Σε επενδυτικό και τουριστικό προορισμό εξελίσσεται ο Πειραιάς, τα τελευταία χρόνια καθώς αρχίζει και προσελκύει τουρίστες και ταυτόχρονα σοβαρά επενδυτικά κεφάλαια στον ξενοδοχειακό τομέα.
Μώραλης στο OTS Forum: Τι δήμαρχοι είμαστε; Δεν έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε την πόλη μας
Όπως αναφέρθηκε σε μία πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση που οργάνωσε χθες στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιάς ο Δήμος και ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης με θέμα «Η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη κρίσιμος παράγοντας για το μέλλον του πειραϊκού εμπορίου», νέα ξενοδοχεία σχεδιάζουν επενδυτικοί αλλά και ξενοδοχειακοί όμιλοι καθώς ο Πειραιάς ως τουριστικός προορισμός παρουσιάζει ιδιαίτερη αναπτυξιακή προοπτική. Μια εκτίμηση στην οποία συμφώνησαν οι παριστάμενοι στην εκδήλωση Σταύρος Μήτσης διευθύνων σύμβουλος του Mitsis Group και ο Δημήτρης Ανδριόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος της «Dimand».
Ο κ. Ανδριόπουλος αποκάλυψε μάλιστα ότι η εταιρεία του απέκτησε πρόσφατα το γνωστό ως «κτίριο του Αγούδημου» και σχεδιάζει να το μετατρέψει με τις κατάλληλες επενδύσεις σε ξενοδοχείο. Μάλιστα απευθυνόμενος στον κ. Μήτση του είπε ότι «δεν είμαστε ανταγωνιστές, εμείς developers είμαστε και ευχαρίστως εάν το θεωρείτε ενδιαφέρον να το αναλάβετε».
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης σημείωσε ότι η πόλη έχει κάνει πολλά θετικά αναπτυξιακά βήματα τα τελευταία χρόνια, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα
Νωρίτερα στην δική του παρέμβαση ο κ. Μήτσης, δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος από την πορεία του νέου ξενοδοχείου που λειτούργησε ο όμιλος στον Πειραιά το Mitsis N’U Piraeus Port. Πρόκειται για το πρώτο ξενοδοχείο του Ομίλου στο μεγάλο λιμάνι της χώρας το οποίο μετά την επιτυχή λειτουργία του δεν αποκλείεται να «ανοίξει τον δρόμο» και για άλλες επενδύσεις στην πόλη του μεγαλύτερου ξενοδοχειακού ομίλου.
Όπως είπε στην παρέμβαση του ο κ. Μήτσης, οι μέχρι στιγμής επιδόσεις του ξενοδοχείου είναι πολύ πάνω από τις προσδοκίες. Η μέση πληρότητα κυμαίνεται στο 70% σε ετήσια βάση ενώ η πρόβλεψη ήταν για 50-55% στην αρχή. Επίσης οι τιμές κυμαίνονται πολύ υψηλότερα σχεδόν σε διπλάσια επίπεδα από τις προϋπολογισμένες.
Το ενδιαφέρον είναι ότι το ξενοδοχείο που είναι ένα αστικού τύπου lifestyle τεσσάρων αστέρων που φιλοξενεί και έργα κορυφαίων ελλήνων καλλιτεχνών φιλοξενεί ανθρώπους από όλες τις κοινωνικές τάξεις και τις εθνικότητες. Είναι ένα πολυποίκιλο κοινό τόνισε ο κ. Μήτσης.
Μιλώντας στο περιθώριο της εκδήλωσης στον ot.gr ο κ. Μήτσης και απαντώντας σε σχετική ερώτηση για κάποια νέα επένδυση στον Πειραιά, σημείωσε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο σημείωσε ωστόσο ότι η πολύ καλή πορεία του ξενοδοχείου μελετάται και ο όμιλος θα κινηθεί ανάλογα με τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν.
Γιάννης Μώραλης: Βλέπουμε τουρίστες στον Πειραιά
Ανοίγοντας την εκδήλωση ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης σημείωσε ότι η πόλη έχει κάνει πολλά θετικά αναπτυξιακά βήματα τα τελευταία χρόνια, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα. Ο Δήμος εστιάζει στην τουριστική ανάπτυξη συμπλήρωσε και ανέφερε χαρακτηριστικά ότι στο οργανόγραμμα του Δήμου δεν υπήρχε διεύθυνση για τη ναυτιλία, αν και ο Πειραιάς είναι ταυτισμένος με τη ναυτιλία ούτε για τον τουρισμό. Δημιουργήσαμε αυτά τα δυο τμήματα είπε αλλά δεν μπορούμε να προσλάβουμε κόσμο συμπλήρωσε σχολιάζοντας και τη γραφειοκρατία που πολλές φορές εμποδίζει αναπτυξιακές κινήσεις.
