
Οι εξελίξεις και ειδικά η μείωση της ζήτησης αυτοκινήτων αλλάζουν το guidance της Volkswagen καθώς ο γερμανικός όμιλος μειώνει τις εκτιμήσεις για κέρδη το 2024.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανια της Ευρώπης ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι βλέπει τώρα ένα λειτουργικό περιθώριο 5,6%.
Αυτό είναι χαμηλότερο από μια πρόβλεψη έως και 7% τον Ιούλιο, όταν η VW προηγουμένως μείωσε τις προσδοκίες της, εν μέρει λόγω του αναμενόμενου κόστους από το κλείσιμο εργοστασίου της Audi στο Βέλγιο.
Η καθαρή ταμειακή ροή στο τμήμα αυτοκινητοβιομηχανίας αναμένεται τώρα να είναι μικρότερη από το ήμισυ του επιπέδου που είχε προβλέψει η εταιρεία.
Μείωση των πωλήσεων στην Κίνα
Και οι τρεις μεγάλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες — Volkswagen, Mercedes-Benz Group AG και BMW AG — έχουν τώρα προειδοποιήσει για τα κέρδη τους τους τελευταίους μήνες. Ο καθένας τους παλεύει με πιο αργές πωλήσεις στην Κίνα, όπου οι αγοραστές συγκρατούνται λόγω της επιδεινούμενης κρίσης ακινήτων, σημειώνει το Bloomberg.
Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στα ηλεκτρικά οχήματα οδηγεί επίσης σε έντονες εκπτώσεις και μειώνει τα περιθώρια κέρδους, ενώ η μείωση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών μειώνει τη ζήτηση για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η μείωση των προοπτικών της Volkswagen προσθέτει στις προκλήσεις για τον διευθύνοντα σύμβουλο Oliver Blume, ο οποίος έχει προειδοποιήσει ότι το κόστος στη Γερμανία είναι πολύ υψηλό καθώς η ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων (EV ) επιβραδύνεται και οι Κινέζοι κατασκευαστές με επικεφαλής την BYD Co. πιέζουν την Ευρώπη.
Η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία για πρώτη φορά στην ιστορία της και έχει καταργήσει τις δεκαετίες δεσμεύσεις για την ασφάλεια της εργασίας καθώς προσπαθεί να γίνει πιο ανταγωνιστική.
Τα στελέχη έχουν επισημάνει την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα δύο εργοστασίων αυτοκινήτων, γεγονός που τα έβαλε σε πορεία για μια παρατεταμένη σύγκρουση με ισχυρές ομάδες εργασίας.
Πτώση αντί αύξησης
«Τα νέα βοηθούν την υπόθεση της μάρκας VW να κλείσει την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα στη Γερμανία», δήλωσε ο αναλυτής του Bloomberg Intelligence, Τζάκομο Ρέγκελιν. «Όπως και με τη Mercedes, αναμένουμε να ακολουθήσουν περαιτέρω προειδοποιήσεις για τα κέρδη».
Η VW αναμένει τώρα η καθαρή ταμειακή ροή στο τμήμα αυτοκινήτων να φθάσει περίπου τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ (2,2 δισεκατομμύρια δολάρια), από 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ προηγουμένως, εν μέρει λόγω των δραστηριοτήτων συγχωνεύσεων και εξαγορών, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με την Rivian Automotive Inc. στην τεχνολογία EV.
Η Volkswagen είπε ότι η ομώνυμη επωνυμία επιβατικών αυτοκινήτων και η μονάδα επαγγελματικών οχημάτων της αποδίδουν κάτω από τις προσδοκίες. Σημείωσε πρόσθετους κινδύνους για τον όμιλο κατασκευής αυτοκινήτων με τη μεγάλη παραγωγή, ο οποίος περιλαμβάνει επίσης τη Skoda και τη Seat, επικαλούμενη «επιδείνωση του μακροοικονομικού περιβάλλοντος».
Οι παγκόσμιες παραδόσεις της εταιρείας θα μειωθούν σε περίπου 9 εκατομμύρια μονάδες φέτος, από 9,24 εκατομμύρια το 2023, δήλωσε η VW την Παρασκευή. Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε προβλέψει προηγουμένως αύξηση 3%.


Latest News

Το «δεξί χέρι» του Μακρόν σε ρόλο κλειδί στη Société Générale
Ο Αλέξις Κόλερ εγκαταλείπει τη θέση του επιτελάρχη που είχε στο Μέγαρο των Ηλυσίων από το 2017 γαι κορυφαίο ρόλο στη Société Générale

Ποιος επιχειρηματίας εγκαταλείπει κι αυτός την Βρετανία λόγω αλλαγής της φορολογίας;
Ο μεγιστάνας του χάλυβα Λάκσμι Μιτάλ φαίνεται ότι θα προστεθεί και αυτός στη λίστα των επιχειρηματιών που σκέφτονται σοβαρά να εγκατελείψουν το Ηνωμένο Βασίλειο, ύστερα από την φορολογική μεταρρύθμιση των εργατικών

ΗΠΑ: Αύξηση της εγχώριας παραγωγής ορυκτών
Τι αναφέρει ειδικό σημείωμα της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Ο Μασκ τα γυρίζει τώρα για το DOGE - «Σχεδόν κανένας δεν έχει απολυθεί»
Ο Μασκ και η ομάδα του αναφέρθηκαν στο όραμα του DOGE για την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να είναι «σαν την Apple Store»

Στα 12 δισ. δολάρια το κόστος ανοικοδόμησης του Λιβάνου
Οι εκτιμήσεις των διεθνών οικονομικών οργανισμών για την οικονομία της χώρας - Τι αναφέρει σημείωμα της ελληνικής πρεσβείας στη Βηρυτό

Ξένοι στον ίδιο πλανήτη ΗΠΑ και ΕΕ
Προς τα πού οδεύουν οι σχέσεις των δύο στενότερων αμυντικών συμμάχων και εμπορικών εταίρων του 20ού αιώνα, των ΗΠΑ και της ΕΕ

Ποιο ήταν το μεγάλο επενδυτικό λάθος που παραδέχθηκε ο Γουόρεν Μπάφετ
Η εταιρεία για την οποία ο Γουόρεν Μπάφετ δήλωσε πως πλήρωσε «πάρα πολλά» για να την αποκτήσει

Σε στάση αναμονής οι επενδυτές απέναντι στα τουρκικά assets - Τι φοβούνται
Το ποσό αυτό των 25 δισ. δολ. με το οποίο στήριξε τη λίρα η κεντρική τράπεζα αντανακλά το υψηλό κόστος στήριξης της εύθραυστης οικονομίας σε μια δραματική εβδομάδα για την Τουρκία

Η Αργεντινή αναζητά... 23η διάσωση από το ΔΝΤ και ζητά δάνειο 20 δισ.
Το πακέτο που ζητά η Αργεντινή και η σταδιακή του εφαρμογή του υπόκειται σε έγκριση από το Εκτελεστικό Συμβούλιο του ΔΝΤ

Καμπανάκι Νάγκελ: Δεν πρέπει να είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τον πληθωρισμό
Ο επικεφαλής της Bundesbank προειδοποιεί και αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά για την επόμενη συνεδρίαση της ΕΚΤ