Κατά 7,6% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της JYSK, φτάνοντας τα 41,4 δισεκατομμύρια DKK (5,6 δισεκατομμύρια ευρώ) κατά το οικονομικό έτος 2023/24, σημειώνοντας νέο ρεκόρ απόδοσης σύμφωνα με τις καταστάσεις που ανακοίνωσε η σουηδική εταιρεία.
Ταυτόχρονα, ο αριθμός των νέων πελατών αυξήθηκε κατά 11,9 εκατομμύρια, ενώ εγκαινιάστηκαν 137 νέα καταστήματα επί ευρωπαϊκού εδάφους – ανάμεσά τους και 8 στην ελληνική επικράτεια.
JYSK: Οι Δανοί που κόντραραν την IKEA – Το σχέδιο ανάπτυξης στην Ελλάδα
Παρόλο που οι παγκόσμιες αβεβαιότητες και αναταραχές συνεχίστηκαν κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2023/24 (FY24), η JYSK επένδυσε στη μείωση των ήδη ανταγωνιστικών τιμών σε περισσότερα από τα μισά από τα δημοφιλή ποιοτικά προϊόντα της και εμπλούτισε με ακόμη περισσότερα προϊόντα τη συλλογή «Χαμηλές τιμές καθημερινά». Το αποτέλεσμα ήταν ο αριθμός των πωλήσεων να αυξηθεί κατά 11%.
Η JYSK κατέγραψε επίσης ένα νέο ρεκόρ πελατών με 11,9 εκατομμύρια νέους πελάτες, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, να κάνουν αγορές σε ένα από τα περισσότερα από 3.400 καταστήματα JYSK σε 48 χώρες.
Όπως επισήμανε ο Rami Jensen, Πρόεδρος και CEO της JYSK, «το οικονομικό μας έτος ξεκίνησε δύσκολα με χαμηλές πωλήσεις, αλλά με την εστίασή μας στις ανταγωνιστικές τιμές και τα ποιοτικά προϊόντα μας καταφέραμε να επιτύχουμε ένα ακόμη ρεκόρ τζίρου για τη JYSK. Αυξήσαμε επίσης σημαντικά τον αριθμό των πελατών στα φυσικά καταστήματά μας σε όλες τις χώρες μας και online, ενώ συνεχίσαμε να αυξάνουμε το μερίδιό μας στην αγορά».
Συγχωνεύσεις και νέα αγορά
Η JYSK συνέχισε την επέκτασή της και ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το άνοιγμα των πρώτων καταστημάτων της στο Μαρόκο την άνοιξη του 2025. Η JYSK άνοιξε επίσης 137 νέα καταστήματα και επένδυσε σε 489 δραστηριότητες καταστημάτων, οι οποίες περιελάμβαναν μετεγκαταστάσεις και επεκτάσεις υφιστάμενων καταστημάτων και αναβαθμίσεις στο πρόσφατο concept καταστημάτων 3.0.
Το FY24, η Γερμανία, η μεγαλύτερη αγορά της JYSK, διπλασίασε τον αριθμό των νέων πελατών της και αύξησε τον κύκλο εργασιών της, παρά το κλείσιμο 21 καταστημάτων στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης του έργου One JYSK, με το οποίο συγχωνεύτηκαν οι JYSK Nordic και Dänisches Bettenlager με τη JYSK. Τα καταστήματα που έκλεισαν είτε ήταν πολύ μικρά για το δημοφιλές concept καταστημάτων 3.0 είτε υπήρχε ένα άλλο κατάστημα JYSK 3.0 κοντά.
«Το λέμε συχνά γιατί ισχύει: Η επέκταση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του DNA μας, παρόλο που έχουμε κλείσει πολλά καταστήματα στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης του One JYSK. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να έχουμε κερδοφορία, ενώ αναπτυσσόμαστε τόσο εκτός Ευρώπης όσο και στις χώρες παρουσίας μας εντός Ευρώπης, για να επιτύχουμε το συνολικό στόχο μας των 5.000 καταστημάτων με εξαιρετικές σκανδιναβικές προσφορές ύπνου και τρόπου ζωής. Είμαι πολύ ικανοποιημένος που ο αριθμός των καταστημάτων και των πελατών της JYSK συνολικά συνεχίζει να αυξάνεται κάθε χρόνο», πρόσθεσε ο Rami Jensen.