Οι παρεμβάσεις είπε σε άλλο σημείο πυροδότησαν το ενδιαφέρον ξενοδοχειακών ομίλων οι οποίοι όπως τόνισε χαρακτηριστικά κάτι είδαν στον Πειραιά και έβαλαν τα χρήματα τους». Με την ανάπτυξη και του Home porting της κρουαζιέρας βλέπουμε τώρα τουρίστες στον Πειραιά που πριν κάποια χρόνια αυτό ήταν αδιανόητο. Θέλουμε τόνισε ο κ. Μώραλης ο Πειραιάς να γίνει σημαντικός τουριστικός προορισμός. Αναφέρθηκε αναλυτικά στις πολυεπίπεδες παρεμβάσεις του Δήμου στην καθαριότητα, στις αναπλάσεις του Μικρολίμανου και άλλων περιοχών όπως και στην επικείμενη ανάπλαση της Πειραϊκής. Τόνισε ακόμη ότι στην ανάδειξη της πόλης βοηθούν και οι δημόσιες επενδύσεις όπως η λειτουργία του μετρό και του τραμ. Όλα όμως συνέχισε θα πρέπει να γίνουν με όραμα αλλά και μέτρο, να μην περάσουμε από το ένα άκρο στο άλλο. Με τι επισημάνσεις του Δημάρχου συμφώνησε και η κα. Σταυρούλα Αντωνάκου Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά
Υπογειοποίηση τρένου και κλειστή αγορά τροφίμων
Ο Δήμαρχος του Πειραιά αναφέρθηκε και σε δυο μεγάλα έργα που πρέπει να γίνουν στην πόλη όπου συζητούνται χρόνια αλλά δεν έχουν προχωρήσει. Την υπογειοποίηση των γραμμών του τρένου και την κλειστή αγορά τροφίμων (Ιπποδάμεια αγορά) την οποία χαρακτήρισε ως το μεγάλο στοίχημα για τον Πειραιά και την συνέδεσε με την ανάδειξη του Πειραιά ως γαστρονομικού προορισμού. Στα δυο αυτά έργα αναφέρθηκαν και άλλοι ομιλητές της εκδήλωση.
Μάλιστα ο κ. Ανδριόπουλος αποκάλυψε ότι πρότεινε στην κυβέρνηση να αναλάβει η Dimand την χρηματοδότηση της επικαιροποίησης παλαιότερη μελέτης για την υπογειοποίηση των γραμμών του Ηλεκτρικού στον Πειραιά. Το έργο αυτό θα αλλάξει όλη την εικόνα και τη ζωή του Πειραιά τόνισε από την πλευρά του ο πρόεδρος κ. Θοδωρής Καπράλος Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, οποίος υπογράμμισε επίσης ότι ο εμπορικός κόσμος μπορεί να κερδίσει πολλά από την τουριστική ανάπτυξη.
Η κα. Βασιλική Κουτσούκου Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, από την πλευρά της τόνισε ότι ο Πειραιάς συνδυάζει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά, πολιτισμικά, γαστρονομικά, ιστορικά που την αναδεικνύουν σε ένα πολύ ενδιαφέροντα τουριστικό προορισμό, ενώ η περαιτέρω ανάπτυξη του home porting είναι στρατηγική επιλογή του Υπουργείου.
Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Πειραιά Μιχάλης Σφακιανάκης σημείωσε ότι το πανεπιστήμιο δίνει ιδιαίτερη σημασία στις συνέργειες για την τορυσική ανάπτυξη της πόλης άλλωστε όπως είπε είναι το πρώτο πανεπιστήμιο που δημιούργησε τμήμα τουρισμού.
Ο Γιώργος Καρανίκας Πρόεδρος Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας τόνισε ότι η υπογειοποίηση θα αλλάξει ριζικά την πόλη ενώ ο Σωτήρης Αναγνωστόπουλος Γενικός Γραμματέας Εμπορίου Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων σημείωσε ότι ο Πειραιάς βρίσκεται πλέον μέσα στο top των τριών μεγαλύτερων πόλεων επενδυτικών προορισμών.
Ο Βασίλης Κορκίδης Πρόεδρος Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην κρουαζιέρα σημειώνοντας ότι είναι προς το συμφέρον της πόλης καθώς σε πολλές άλλες πόλεις ο επιβάτης κρουαζιέρας αφήνει περί τα 100 ευρώ στην πόλη που επισκέπτεται.
Τέλος ο κ. Κωνσταντίνος Πετρίδης Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της «DKG Development» αναφέρθηκε στην ανάπτυξη του real estate στην πόλη δίνοντας έμφαση σε κατοικίες για μεσαία και χαμηλότερα εισοδήματα, θέμα στο οποίο αναφέρθηκε και ο κ. Ανδριόπουλος της Dimand υπενθυμίζοντας την αστικής ανάπλασης στον Άγιο Διονύσιο όπου θα αναπτυχθούν κατοικίες κοινωνικές κατοικίες δοιτικε΄ς εστίες κ.λπ..
Την εκδήλωση συντόνισε ο κ. Νίκος Φιλιππίδης Διευθυντής Σύνταξης ΟΤ, Οικονομικός Αναλυτής Mega Channel, Αρθρογράφος εφημερίδα TA NEA και Οικονομικός Ταχυδρόμος.
Latest News
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου