω από τα 400 δισ. δολάρια
Η περιουσία του Μασκ μειώθηκε από το ιστορικό υψηλό των 486 δισεκατομμυρίων δολαρίων - Οι μετοχές της Tesla έχουν υποχωρήσει 27% από τότε που κορυφώθηκαν τον Δεκέμβριο
O Τράμπ τράβηξε τη σκανδάλη - Δασμούς 25% σε αλουμίνιο και χάλυβα, χωρίς εξαιρέσεις
Σε νέα φάση πέρασε ο εμπορικός πόλεμος που είχε προαναγγείλει ότι θα εξαπέλυε ο Τραμπ
Πώς η Shein σχεδιάζει να αποφύγει τους δασμούς Τραμπ
Η στρατηγική της Shein στοχεύει να αποφύγει την τιμωρητική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ για τα αγαθά που προέρχονται από την Κίνα
Marks & Spencer: Δεν είμαστε κουμπαράς – Σταματήστε την αύξηση των φόρων
Το αφεντικό της Marks & Spencer αντιτίθεται στην πρόθεση του βρετανικού υπουργείο Οικονομικών να επιβάλει σειρά νέων φόρων
Ποιοι κατέχουν το αμερικανικό χρέος και τι ψάχνει ο Τραμπ στα ομόλογα
To αμερικανικό χρέος ξεπερνά τα 36 τρισ. δολάρια
Πώς η Ισπανία έφτασε να είναι το «καμάρι» της οικονομίας της Ευρώπης
Η Ισπανία ως χώρα προσέλκυσης επενδύσεων σε τουρισμό και νέες τεχνολογίες
Ο fast and furious ρυθμός του Trump 2.0 - Τι προβληματίζει τους οικονομολόγους
Η προτίμηση των εμπορικών πολέμων και των απελάσεων έναντι των φορολογικών ελαφρύνσεων δημιουργεί κινδύνους για την οικονομία το 2025.