Όταν πρόκειται για την κατοχή ή για την επένδυση σε ένα κλασικό σε κλασικά συλλεκτικά αυτοκίνητα, η πεποίθηση ήταν ότι οι μεγαλύτεροι αγοραστές είχαν να διαθέσουν τα αντίστοιχα χρηματικά ποσά για να τα αποκτήσουν, ωστόσο μια έρευνα απέδειξε πόσο λάθος και συμβατική ήταν αυτή η σκέψη και ανέδειξε συμπεράσματα – έκπληξη για τη GenZ.
Μarketplace: Ο κρυφός άσος στο μανίκι του Ζάκερμπεργκ για να κάνει ελκυστικό το Facebook στην GenZ
Η εταιρεία ασφάλισης κλασικών αυτοκινήτων Hagerty διαπίστωσε σε μια πρόσφατη έρευνα ότι ενώ το 47% των ερωτηθέντων εξέφρασε ενδιαφέρον για την ιδιοκτησία ενός κλασικού αυτοκινήτου, μέλη της γενιάς GenZ (δηλαδή όσοι/ες έχουν γεννηθεί μεταξύ 1997 και 2012) εξέφρασαν σημαντικά μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε ποσοστό 60%, σε σύγκριση με το 31% των baby boomers (όσοι/ες έχουν γεννηθεί μεταξύ 1946 και 1964).
Το 75% των ερωτηθέντων της GenZ απάντησε ότι είτε τους άρεσε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είτε τους αρέσει γενικά να οδηγούν
Συλλεκτικά αυτοκίνητα και GenZ
Στην πραγματικότητα, το 75% των ερωτηθέντων της GenZ απάντησε ότι είτε τους άρεσε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είτε τους αρέσει γενικά να οδηγούν, διαψεύδοντας την πεποίθηση ότι οι νεότερες ηλικίες δεν νοιάζονταν για τέτοιου είδους αυτοκίνητα ή την οδήγηση και προτιμούσαν να καλούν την Uber.
“Η αλλαγή γενιάς είναι πραγματικά μπροστά μας”, δήλωσε ο McKeel Hagerty, Διευθύνων Σύμβουλος της Hagerty, σε συνέντευξή του στο Yahoo Finance. “Για πολλά χρόνια, οι baby boomers… η μεγαλύτερη γενιά συλλεκτών όλων των εποχών… οδηγούσαν τη συλλογή αγορά μέχρι το τέλος».
Οι Boomers ενδιαφέρθηκαν για τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’50, τα μεταπολεμικά αυτοκίνητα και τα προπολεμικά αυτοκίνητα, είπε ο Hagerty, και «είχαν σταθερά τον έλεγχο του τι αγόραζαν οι άνθρωποι».
Αλλά τώρα αυτό αλλάζει επιτέλους. Οι Millennials, που τώρα κερδίζουν περισσότερα, και οι νεότεροι «αδερφοί» τους, GenZ, ενδιαφέρονται περισσότερο για νεότερα αυτοκίνητα από τις δεκαετίες του ’80, του ’90 και του 2000, είπε.
Ο Hagerty σημείωσε ότι οι BMW και τα ιαπωνικά αυτοκίνητα από τη δεκαετία του ’90 κερδίζουν επίσης δημοτικότητα. Είναι επίσης φθηνότερα στην αγορά και τη συντήρησή τους από τα κλασικά αερόψυκτα Porsche ή τα αυτοκίνητα του «ιερού δισκοπότηρου» της Ferrari.
Τι συνέβη για να ενδιαφερθούν περισσότερο αυτοί οι νεότεροι αγοραστές; Αποδεικνύεται ότι το θέμα αφορά απλά τα οικονομικά.
