Χρηματοδότηση από την ίδια την Coffee Berry ακόμη και σε βάθος εννιαετίας, περιλαμβάνει το νέο πρόγραμμα που παρουσίασε ο CEO της Coffee Berry, Χάρης Γρυπάρης, με τον εμπορικό διευθυντή που ανέπτυξε το πλάνο, Νίκο Χατζηγεωργίου, και την Κατερίνα Κεφάλα, υπεύθυνη μάρκετινγκ της εταιρείας.
«Το πλάνο χρηματοδότησης απευθύνεται σε νέους ενδιαφερόμενους και θα ακολουθεί το πλαίσιο του business plan κάθε καταστήματος», επισημαίνει ο κ. Γρυπάρης μιλώντας για το νέο πρόγραμμα στον ΟΤ.
Καφές: Τι μπορεί να σημαίνει η επιστροφή του ΦΠΑ στο 24%;
Στόχος είναι να πληρώνεται η χρηματοδότηση αυτή από την ίδια την κερδοφορία του καταστήματος, χωρίς να υπάρχει αμφιβολία για το επιχειρηματικό εγχείρημα από κάθε operator καταστήματος του δικτύου Coffee Berry.
«Το συγκεκριμένο πλάνο ακολουθείται από όποιον θέλει να κάνει χρήση αυτής της διευκόλυνσης, ανάλογα με το κεφάλαιο και το ύψος της επένδυσης. Η επενδυτική μας πρόταση εστιάζει στο ότι συμμετέχουμε εμείς, ως Coffee Berry, γεγονός που είναι σημαντικό και για ψυχολογικούς λόγους», προσθέτει ο CEO της αλυσίδας.
Η Coffee Berry που μετρά σήμερα 130 σημεία στην Ελλάδα, φτάνοντας στο σύνολο τα 225-230, φιλοδοξεί να αναπτύξει με ποιοτικά κριτήρια και με άμιλλα τα καταστήματά της, μέσα από ένα απλό πρόγραμμα χρηματοδότησης σε ενδιαφερόμενους που έχουν μικρότερο κεφάλαιο.
«Διακρίναμε αυτή την στιγμή πως υπάρχουν operators με σημαντικά μικρότερο κεφάλαιο να επενδύσουν. Κι εμάς ως Coffee Berry μας ενδιαφέρει οι άνθρωποι να μπορούν να αναπτύξουν το κεφάλαιό τους σε λύσεις μικρότερου καταστήματος και να συνδυαστεί αυτή την στιγμή με τη δυσκολία εύρεσης εργατικού δυναμικού και το κόστος του εργατικού δυναμικού. Στόχος μας να ρίξουμε σε ένα μικρό κατάστημα το κόστος αυτό, δημιουργώντας θέσεις εργασίας για 1 ή 2 άτομα. Αυτό εξάλλου κάνει το franchise και έτσι το βλέπουμε και εμείς, μη επενδυτικό», εξηγεί στον ΟΤ.
Κανένα ρίσκο
«Αυτό το μοντέλο προασπίζουμε και δείχνουμε προς τα έξω. Και όσο κι αν φαίνεται πως ρισκάρουμε, η άποψή μας είναι ακριβώς η αντίθετη», σημειώνει ο κ. Γρυπάρης. «Το έχουμε κάνει 130 φορές και δουλεύει πολύ καλά – οι ελάχιστες φορές που δεν έχει δουλέψει σωστά έχει να κάνει με το συνεργάτη. Όταν αλλάζει χέρια, βλέπουμε πως το κατάστημα αναπτύσσει τη δυναμικότητά του».
«Το ζητούμενο είναι η σωστή λειτουργία και να συνεχίσουμε να βασιζόμαστε στο τρίπτυχο της ποιότητας στο προϊόν, την εξυπηρέτηση και το κατάστημα», σημειώνει ο κ. Γρυπάρης
Στο γεγονός πως δεν γνωρίζουν όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στην εστίαση – πόσο μάλλον δε όταν προέρχονται από άλλους κλάδους- τις δυσκολίες που υπάρχουν, αναφέρθηκε ο CEO της Coffee Berry. «Το ζητούμενο είναι η σωστή λειτουργία και να συνεχίσουμε να βασιζόμαστε στο τρίπτυχο της ποιότητας στο προϊόν, την εξυπηρέτηση και το κατάστημα».
Ενδιαφέρον για τα Coffee Berry
«Είναι πράγματι μεγάλο το ενδιαφέρον είναι μεγάλο για ένα brand όπως το Coffee Berry που έχει εδραιωθεί στη συνείδηση του καταναλωτή. Και όταν έρχεται το brand αυτό και σου λέει πως σε στηρίζω, τότε δεν χρειάζεται να υπάρχει ανασφάλεια», αναφέρει.
