Όταν πρόκειται για την κατοχή ή για την επένδυση σε ένα κλασικό σε κλασικά συλλεκτικά αυτοκίνητα, η πεποίθηση ήταν ότι οι μεγαλύτεροι αγοραστές είχαν να διαθέσουν τα αντίστοιχα χρηματικά ποσά για να τα αποκτήσουν, ωστόσο μια έρευνα απέδειξε πόσο λάθος και συμβατική ήταν αυτή η σκέψη και ανέδειξε συμπεράσματα – έκπληξη για τη GenZ.
Μarketplace: Ο κρυφός άσος στο μανίκι του Ζάκερμπεργκ για να κάνει ελκυστικό το Facebook στην GenZ
Η εταιρεία ασφάλισης κλασικών αυτοκινήτων Hagerty διαπίστωσε σε μια πρόσφατη έρευνα ότι ενώ το 47% των ερωτηθέντων εξέφρασε ενδιαφέρον για την ιδιοκτησία ενός κλασικού αυτοκινήτου, μέλη της γενιάς GenZ (δηλαδή όσοι/ες έχουν γεννηθεί μεταξύ 1997 και 2012) εξέφρασαν σημαντικά μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε ποσοστό 60%, σε σύγκριση με το 31% των baby boomers (όσοι/ες έχουν γεννηθεί μεταξύ 1946 και 1964).
Το 75% των ερωτηθέντων της GenZ απάντησε ότι είτε τους άρεσε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είτε τους αρέσει γενικά να οδηγούν
Συλλεκτικά αυτοκίνητα και GenZ
Στην πραγματικότητα, το 75% των ερωτηθέντων της GenZ απάντησε ότι είτε τους άρεσε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είτε τους αρέσει γενικά να οδηγούν, διαψεύδοντας την πεποίθηση ότι οι νεότερες ηλικίες δεν νοιάζονταν για τέτοιου είδους αυτοκίνητα ή την οδήγηση και προτιμούσαν να καλούν την Uber.
“Η αλλαγή γενιάς είναι πραγματικά μπροστά μας”, δήλωσε ο McKeel Hagerty, Διευθύνων Σύμβουλος της Hagerty, σε συνέντευξή του στο Yahoo Finance. “Για πολλά χρόνια, οι baby boomers… η μεγαλύτερη γενιά συλλεκτών όλων των εποχών… οδηγούσαν τη συλλογή αγορά μέχρι το τέλος».
Οι Boomers ενδιαφέρθηκαν για τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’50, τα μεταπολεμικά αυτοκίνητα και τα προπολεμικά αυτοκίνητα, είπε ο Hagerty, και «είχαν σταθερά τον έλεγχο του τι αγόραζαν οι άνθρωποι».
Αλλά τώρα αυτό αλλάζει επιτέλους. Οι Millennials, που τώρα κερδίζουν περισσότερα, και οι νεότεροι «αδερφοί» τους, GenZ, ενδιαφέρονται περισσότερο για νεότερα αυτοκίνητα από τις δεκαετίες του ’80, του ’90 και του 2000, είπε.
Ο Hagerty σημείωσε ότι οι BMW και τα ιαπωνικά αυτοκίνητα από τη δεκαετία του ’90 κερδίζουν επίσης δημοτικότητα. Είναι επίσης φθηνότερα στην αγορά και τη συντήρησή τους από τα κλασικά αερόψυκτα Porsche ή τα αυτοκίνητα του «ιερού δισκοπότηρου» της Ferrari.
Τι συνέβη για να ενδιαφερθούν περισσότερο αυτοί οι νεότεροι αγοραστές; Αποδεικνύεται ότι το θέμα αφορά απλά τα οικονομικά.
«Μετά την οικονομική κρίση [του 2008], υπήρχε μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων που πάλευαν να βγάλουν αρκετά χρήματα για να έχουν αυτοκίνητα – δεν έχει σημασία αν τους άρεσαν. Η αγορά εργασίας δεν ήταν πολύ καλή», είπε ο Ηagerty. «Mετά από 15 χρόνια, έχουμε μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Και όλο και περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να διαθέσουν για διασκεδαστικά αυτοκίνητα, να πάνε εκεί έξω και να τα αγοράσουν, να τα κάνουν δικά τους, να τα έχουν ως συλλεκτικά, ακόμη και για να λάβουν μέρος σε αγώνες, είπε.
