
Όταν πρόκειται για την κατοχή ή για την επένδυση σε ένα κλασικό σε κλασικά συλλεκτικά αυτοκίνητα, η πεποίθηση ήταν ότι οι μεγαλύτεροι αγοραστές είχαν να διαθέσουν τα αντίστοιχα χρηματικά ποσά για να τα αποκτήσουν, ωστόσο μια έρευνα απέδειξε πόσο λάθος και συμβατική ήταν αυτή η σκέψη και ανέδειξε συμπεράσματα – έκπληξη για τη GenZ.
Μarketplace: Ο κρυφός άσος στο μανίκι του Ζάκερμπεργκ για να κάνει ελκυστικό το Facebook στην GenZ
Η εταιρεία ασφάλισης κλασικών αυτοκινήτων Hagerty διαπίστωσε σε μια πρόσφατη έρευνα ότι ενώ το 47% των ερωτηθέντων εξέφρασε ενδιαφέρον για την ιδιοκτησία ενός κλασικού αυτοκινήτου, μέλη της γενιάς GenZ (δηλαδή όσοι/ες έχουν γεννηθεί μεταξύ 1997 και 2012) εξέφρασαν σημαντικά μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε ποσοστό 60%, σε σύγκριση με το 31% των baby boomers (όσοι/ες έχουν γεννηθεί μεταξύ 1946 και 1964).
Το 75% των ερωτηθέντων της GenZ απάντησε ότι είτε τους άρεσε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είτε τους αρέσει γενικά να οδηγούν
Συλλεκτικά αυτοκίνητα και GenZ
Στην πραγματικότητα, το 75% των ερωτηθέντων της GenZ απάντησε ότι είτε τους άρεσε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είτε τους αρέσει γενικά να οδηγούν, διαψεύδοντας την πεποίθηση ότι οι νεότερες ηλικίες δεν νοιάζονταν για τέτοιου είδους αυτοκίνητα ή την οδήγηση και προτιμούσαν να καλούν την Uber.
“Η αλλαγή γενιάς είναι πραγματικά μπροστά μας”, δήλωσε ο McKeel Hagerty, Διευθύνων Σύμβουλος της Hagerty, σε συνέντευξή του στο Yahoo Finance. “Για πολλά χρόνια, οι baby boomers… η μεγαλύτερη γενιά συλλεκτών όλων των εποχών… οδηγούσαν τη συλλογή αγορά μέχρι το τέλος».
Οι Boomers ενδιαφέρθηκαν για τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’50, τα μεταπολεμικά αυτοκίνητα και τα προπολεμικά αυτοκίνητα, είπε ο Hagerty, και «είχαν σταθερά τον έλεγχο του τι αγόραζαν οι άνθρωποι».
Αλλά τώρα αυτό αλλάζει επιτέλους. Οι Millennials, που τώρα κερδίζουν περισσότερα, και οι νεότεροι «αδερφοί» τους, GenZ, ενδιαφέρονται περισσότερο για νεότερα αυτοκίνητα από τις δεκαετίες του ’80, του ’90 και του 2000, είπε.
Ο Hagerty σημείωσε ότι οι BMW και τα ιαπωνικά αυτοκίνητα από τη δεκαετία του ’90 κερδίζουν επίσης δημοτικότητα. Είναι επίσης φθηνότερα στην αγορά και τη συντήρησή τους από τα κλασικά αερόψυκτα Porsche ή τα αυτοκίνητα του «ιερού δισκοπότηρου» της Ferrari.
Τι συνέβη για να ενδιαφερθούν περισσότερο αυτοί οι νεότεροι αγοραστές; Αποδεικνύεται ότι το θέμα αφορά απλά τα οικονομικά.
«Μετά την οικονομική κρίση [του 2008], υπήρχε μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων που πάλευαν να βγάλουν αρκετά χρήματα για να έχουν αυτοκίνητα – δεν έχει σημασία αν τους άρεσαν. Η αγορά εργασίας δεν ήταν πολύ καλή», είπε ο Ηagerty. «Mετά από 15 χρόνια, έχουμε μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Και όλο και περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να διαθέσουν για διασκεδαστικά αυτοκίνητα, να πάνε εκεί έξω και να τα αγοράσουν, να τα κάνουν δικά τους, να τα έχουν ως συλλεκτικά, ακόμη και για να λάβουν μέρος σε αγώνες, είπε.
Η δημοτικότητα των ιστοσελίδων διαδικτυακών δημοπρασιών όπως το Bring a Trailer και το Cars & Bids έχει επίσης τροφοδοτήσει τη φρενίτιδα των αγορών αυτών των σύγχρονων κλασικών οχημάτων στις ΗΠΑ. Μόνο το 2023, οι πωλήσεις ανήλθαν στο ύψος – ρεκόρ των 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με τον συνολικό όγκο πωλήσεων να αυξάνεται κατά 19%.
Αλλά η συμβουλή του McKeel Hagerty για τη GenZ είναι η εξής: «Μην αγοράζετε τα αυτοκίνητα μόνο ως επενδύσεις».
«Όταν αγοράζετε ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο», είπε, «ξοδέψτε τα χρήματα που έχετε την οικονομική δυνατότητα να ξοδέψετε. Αγοράστε κάτι που σας αρέσει πολύ. Μην ανησυχείτε για το αν αυτή η τιμή πρόκειται να ανέβει πολύ, απλά διασκεδάστε οδηγώντας το».