«Μετά την οικονομική κρίση [του 2008], υπήρχε μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων που πάλευαν να βγάλουν αρκετά χρήματα για να έχουν αυτοκίνητα – δεν έχει σημασία αν τους άρεσαν. Η αγορά εργασίας δεν ήταν πολύ καλή», είπε ο Ηagerty. «Mετά από 15 χρόνια, έχουμε μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Και όλο και περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να διαθέσουν για διασκεδαστικά αυτοκίνητα, να πάνε εκεί έξω και να τα αγοράσουν, να τα κάνουν δικά τους, να τα έχουν ως συλλεκτικά, ακόμη και για να λάβουν μέρος σε αγώνες, είπε.
Η δημοτικότητα των ιστοσελίδων διαδικτυακών δημοπρασιών όπως το Bring a Trailer και το Cars & Bids έχει επίσης τροφοδοτήσει τη φρενίτιδα των αγορών αυτών των σύγχρονων κλασικών οχημάτων στις ΗΠΑ. Μόνο το 2023, οι πωλήσεις ανήλθαν στο ύψος – ρεκόρ των 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με τον συνολικό όγκο πωλήσεων να αυξάνεται κατά 19%.
Αλλά η συμβουλή του McKeel Hagerty για τη GenZ είναι η εξής: «Μην αγοράζετε τα αυτοκίνητα μόνο ως επενδύσεις».
«Όταν αγοράζετε ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο», είπε, «ξοδέψτε τα χρήματα που έχετε την οικονομική δυνατότητα να ξοδέψετε. Αγοράστε κάτι που σας αρέσει πολύ. Μην ανησυχείτε για το αν αυτή η τιμή πρόκειται να ανέβει πολύ, απλά διασκεδάστε οδηγώντας το».
Latest News
Ο πόλεμος βλάπτει σοβαρά την οικονομία του Ισραήλ
Καμπανάκι από το ΔΝΤ για το αυξανόμενο κόστος και τις επιπτώσεις των στρατιωτικών επιχειρήσεων του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο
Η Blackstone επεκτείνει το ενδιαφέρον της για την Ευρώπη
Ο όμιλος έχει ενεργητικό που φτάνει το 1,1 τρισ. δολάρια
Οδηγίες προς ναυτιλομένους στη Wall Street - Ποιοι κερδίζουν, ποιοι χάνουν ανάλογα με τον νικητή
Καθώς οι Αμερικανοί ψηφίζουν δύο υποψηφίους με δραματικά διαφορετικές πολιτικές ατζέντες, οι traders από τη Σιγκαπούρη έως τη Νέα Υόρκη έχουν νέες ευκαιρίες για να κερδίσουν τεράστια κέρδη - ή να έχουν οδυνηρές απώλειες
Μετά την απεργία, ο CEO της Boeing καλείται να γεφυρώσει βαθιά ρήγματα στην εταιρεία
Αίσια έκβαση είχε για 33.000 εργάτες της Boeing η μεγάλη απεργία τους που κράτησε 7 εβδομάδα - Η επόμενη μέρα στον κολοσσό της αεροναυπηγικής
Ποιες χώρες κάθονται (περισσότερο) σε αναμμένα κάρβουνα για το εκλογικό αποτέλεσμα στις ΗΠΑ
Ολος ο κόσμος έχει το βλέμμα προσηλωμένο στις εκλογές των ΗΠΑ - Για κάποιες, όμως, διακυβεύονται περισσότερα από το αποτέλεσμα
Ενώ οι Αμερικανοί βαδίζουν προς τις κάλπες τα social media έρχονται στο προσκήνιο
Οι Αμερικανοί νομοθέτες έχουν πιέσει ήδη από το 2016 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ανακόψουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης
Πόσα δισ. την ημέρα κοστίζει στις εταιρείες η πολιτική πόλωση στις ΗΠΑ
Οι εργοδότες των ΗΠΑ προειδοποιούν το προσωπικό του να αποφύγει τις συγκρούσεις - Στα ύψη η πόλωση στις αμερικανικές εκλογές
Έφοδος φορολογικών αρχών στα γραφεία του Netflix σε Γαλλία και Ολλανδία
Το Netflix έχει βρεθεί στο στόχαστρο στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας για φορολογική απάτη, δήλωσε γαλλική δικαστική πηγή
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας