
Μια σημαντική συμφωνία χορηγίας δυνητικά αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων υπέγραψαν οι διοργανωτές των αγώνων της Formula 1 με την εταιρεία πολυτελών ειδών LVMH, με τον γαλλικό όμιλο του δισεκατομμυριούχου Μπερνάρ Αρνό να αναλαμβάνει τη σκυτάλη του χορηγού από την ωρολογοποιία Rolex.
LVMH: Πούλησε την Off -White του Virgil Abloh
Η LVMH θα αναλάβει τη χορηγία των αγώνες από το 2025, με τη συμμετοχή brands όπως Louis Vuitton, Moët Hennessy και TAG Heuer, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε την Τετάρτη. Η συμφωνία επιβεβαιώνει μια αναφορά τον περασμένο μήνα από το Bloomberg News για μια επικείμενη συμφωνία μεταξύ των δύο μερών.
Η 10ετής συμφωνία θα μπορούσε να ξεπεράσει σε αξία το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, με την ετήσια χορηγία να υπερβαίνει τα 100 εκατομμύρια δολάρια, ανέφεραν στο Bloomberg News άνθρωποι που γνωρίζουν τις διαπραγματεύσεις.
Η συμφωνία είναι ταυτόχρονα ένα πλήγμα για τη Rolex, την κορυφαία ελβετική μάρκα ρολογιών που είναι ο χορηγός χρονομέτρησης της F1 από το 2013, και σηματοδοτεί την προσπάθεια της LVMH να εκμεταλλευτεί την άνθηση των επενδύσεων και της τηλεθέασης στον αθλητισμό.
Η 10ετής συμφωνία θα μπορούσε να ξεπεράσει σε αξία το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, με την ετήσια χορηγία να υπερβαίνει τα 100 εκατομμύρια δολάρια
Η LVMH ήταν μέγας χορηγός των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων που διεξήχθησαν στο Παρίσι το καλοκαίρι, παρέχοντας οικονομική υποστήριξη ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ και τα brand της ξεχώρισαν σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης.
Η Louis Vuitton και το brand κοσμημάτων Tiffany & Co. της LVMH συμμετέχουν τακτικά σε παγκόσμιες αθλητικές εκδηλώσεις, όπως π.χ. στο Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA ή στο πρωτάθλημα του αμερικανικού ποδοσφαίρου NFL.
Η Louis Vuitton πραγματοποίησε διάφορες διαφημιστικές καμπάνιες με διάσημους όπως τους ποδοσφαιριστές Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι και τους τενίστες Ράφαελ Ναδάλ και Ρότζερ Φέντερερ που τραβήχτηκαν από τη φωτογράφο Annie Leibovitz.
LVMH: Ενδιαφέρον για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Η στόχευση της F1 από την LVMH ακολουθεί την αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό τα τελευταία χρόνια, λόγω της επέκτασης στους χώρους αγώνων και της σειράς Netflix «Formula 1: Drive to Survive».
Η κορυφαία ελβετική μάρκα Rolex είναι ο επίσημος χορηγός χρονομέτρησης της Formula 1 από το 2013, με τις πράσινες και χρυσές διαφημίσεις της να γίνονται συνηθισμένες στις πίστες της F1. Η απώλεια της συμφωνίας χορηγίας είναι μια οπισθοδρόμηση για την πιο επιτυχημένη μάρκα ρολογιών στον κόσμο που έχει συνδεθεί στενά με την κορυφαία κατηγορία των αγώνων αυτοκινήτου και επίσης συμμετέχει ως χορηγός σε διοργανώσεις τένις και ιππασίας.
To brand Tag Heuer της LVMH έχει μακρά ιστορία με τη Formula 1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, που χρονολογείται από τότε που ήταν ιδιωτική εταιρεία με την επωνυμία Heuer. Τη δεκαετία του 1980, η Tag Heuer παρουσίασε ένα ρολόι με πλαστικό περίβλημα με φωτεινό χρώμα που τροφοδοτείται από μηχανισμό quartz που ονομάζεται «Formula One» και πούλησε εκατομμύρια κομμάτια. Το brand παρουσίασε μια περιορισμένη επανέκδοση του ρολογιού Formula 1 σε συνεργασία με την μάρκα αθλητικών ειδών Kith φέτος.
Οι πωλήσεις της μονάδας ρολογιών της LVMH, η οποία περιλαμβάνει τα brand Tag Heuer, Hublot και Zenith, με επικεφαλής τον Frederic Arnault, ένα από τα πέντε παιδιά του ιδρυτή της LVMH Bernard Arnault, ακολουθούν τη Rolex, καθώς και brands που ανήκουν στη Richemont και τη Swatch στο συνολικό μερίδιο αγοράς.
«Τα τελευταία χρόνια, η Formula 1 έχει γίνει πραγματικά ένα από τα πιο επιθυμητά αθλήματα στον κόσμο», δήλωσε ο Frederic Arnault, ο οποίος πρόσθεσε ότι «βρισκόμαστε μόνο στην αρχή αυτής της συνεργασίας».
Η συμφωνία έρχεται επίσης εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για προϊόντα υψηλής ποιότητας. Η μετοχή της LVMH έχει υποχωρήσει κατά περίπου 8,9% μέχρι στιγμής φέτος, καθώς οι ανησυχίες για την περιορισμένη διάθεση για νέες αγορές των Κινέζων καταναλωτών παραμένουν.