Η δημοτικότητα των ιστοσελίδων διαδικτυακών δημοπρασιών όπως το Bring a Trailer και το Cars & Bids έχει επίσης τροφοδοτήσει τη φρενίτιδα των αγορών αυτών των σύγχρονων κλασικών οχημάτων στις ΗΠΑ. Μόνο το 2023, οι πωλήσεις ανήλθαν στο ύψος – ρεκόρ των 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με τον συνολικό όγκο πωλήσεων να αυξάνεται κατά 19%.
Αλλά η συμβουλή του McKeel Hagerty για τη GenZ είναι η εξής: «Μην αγοράζετε τα αυτοκίνητα μόνο ως επενδύσεις».
«Όταν αγοράζετε ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο», είπε, «ξοδέψτε τα χρήματα που έχετε την οικονομική δυνατότητα να ξοδέψετε. Αγοράστε κάτι που σας αρέσει πολύ. Μην ανησυχείτε για το αν αυτή η τιμή πρόκειται να ανέβει πολύ, απλά διασκεδάστε οδηγώντας το».
Latest News
To αφεντικό της JPMorgan βλέπει την Ινδία να γίνεται νέα Κίνα
Το αφεντικό της JPMorgan, Τζέιμι Ντίμον πιστεύει ότι η στόχευση των ΗΠΑ στην διαφοροποίηση από την Κίνα ωθεί το ενδιαφέρον για την Ινδία
Ανέβηκε ξανά στη λίστα υπερπλουσίων ο Μπερνάρ Αρνό
Τι οδήγησε σε άνοδο των μετοχών της LVMH
Ένας πόλεμος Ισραήλ - Χεζμπολάχ θα ήταν καταστροφή και για τους δυο, αλλά είναι πιο κοντά από ποτέ
Το Ισραήλ δεν μπορεί να καταστρέψει τη Χεζμπολάχ, μόνο να την αποδυναμώσει, επισημαίνει ο Economist
Ρεκόρ αναστολών λογαριασμών από το Χ επί ιδιοκτησίας Μασκ
Το Χ υπό τον Μασκ έχει καταστείλει εκατομμύρια λογαριασμούς υπό την πίεση κυβερνήσεων
To έλλειμμα καινοτομίας φρενάρει την παραγωγικότητα στην ΕΕ
Η ΕΕ επενδύει λιγότερο στην καινοτομία σε σύγκριση με τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και την Κίνα, η οποία σημειώνει εντυπωσιακή πρόοδο
Ήρθαν πιο...κοντά οι CEO Unicredit και Commerzbank - Τι συζήτησαν σε τηλεδιάσκεψη
Η επένδυση της UniCredit έχει προκαλέσει εντάσεις στη Γερμανία, καθώς η διοίκηση της Commerzbank, ο Όλαφ Σολτς και οι εργαζόμενοι αντιδρούν
Ο Μάριο Ντράγκι και η εμμονή του με την ανταγωνιστικότητα
Η έκθεσή Ντράγκι παρέχει άφθονα στοιχεία για το γεγονός ότι η οικονομία της ΕΕ υστερεί έναντι των ΗΠΑ και της Κίνας σε προηγμένη τεχνολογία
Η Τουρκία καθιερώνει ελάχιστο εταιρικό φόρο 10% για να μειώσει το δημοσιονομικό κενό
Οι αλλαγές στον εταιρικό φορολογικό κώδικα είναι ένα βήμα προς τη δημοσιονομική εξυγίανση στην Τουρκία
Η Ινδία άρει τους περιορισμούς στις εξαγωγές ρυζιού - Πώς θα κινηθούν οι τιμές
Η κυβέρνηση της Ινδίας ήρε την απαγόρευση για τις αποστολές σε λευκό ρύζι, εκτός του μπασμάτι, ορίζοντας ελάχιστη τιμή εξαγωγής
Deal με τον Μασκ για την Air France για δωρεάν ίντερνετ στις πτήσεις
Οι επιβάτες Air France θα πρέπει να εγγραφούν και να συνδεθούν στο πρόγραμμα επιβράβευσης Flying Blue της αεροπορικής εταιρείας