Χρηματοδότηση από την ίδια την Coffee Berry ακόμη και σε βάθος εννιαετίας, περιλαμβάνει το  νέο πρόγραμμα που παρουσίασε ο CEO της Coffee Berry, Χάρης Γρυπάρης, με τον εμπορικό διευθυντή που ανέπτυξε το πλάνο, Νίκο Χατζηγεωργίου, και την Κατερίνα Κεφάλα, υπεύθυνη μάρκετινγκ της εταιρείας.

«Το πλάνο χρηματοδότησης απευθύνεται σε νέους ενδιαφερόμενους και θα ακολουθεί το πλαίσιο του business plan κάθε καταστήματος», επισημαίνει ο κ. Γρυπάρης μιλώντας για το νέο πρόγραμμα στον ΟΤ.

Καφές: Τι μπορεί να σημαίνει η επιστροφή του ΦΠΑ στο 24%;

Στόχος είναι να πληρώνεται η χρηματοδότηση αυτή από την ίδια την κερδοφορία του καταστήματος, χωρίς να υπάρχει αμφιβολία για το επιχειρηματικό εγχείρημα από κάθε operator καταστήματος του δικτύου Coffee Berry.

«Το συγκεκριμένο πλάνο ακολουθείται από όποιον θέλει να κάνει χρήση αυτής της διευκόλυνσης, ανάλογα με το κεφάλαιο και το ύψος της επένδυσης. Η επενδυτική μας πρόταση εστιάζει στο ότι συμμετέχουμε εμείς, ως Coffee Berry, γεγονός που είναι σημαντικό και για ψυχολογικούς λόγους», προσθέτει ο CEO της αλυσίδας.

Η Coffee Berry που μετρά σήμερα 130 σημεία στην Ελλάδα, φτάνοντας στο σύνολο τα 225-230, φιλοδοξεί να αναπτύξει με ποιοτικά κριτήρια και με άμιλλα τα καταστήματά της, μέσα από ένα απλό πρόγραμμα χρηματοδότησης σε ενδιαφερόμενους που έχουν μικρότερο κεφάλαιο.

«Διακρίναμε αυτή την στιγμή πως υπάρχουν operators με σημαντικά μικρότερο κεφάλαιο να επενδύσουν. Κι εμάς ως Coffee Berry μας ενδιαφέρει οι άνθρωποι να μπορούν να αναπτύξουν το κεφάλαιό τους σε λύσεις μικρότερου καταστήματος και να συνδυαστεί αυτή την στιγμή με τη δυσκολία εύρεσης εργατικού δυναμικού και το κόστος του εργατικού δυναμικού. Στόχος μας να ρίξουμε σε ένα μικρό κατάστημα το κόστος αυτό, δημιουργώντας θέσεις εργασίας για 1 ή 2 άτομα. Αυτό εξάλλου κάνει το franchise και έτσι το βλέπουμε και εμείς, μη επενδυτικό», εξηγεί στον ΟΤ. coffee berry

Κανένα ρίσκο

«Αυτό το μοντέλο προασπίζουμε και δείχνουμε προς τα έξω. Και όσο κι αν φαίνεται πως ρισκάρουμε, η άποψή μας είναι ακριβώς η αντίθετη», σημειώνει ο κ. Γρυπάρης. «Το έχουμε κάνει 130 φορές και δουλεύει πολύ καλά – οι ελάχιστες φορές που δεν έχει δουλέψει σωστά έχει να κάνει με το συνεργάτη. Όταν αλλάζει χέρια, βλέπουμε πως το κατάστημα αναπτύσσει τη δυναμικότητά του».

«Το ζητούμενο είναι η σωστή λειτουργία και να συνεχίσουμε να βασιζόμαστε στο τρίπτυχο της ποιότητας στο προϊόν, την εξυπηρέτηση και το κατάστημα», σημειώνει ο κ. Γρυπάρης

Στο γεγονός πως δεν γνωρίζουν όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στην εστίαση – πόσο μάλλον δε όταν προέρχονται από άλλους κλάδους- τις δυσκολίες που υπάρχουν, αναφέρθηκε ο CEO της Coffee Berry. «Το ζητούμενο είναι η σωστή λειτουργία και να συνεχίσουμε να βασιζόμαστε στο τρίπτυχο της ποιότητας στο προϊόν, την εξυπηρέτηση και το κατάστημα».

Ενδιαφέρον για τα Coffee Berry

«Είναι πράγματι μεγάλο το ενδιαφέρον είναι μεγάλο για ένα brand όπως το Coffee Berry που έχει εδραιωθεί στη συνείδηση του καταναλωτή. Και όταν έρχεται το brand αυτό και σου λέει πως σε στηρίζω, τότε δεν χρειάζεται να υπάρχει ανασφάλεια», αναφέρει.

Η Coffee Berry θέλει να κινηθεί εκτός αστικών κέντρων που είναι αρκετά κορεσμένα και να τονώσει και άλλες περιοχές στην ευρύτερη περιφέρεια

«Υπάρχει στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης μέσα σε ένα περιβάλλον δυναμικό όπου οι στόχοι αλλάζουν, με βάση τις ανάγκες ανά περιοχή και τα κατά τόπους δεδομένα. Θέλουμε να κινηθούμ εκτός αστικών κέντρων που είναι αρκετά κορεσμένα και να τονώσουμε και άλλες περιοχές στην ευρύτερη περιφέρεια. Πάντα χωρίς να βανδαλίσουμε την περιοχή οποιουδήποτε συνεργάτη εφόσον αυτή διαφυλάσσεται με συμβόλαια αποκλειστικότητας».

«Το σημαντικότερο είναι ότι το γνωρίζουν οι συνεργάτες μας αυτό, ότι η ανάπτυξη των Coffee Berry περνάει μόνο από τα δικά μας κανάλια, τα φυσικά μας καταστήματα και το e-shop μας. Δεν θα προχωρήσουμε για retail και συνεργασία με κάποιο σούπερ μάρκετ», καταλήγει ο κ. Γρυπάρης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις