Έτοιμος και για το Champions League του σινεμά είναι ο Λιονέλ Μέσι. Ο Αργεντίνος άσος επεκτείνεται στον χώρο του κινηματογράφου με τη δημιουργία της δικής του εταιρείας παραγωγής, που ονομάζεται «525 Rosario», σε συνεργασία με την εταιρεία Smuggler Entertainment.
Αυτή η εταιρεία παραγωγής έχει στόχο να δημιουργήσει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, όπως ταινίες, τηλεοπτικές σειρές, και διαφημίσεις, αλλά και να διοργανώσει ζωντανά αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα. Το όνομα της εταιρείας προέρχεται από την πόλη καταγωγής του Μέσι, το Ροζάριο της Αργεντινής, κάτι που τονίζει τη σύνδεσή του με τις ρίζες του.
Η νέα αυτή επιχειρηματική πρωτοβουλία του Μέσι έγινε και πάλι πρώτο θέμα εντός κι εκτός γηπέδων. Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολείται με τον κόσμο των μέσων ενημέρωσης, καθώς έχει ήδη συνεργαστεί για την παραγωγή ντοκιμαντέρ όπως το «Messi Meets America» στο Apple TV+.
Μέσα από το «525 Rosario», ο Μέσι επιδιώκει να δημιουργήσει παγκόσμιες εμπειρίες ψυχαγωγίας, προσφέροντας περιεχόμενο που συνδυάζει την καινοτομία και τη δυναμική που χαρακτηρίζει την καριέρα του.
Ο Μέσι εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για το νέο του βήμα στον κόσμο της ψυχαγωγίας, τονίζοντας ότι πάντα είχε πάθος για αυτόν τον τομέα. Η παραγωγική εταιρεία σκοπεύει να γίνει σημείο αναφοράς στην παγκόσμια βιομηχανία ψυχαγωγίας, με επίκεντρο την ποιότητα και την αυθεντικότητα του περιεχομένου.
Αυτό το νέο εγχείρημα σηματοδοτεί τη διεύρυνση της επιρροής του Λιονέλ Μέσι πέρα από τον αθλητισμό, σε μια βιομηχανία όπου μπορεί να φέρει τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία που τον χαρακτηρίζει και στο γήπεδο.
Ο Λιονέλ Μέσι δεν έχει αποκαλύψει ακριβές ποσό της επένδυσής του στη νέα του εταιρεία παραγωγής, «525 Rosario», αλλά δεδομένης της συνεργασίας του με τη Smuggler Entertainment και την παρουσία του σε μεγάλες πλατφόρμες όπως το Apple TV+, θεωρείται μια σημαντική επένδυση τόσο από οικονομικής όσο και από δημιουργικής άποψης.
Οι επενδύσεις του «Pulga»
Ο Λιονέλ Μέσι, εκτός από την καριέρα του στο ποδόσφαιρο, έχει κάνει σημαντικές επενδύσεις σε διάφορους τομείς όπως τα ξενοδοχεία:
Ο Μέσι έχει επενδύσει στον τομέα του τουρισμού μέσω της αλυσίδας ξενοδοχείων «MiM Hotels», τα οποία διαχειρίζεται η εταιρεία Majestic Hotel Group. Η επένδυση περιλαμβάνει πολυτελή ξενοδοχεία σε διάφορες τοποθεσίες της Ισπανίας, όπως η Ίμπιζα, η Βαρκελώνη, η Μαγιόρκα και τα χιονοδρομικά κέντρα στις Πυρηναίες. Τα ξενοδοχεία είναι γνωστά για την πολυτέλεια και την τοποθεσία τους σε δημοφιλείς προορισμούς.
Επίσης, ο Αργεντίνος σταρ έχει πολυετή συνεργασία με την Adidas, η οποία περιλαμβάνει τη δική του σειρά αθλητικών παπουτσιών και ρούχων. Αυτή η συνεργασία είναι μια από τις πιο προσοδοφόρες του ποδοσφαιριστή, καθώς επεκτείνει την επιρροή του στον αθλητικό εξοπλισμό.
Παράλληλα, έχει επενδύσει σε τεχνολογικές νεοφυείς επιχειρήσεις (startups), συμμετέχοντας σε επενδυτικά σχήματα που ασχολούνται με την καινοτομία και την τεχνολογία. Ανάμεσα σε αυτές είναι και η συμμετοχή του στο ισπανικό startup «The Messi Store», ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για τα προϊόντα ένδυσης με την υπογραφή του.
Οι επενδύσεις του Μέσι δείχνουν ότι, εκτός από το ποδόσφαιρο, είναι αποφασισμένος να επεκτείνει την επιρροή του και σε άλλους τομείς, εξασφαλίζοντας οικονομική βιωσιμότητα και μετά την αθλητική του καριέρα.
Δεν… πεινάει, αλλά δεν θα καθίσει απλά κάνοντας βουτιές στο θησαυροφυλάκιο του!
Latest News
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!
Πώς η κρίση της VW επηρεάζει και την... «Μπουντεσλίγκα»
Η Volkswagen δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, αλλά και ιδιοκτήτρια της ποδοσφαιρικής ομάδας Βόλφσμπουργκ
Daily Mail: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι ο άνθρωπος που χρειαζόταν η Νότιγχαμ Φόρεστ
H βρετανική εφημερίδα «Daily Mail» υποκλίθηκε στον Βαγγέλη Μαρινάκη για όσα έχει καταφέρει με τον αγγλικό σύλλογο