Latest News

Δολάριο: Θα παραμείνει στη θέση του βασιλιά των νομισμάτων;
Πώς χτίστηκε η κυριαρχία του δολαρίου μέσα από θεσμούς, εμπορικές σχέσεις και συμμαχίες

Ρεκόρ παραγωγής για εξαρτήματα των συστημάτων Patriot
Η Boeing είπε ότι παρέδωσε πάνω από 500 PAC-3 το 2024 και σημείωσε νέα ρεκόρ παραγωγής

Η εξίσωση των «αμοιβαίων δασμών» Τραμπ - Πώς θα τις «δέσει» νομοθετικά
Οι σχεδιαζόμενοι δασμοί των ΗΠΑ αντικατοπτρίζουν τη συζήτηση εντός της κυβέρνησης σχετικά με τη στρατηγική εμπορίου

Ποιες εταιρείες υπέβαλαν τις περισσότερες αιτήσεις για πατέντα ευρεσιτεχνίας - Πού πρωτοπορεί η Ελλάδα [έρευνα]
Στα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, μία στις τέσσερις αιτήσεις περιλαμβάνει γυναίκα εφευρέτη, σημαντικά υψηλότερο ποσοστό από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο

Επενδύσεις 700 εκατ. δολ. στις ΗΠΑ σχεδιάζει η Schneider Electric
Στο πλαίσιο της σχεδιαζόμενης επένδυσης η Schneider Electric θα αναβαθμίσει αρκετές εγκαταστάσεις στις ΗΠΑ και αναμένεται να δημιουργήσει πάνω από 1.000 νέες θέσεις εργασίας.

Το συμβόλαιο του νέου μαχητικού αεροσκάφους των ΗΠΑ διεκδικούν Boeing και Northrop Grumman
Εν αναμονή των ανακοινώσεων για το νέο πρόγραμμα αρκετών δισ. δολ. του νέου μαχητικού των ΗΠΑ που θα επιχειρεί απο αεροπλανοφόρο

Οικογενειακή υπόθεση... Τραμπ το νέο stablecoin
Το νέο stablecoin που εκδίδει η εταιρεία που υποστηρίζεται από την οικογένεια του Ντόναλντ Τραμπ θα είναι συνδεδεμένο με το δολάριο ΗΠΑ

Μειώνουν τις δαπάνες οι καταναλωτές στις ΗΠΑ
Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ αρχίζουν να περιορίζουν τις δαπάνες τους ως απάντηση στις υψηλές τιμές, σύμφωνα με την εταιρεία καταναλωτικής χρηματοδότησης Synchrony Financial

Η παγκοσμιοποίηση έχει τον δικό της δρόμο, λέει ο πρόεδρος της HSBC
Ο πρόεδρος της HSBC, Σερ Μαρκ Τάκερ, δήλωσε ότι οι εμπορικές εντάσεις δημιούργησαν αβεβαιότητα που αποτελεί σοβαρό κίνδυνο για την παγκόσμια ανάπτυξη

Προτεραιότητα το κόστος ζωής - Τι δείχνει το ευρωβαρόμετρο
Σύμφωνα με το ευρωβαρόμετρο, προτεραιότητα για τους Ευρωπαίους αποτελεί το κόστος ζωής – Το 62% θα ήθελε σημαντικότερο ρόλο για το Κοινοβούλιο