Εγκρίθηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής η εισήγηση των Διευθύνσεων Χωρικού Σχεδιασμού και Περιβάλλοντος & Κλιματικής για την ανάπτυξη του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας Εμπορευματικού Κέντρου «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο Α.Ε.» στον Ασπρόπυργο.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, με εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Χωρικού Σχεδιασμού, Πολεοδομικών Θεμάτων & Εφαρμογών Περιφέρειας Αττικής Λευτέρη Κοσμόπουλου, προχωρά μια καθοριστικά μεγάλη επένδυση, που βάζει την Δυτική Αττική σε νέα εποχή.
Καλλίνικος (Goldair) στον OT: Μπουλντόζες στο Θριάσιο μέσα στο 2024 – Το deal με την DFC
Το project στο Θριάσιο
Το «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο», με προϋπολογισμό περίπου 260 εκατομμυρίων ευρώ, αποτελεί την δεύτερη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Αττική, μετά το Ελληνικό. Στη Δυτική Αττική, στον Ασπρόπυργο, πρόκειται να κατασκευασθεί το πιο σύγχρονο και περιβαλλοντικά βιώσιμο εμπορευματικό κέντρο της νοτιοανατολικής Ευρώπης, με υπερσύγχρονους αποθηκευτικούς χώρους 265.000 τ.μ. Ακόμα, το Εμπορευματικό Κέντρο πρόκειται να είναι και παραγωγός πράσινης ενέργειας, θα ανακυκλώνει όλα τα διαχειριζόμενα ύδατα, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου του για βιώσιμη ανάπτυξη.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Χωρικού Σχεδιασμού, Πολεοδομικών Θεμάτων και Εφαρμογών Περιφέρειας Αττικής Λευτέρης Κοσμόπουλος σχετικά δήλωσε: «Το «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» πρόκειται να προσφέρει νέα αναπτυξιακή κατεύθυνση και να ενισχύσει τον ρόλο της Δυτικής Αττικής, σε μια νέα εποχή για την παραγωγικότητα. Αποτελεί στρατηγικό σημείο για τη χώρα μας στην ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας, βάζοντας την περιοχή μας στον χάρτη υψηλού επενδυτικού ενδιαφέροντος και παραγωγής, φέρνοντας παράλληλα και νέες θέσεις εργασίας. Ως Περιφέρεια Αττικής και με ενέργειες του Περιφερειάρχη Νίκου Χαρδαλιά, προωθούμε έργα και επενδύσεις που φέρνουν την ανάπτυξη, με βιώσιμους όρους για την κοινωνία της Δυτικής Αττικής. Με σχεδιασμό και συνέπεια, προχωράμε με εξωστρέφεια προς την βιώσιμη ανάπτυξη, αλλά και την ευημερία, για τις επόμενες γενιές στη Δυτική Αττική».
Latest News
«Άλμα» 307% στα EBITDA της Intrakat – To guidance Εξάρχου για τον τζίρο το 2024
Ενοποιώντας την ΑΚΤΩΡ για ολόκληρο το πρώτο εξάμηνο του 2024, ο Όμιλος Intrakat κατέγραψε ξεκάθαρη αύξηση των μεγεθών του
Σε ισχύ η μείωση του τέλους διοδίων στο τμήμα Μαλιακός – Κλειδί [πίνακας]
Έκπτωση ύψους 17%, η οποία αφορά όλες τις διελεύσεις, είτε με χρήση πομποδέκτη είτε με πληρωμή σε λωρίδες με εισπράκτορα
Από το 2026 ο νέος Προαστιακός Δυτικής Αττικής
Το έργο αναβάθμισης με ανάδοχο την εταιρεία ΜΕΤΚΑ του ομίλου Metlen, χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και θα συνδέει τη Δυτική Αττική με την Αθήνα
Στη Βουλή η σύμβαση της Αττικής Οδού – Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η Νέα Αττική Οδός, τα διόδια και οι υποχρεώσεις
Οι προϋποθέσεις και οι όροι για να μεταβιβαστεί η Αττική Οδός στις 6 Οκτωβρίου στον νέο παραχωρησιούχο
Ένας σταθμός ΚΤΕΛ που εξαγγέλλεται επί 23 χρόνια
Από το 2001 μέχρι σήμερα δεν έχει απαντηθεί το ερώτημα γιατί έχει μείνει το έργο στα χαρτιά – Από τα ΚΤΕΛ λένε ότι δεν διαφαίνεται ενδιαφέρον από ιδιώτες
Δεσμευτική προσφορά από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για φράγμα και αρδευτικό στην Κρήτη ύψους 74,4 εκατ
Η δεσμευτική προσφορά της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αφορά έργο που θα καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 13.500 στρεμμάτων
«Έκρηξη» στην οικοδομή - Πού θα χτιστούν τα περισσότερα σπίτια
Yποχώρησε το μέγεθος της συνολικής δραστηριότητας (Ιδιωτική - Δημόσια) στην οικοδομή, κατά τον μήνα Ιούνιο 2024
Πότε πάνε ταμείο οι μέτοχοι της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – Η επόμενη ημέρα με τα 3 δισ. για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Το roadmap για τη μεταβίβαση της ΤΕΝΕΡΓ στη Masdar – Με υπεροπλία 3 δισ. σε νέες μπίζνες η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Στη 2η θεση παγκοσμίως η Ελλάδα για τους διαγωνισμούς ΣΔΙΤ - Η έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας
Oι διαγωνισμοί ΣΔΙΤ ανεβάζουν την χώρα μας - Aνάμεσα στα κριτήρια που λαμβάνονται υπόψιν η διασφάλιση του υγιούς ανταγωνισμού και η οικονομική αποδοτικότητα
Δύο δεσμευτικές προσφορές για το φράγμα Πύλου - Μεσσήνης ύψους 126 εκατ. ευρώ
Το έργο καλύπτει, σύμφωνα με το ΥπΑΑΤ, τις αρδευτικές ανάγκες 35.000 στρεμμάτων