Επενδύσεις της JYSK σε κέντρα διανομής
Για να καλύψει τον αυξανόμενο αριθμό πελατών και καταστημάτων, η JYSK επενδύει σε δύο νέα, υπερσύγχρονα κέντρα διανομής. Η κατασκευή του πρώτου κέντρου διανομής στο Lelystad της Ολλανδίας ξεκίνησε το καλοκαίρι και θα πιστοποιηθεί σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο βιωσιμότητας LEED.
Έχει συνολική επιφάνεια 147.000 τ.μ. και διαθέτει δύο χώρους αποθήκευσης μεγάλου ύψους χωρητικότητας 166.000 παλετών. Επιλέχθηκε το Lelystad προκειμένου να μειωθεί η απόσταση μεταφοράς των εµπορευµατοκιβωτίων προς τα καταστήματα στην Ολλανδία, το Βέλγιο, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, ακόμα και όσων μεταφέρονται µε φορτηγίδα.
Το άλλο υπερσύγχρονο κέντρο διανομής θα κατασκευαστεί στην Almenara στη νότια Ισπανία και θα αντικαταστήσει το σημερινό κέντρο διανομής που βρίσκεται κοντά στη Βαλένθια. Το νέο κέντρο διανομής θα είναι παρόμοιο με εκείνο της Ολλανδίας και θα εξυπηρετεί την πλειονότητα από τα 150 καταστήματα στην Ισπανία, την Πορτογαλία και το Μαρόκο.
«Με τα δύο νέα κέντρα διανομής θα ενισχύσουμε περαιτέρω την παγκόσμια εφοδιαστική μας, ώστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε εξαιρετικές σκανδιναβικές προσφορές ύπνου και τρόπου ζωής στον αυξανόμενο αριθμό των πελατών μας ακόμα και όταν επεκταθούμε σε νέες χώρες», τόνισε ο Rami Jensen.
Η JYSK θα δημοσιεύσει την ετήσια έκθεσή της την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης κερδών για το οικονομικό έτος 2023/24.
Θετική η εικόνα της JYSK στην Ελλάδα
Η JYSK Ελλάδας ολοκλήρωσε το οικονομικό έτος 2023/24 με ανάλογη επιτυχία με αυτή του ομίλου. Για τα αποτελέσματά της ο Sandor Szimeiszter, Country Director Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας δήλωσε τα εξής: «Η JYSK Ελλάδας είχε μια ανάπτυξη πωλήσεων 10% στα συγκρίσιμα καταστήματα και 14% συνολικά στο οικονομικό έτος 2023/24 έναντι του αντίστοιχου περσινού, αποτέλεσμα που αποτελεί ένα από τα καλύτερα του ομίλου».
«Ο τζίρος μας ήταν 111,6 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ανοίξαμε 8 νέα καταστήματα και είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι γιατί πλέον διαθέτουμε 5 καταστήματα στην Κρήτη. Ταυτόχρονα ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα ανακαινίσεων των καταστημάτων μας στο νέο concept καταστημάτων 3.0. και πλέον οι πελάτες μας μπορούν να βιώσουν μια νέα αγοραστική εμπειρία σε όλο μας το δίκτυο. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ομάδα μας στην Ελλάδα που αποτελεί εγγύηση για περαιτέρω ανάπτυξη και επιτυχία στην ελληνική αγορά».
Latest News
«Ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες από τη Mediobanka – Οι νέες τιμές στόχοι
Η τάση αύξησης των ελληνικών δανείων παραμένει ισχυρή και πολύ πάνω από τον μέσο όρο της ΕΕ, επισημαίνει μεταξύ άλλων η Mediobanca για τις ελληνικές τράπεζες
Avax: Έναρξη κάλυψης από Euroxx – Στα 3,40 ευρώ/μετοχή η τιμή στόχος [πίνακας]
Οι εκτιμήσεις των αναλυτών της Euroxx για το διάστημα 2024-2028
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία