Παροχή καλύτερης εμπειρίας πελάτη μέσα από κορυφαία ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες συνδεσιμότητας, διατήρηση της πρωτοπορίας στα δίκτυα νέας γενιάς και διαμόρφωση ενός ακόμη πιο σύγχρονου και αποδοτικού μοντέλου λειτουργίας, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες, είναι οι τρεις βασικοί άξονες πάνω στους οποίους θα κινηθεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, για να πραγματοποιήσει το όραμά του για τον Όμιλο του 2030.
Σε συνάντηση με όλους τους εργαζόμενους ο Κώστας Νεμπής ξεκαθάρισε ότι η νέα στρατηγική του ΟΤΕ θα είναι εστιασμένη στην επιτάχυνση της αναπτυξιακής πορείας και του μετασχηματισμού του Ομίλου ενώ αποκάλυψε το roadmap ώστε το συγκεκριμένο πλάνο να γίνει πραγματικότητα μέχρι το 2030.
Όμιλος ΟΤΕ: Η επόμενη μέρα έχει επενδύσεις και μετάβαση σε ψηφιακό μοντέλο λειτουργίας
Οι παραπάνω άξονες πλαισιώνονται, όπως είπε ο κ. Νεμπής, από την σταθερή δέσμευση στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, την αξιοποίηση της δύναμης ενός παγκόσμιου ομίλου όπως η Telekom και την αύξηση αξίας για τους μετόχους.
Οι προτεραιότητες που θέτει ο Κώστας Νεμπής
Κατά την ομιλία του, ο κ Νεμπής ανέφερε πως το νέο όραμα του Ομίλου ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και χάρη στο ευρύ του αποτύπωμα να οδηγήσει και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις ψηφιοποίησης στην Ευρώπη.
«Να συνδέει τους πελάτες του, κάνοντας την ζωή τους καλύτερη και να ενδυναμώνει τις επιχειρήσεις βοηθώντας τις να αναπτυχθούν με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Και όλα αυτά μέσα σε ένα περιβάλλον εργασίας που εμπνέει τους ανθρώπους του να δημιουργούν, να αναπτύσσονται και να εξελίσσονται συνεχώς», όπως είπε χαρακτηριστικά.
Στην κατεύθυνση αυτή, ο κ. Νεμπής έθεσε πέντε βασικές προτεραιότητες για την ανάπτυξη του ΟΤΕ. Στα δίκτυα οπτικών στόχος παραμένει η κάλυψη των 2/3 των γραμμών της χώρας με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι έως το 2027, χάρη στο επενδυτικό πλάνο άνω των 3 δισ. ευρώ, δίνοντας έμφαση στη μεταφορά του μεγαλύτερου μέρους της πελατειακής βάσης σε FTTH.
Στο 5G προτεραιότητα αποτελεί η αξιοποίηση του φάσματος 3.5GHz και η αύξηση της διείσδυσης των 5G συσκευών.
Όσον αφορά στη συνδρομητική τηλεόραση στόχος είναι η αύξηση διείσδυσης της νόμιμης συνδρομητικής τηλεόρασης κοντά στο μέσο όρο της Ε.Ε., γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τις πρόσφατες συμφωνίες με Nova και Netflix.
Στον τομέα των εταιρικών πελατών, η εταιρεία θα εστιάσει στη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας στα έργα ICT τόσο στο δημόσιο όσο και τον ιδιωτικό τομέα, ενώ σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης υπάρχουν και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως έδειξε και η πρόσφατη έρευνα που παρουσίασε η COSMOTE με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο (ELTRUN).
Τέλος, προτεραιότητα αποτελεί και η επιτάχυνση της ανάπτυξης των υπηρεσιών στις νέες αγορές που δραστηριοποιείται ο ΟΤΕ (COSMOTE insurance, Box, Payzy) και ενδεχόμενη επέκταση σε ακόμη περισσότερες.
Βελτίωση της εμπειρίας πελάτη
Αναγνωρίζοντας τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει ήδη στο μετασχηματισμό της εταιρείας, επόμενο βήμα είναι η περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών καναλιών για πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών και η επιτάχυνση του μετασχηματισμού του λειτουργικού και παραγωγικού μοντέλου, αξιοποιώντας εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, τεχνολογίες cloud και αυτοματισμούς.
Σύμφωνα με τον κ. Νεμπή, η βελτίωση της εμπειρίας πελάτη αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, αναγνωρίζοντας πως υπάρχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης. Όπως σημείωσε, κοινός παρονομαστής σε όλη αυτή την πορεία είναι οι άνθρωποι της εταιρείας και γι’ αυτό θέλει ο Όμιλος ΟΤΕ να ισχυροποιήσει τη θέση του ως ένας από τους ελκυστικότερους εργοδότες στη χώρα.
Κλείνοντας, ο επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ εξέφρασε την πεποίθηση πως οι υψηλοί στόχοι θα αποτελέσουν πρόκληση και έμπνευση για τους ανθρώπους της εταιρείας και σημείωσε πως «με οδηγό το όραμά μας, τις αξίες μας και όλα όσα έχουμε πετύχει όλα αυτά τα χρόνια, θέλω να χτίσουμε μαζί τον ΟΤΕ του 2030».
Latest News
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος»
Η άνοδος των μεγεθών συνοδεύτηκε από την έναρξη λειτουργίας του νέου εργοστασίου της εταιρείας, καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση
ΟΠΑΠ: Εκτινάχθηκαν τα κέρδη στο 9μηνο - Έφτασαν στα 352 εκατ. ευρώ
Αύξηση 14,4% στα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ, φτάνοντας τα 352 εκατ. ευρώ - Τι έδωσαν πρακτορεία και online στοίχημα