Η Coffee Berry θέλει να κινηθεί εκτός αστικών κέντρων που είναι αρκετά κορεσμένα και να τονώσει και άλλες περιοχές στην ευρύτερη περιφέρεια
«Υπάρχει στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης μέσα σε ένα περιβάλλον δυναμικό όπου οι στόχοι αλλάζουν, με βάση τις ανάγκες ανά περιοχή και τα κατά τόπους δεδομένα. Θέλουμε να κινηθούμ εκτός αστικών κέντρων που είναι αρκετά κορεσμένα και να τονώσουμε και άλλες περιοχές στην ευρύτερη περιφέρεια. Πάντα χωρίς να βανδαλίσουμε την περιοχή οποιουδήποτε συνεργάτη εφόσον αυτή διαφυλάσσεται με συμβόλαια αποκλειστικότητας».
«Το σημαντικότερο είναι ότι το γνωρίζουν οι συνεργάτες μας αυτό, ότι η ανάπτυξη των Coffee Berry περνάει μόνο από τα δικά μας κανάλια, τα φυσικά μας καταστήματα και το e-shop μας. Δεν θα προχωρήσουμε για retail και συνεργασία με κάποιο σούπερ μάρκετ», καταλήγει ο κ. Γρυπάρης.
Latest News
Πώς κινήθηκαν τα επιτόκια τον Αύγουστο [γράφημα]
Σύμφωνα με την ΤτΕ, τα μέσα σταθμισμένα επιτόκια των νέων καταθέσεων και δανείων παρέμειναν σχεδόν αμετάβλητα στο 0,54% και 5,84% αντίστοιχα
«Τίτλοι τέλους» για τις λευκές συσκευές της Siemens στην Ελλάδα - Το παρασκήνιο
Η απόφαση του γερμανικού ομίλου BSH Home Appliances Group να σταματήσει η διανομή των λευκών οικιακών συσκευών Siemens στην Ελλάδα και την Κύπρο
Επεκτείνεται κι άλλο η Κωτσόβολος στα έπιπλα - Νέο σημείο πώλησης στη Γλυφάδα
Η Κωτσόβολος προσφέρει ήδη τον τομέα Living στο κατάστημα στην Αγία Παρασκευή
Συνεχίζει ακάθεκτη τις αγορές ιδίων μετοχών η Jumbo
Η Jumbo προχώρησε σε αγορά 55.144 ίδιων μετοχών με μέση τιμή κτήσης 26,3635 ευρώ ανά μετοχή, συνολικής αξίας 1.453.790,84 ευρώ
Μετά από 4 μήνες πτώσης «τσίμπησαν» οι τιμές στα σούπερ μάρκετ [γράφημα]
Οι ανατιμήσεις στα σούπερ μάρκετ τον Σεπτέμβριο αποδίδονται κυρίως σε ανατιμήσεις, στις τιμές του κακάο και καφέ και σε συγκεκριμένα νωπά είδη
Τι συζήτησαν τα στελέχη της Alpha Bank στο συνέδριο της Bank of America
Τα στελέχη της Alpha Bank μίλησαν με πάνω από 60 επενδυτές και αναλυτές
Κι άλλη επέκταση της Frigoglass - Νέα προσθήκη στο δίκτυο της Frigoserve
Η Frigoglass επεκτείνει το δίκτυό της με νέο κέντρο εξυπηρέτησης Frigoserve στη Σουηδία
Ολοκληρώθηκε η πώληση της Sidma Romania
Μέρος του τιμήματος ύψους 9 εκατ. ευρώ χρησιμοποιήθηκε για την αποπληρωμή του υφιστάμενου δανεισμού της θυγατρικής
Μειώθηκε σε 7,4 - 7,65 ευρώ το εύρος στο placement της Εθνικής - Ανακοίνωση ΤΧΣ
Οι διαχειριστές της διεθνούς προσφοράς έχουν λάβει εντολές ζήτησης που υπερβαίνουν κατά πολλαπλάσια τις προσφερόμενες μετοχές σε αυτό το στενότερο εύρος τιμών
Αλέξανδρος Δανιηλίδης: Πώς βρέθηκε στην διοικητική ελίτ της Heineken
Η αναβάθμιση του Αλέξανδρου Δανιηλίδη στη θέση του Managing Director G9 Europe της Heineken και οι προκλήσεις της επόμενης μέρας