Latest News

Η «χρυσή» Euroleague - Από τον Ναν και τον Βεζένκοφ στα 2.600.000 του Σλούκα
Πόσοι Έλληνες βρίσκονται στη λιστα με τους δέκα πιο ακριβοπληρωμένους παίκτες στη Euroleague

Βαγγέλης Μαρινάκης στη Νέα Υόρκη – «Παίρνουμε ευρωπαϊκά και πρωταγωνιστούμε σε όλη την Ευρώπη» (pics+vid)
Ο σύνδεσμος φιλάθλων του Ολυμπιακού στη Νέα Υόρκη, βράβευσε τον ηγέτη της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, Βαγγέλη Μαρινάκη.

Τίμησε τον Βαγγέλη Μαρινάκη ο Σύνδεσμος φιλάθλων Ολυμπιακού Νέας Υόρκης
Κεντρικό πρόσωπο στις εορταστικές εκδηλώσεις στη Νέα Υόρκη ο ηγέτης του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης

Τα σχέδια του ΝΒΑ για επέκταση στην Ευρώπη
Το NBA σχεδιάζει την δημιουργία νέου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στην Ευρώπη εκ του μηδενός

Μπαίνει ο… ήλιος στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο – Η συμφωνία της UEFA με την SolarPower
Πώς θα «πρασινίσουν» τα γήπεδα - Στα θρανία οι ομάδες για σεμινάρια από τη SolarPower

Από το Old στο New... Trafford - Πού θα βρει η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ τα 2 δισ.
Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ λέει ότι τα φιλόδοξα σχέδιά της για το γήπεδο που θα αντικαταστήσει το Old Trafford θα προκαλέσουν αναγέννηση της περιοχής

Πού θα κατασκευατεί το νέο γήπεδο της Παρί Σεν Ζερμέν - Πόσο θα κοστίσει
Η Παρί Σεν Ζερμέν μετά τη ρήξη της με τον δήμαρχο του Παρισιού προχωρά σε κατασκευή νέου γηπέδου σε προάστιο της πόλης

Μπλάτερ και Μισέλ Πλατινί απαλλάχθηκαν από τις κατηγορίες περί διαφθοράς
Η δίκη κατά του πρώην επικεφαλής της FIFA και του Γάλλου θρύλου έγινε μετά από έφεση κατά της αθώωσής τους το 2022

Εκατό χρόνια μετά - Η Τσέλσι θα φύγει από το Στάμφορντ Μπριτζ
Ο ιδιοκτήτης της Τσέλσι, Τοντ Μπόελι προωθεί την κατασκευή νέου γηπέδου για την ομάδα του Λονδίνου - Τα σχέδια από την εποχή Αμπράμοβιτς

Οι επιτυχίες της Μπαρτσελόνα δεν μεταφράζονται σε έσοδα - Η τρύπα των 32 εκατ. ευρώ
Η συντήρηση ομάδων σε όλα τα σπορ κοστίζει πανάκριβα στην Μπαρτσελόνα πληγώνοντας καίρια την ομάδα ποδοσφαίρου