Ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix αποκάλυψε γιατί η εταιρεία έχει επιβάλει περιορισμούς στην κοινή χρήση κωδικών τα τελευταία χρόνια.

Εάν πάμε ένα χρόνο πίσω, πολλοί θα θυμούνται ότι τότε το Netflix ξεκίνησε να περιορίζει τη δυνατότητα του εκάστοτε συνδρομητή να μοιράζεται τον κωδικό του με άλλους – μη συνδρομητές. Έτσι ο κάθε λογαριασμός περιορίστηκε σε ένα νοικοκυριό.

Η «σφήνα» της Amazon στις διαφημίσεις του streaming – Πώς μεταμόρφωσε την αγορά [γραφήματα]

Ακολούθησε ανακοίνωση της εταιρείας, τον Μάιο του 2023, η οποία έλεγε: «Ξεκινώντας από σήμερα, θα στέλνουμε αυτό το email στα μέλη που μοιράζονται το Netflix έξω από το νοικοκυριό τους στο Ηνωμένο Βασίλειο».

Συνημμένο ήταν ένα πρότυπο email που στάλθηκε σε μέλη που υποψιάζονταν ότι μοιράζονται λογαριασμούς, το οποίο εξηγούσε: «Ο λογαριασμός σας στο Netflix είναι για εσάς και τους ανθρώπους που ζείτε μαζί – το νοικοκυριό σας».

«Μερικά προβλήματα»

Παρά τις αλλαγές αυτές, διευκρίνισε ότι οι αλλαγές αυτές δεν θα ισχύουν για όσους ταξιδεύουν, προσθέτοντας: «Μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε το Netflix εν κινήσει και όταν ταξιδεύετε – είτε στις προσωπικές σας συσκευές είτε σε μια τηλεόραση σε ξενοδοχείο ή εξοχικό σπίτι.»

Για να καταλήξει, η υπηρεσία streaming τόνισε ότι ένας λογαριασμός προορίζεται σε ένα νοικοκυριό, αλλά αυτό το νοικοκυριό μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τον λογαριασμό του είτε είναι στη χώρα είτε όχι.

Τώρα, ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, αποκάλυψε τον λόγο της απόφασης που δυσαρέστησε πολλούς.

Είχε επιτυχία

Στο σχετικό απόσπασμα που δημοσιεύτηκε στο TikTok o Sarandos κάνει λόγο για «μερικά προβλήματα».

«Ένα ήταν τα έσοδα, και το άλλο η εξατομίκευση», είπε ο Sarandos κατά τη διάρκεια συνέντευξής του.

«Η βοήθεια στο να βρείτε κάτι να παρακολουθήσετε λειτουργεί καλύτερα, αν δεν έχετε πέντε ή έξι διαφορετικά άτομα που χρησιμοποιούν τον λογαριασμό σας», εξήγησε.

Ακούστε τον Ted Sarandos:

@bloombergbusiness Here’s why #Netflix Co-CEO Ted Sarandos says the company cracked down on password sharing. Tune into this episode of Peer-to-Peer Conversations with David Rubenstein via the link in our bio. #business #CEO #streaming #TV #film #entertainment ♬ original sound – Bloomberg Business

Παρά τις αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ακολούθησαν την απόφαση, ο διευθύνων σύμβουλος υποστήριξε ότι τα νέα μέτρα αποδείχθηκαν επιτυχημένα για την πλατφόρμα streaming.

«Ο μέσος όρος των μελών μας παρακολουθεί περίπου δύο ώρες Netflix κάθε μέρα, οπότε ουσιαστικά, όταν ξαναγυρνάς στον κόσμο και λες, ε, ξέρεις αυτό το πράγμα που χρησιμοποιείς για δύο ώρες την ημέρα, δεν πληρώνεις γι’ αυτό. Θα θέλαμε να αποκτήσετε τον δικό σας λογαριασμό. Και αυτό που έχει αποδειχθεί ωραίο είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι λένε: ‘Ναι, αξίζει τον κόπο να το κάνω αυτό’».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
IBM: Ενίσχυση των επιχειρηματικών επενδύσεων στην τεχνητή νοημοσύνη
Tεχνητή νοημοσύνη |

Ενίσχυση των επιχειρηματικών επενδύσεων στην AI - Τι δείχνει έρευνα της IBM

Έρευνα της IBM δείχνει ότι τα στελέχη των επιχειρήσεων αναγνωρίζουν τα οφέλη των επενδύσεων στην πληροφορική για την ενίσχυση της βιωσιμότητας, με το 88% να σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις

Τεχνητή Νοημοσύνη: Η Δανία ανοίγει τον δρόμο για υπεύθυνες λύσεις AI στην Ευρώπη
Tεχνητή νοημοσύνη |

Η Δανία ανοίγει τον δρόμο για υπεύθυνες λύσεις AI στην Ευρώπη

Επιχειρήσεις και δημόσιοι οργανισμοί της Δανίας ένωσαν τις δυνάμεις τους για να καταγράψουν τις κατευθυντήριες γραμμές που θα επιταχύνουν την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI Act)