Η Danone σχεδιάζει να επεκταθεί στην Ινδία, καθώς ο γαλλικός όμιλος καταναλωτικών αγαθών προσπαθεί να καλύψει τη διαφορά από τον εδραιωμένο ανταγωνισμό στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη μεγάλη οικονομία του κόσμου.

Η παρουσία της εταιρείας στην Ινδία, όπου πουλάει πρωτεΐνες γάλακτος σε σκόνη και βρεφικά γάλατα, δεν είναι «ούτε κατά διάνοια εκεί που θα έπρεπε να είναι», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Αντουάν ντε Σεντ-Αφρίκ στους Financial Times.

Επιστροφή στις ρίζες για τη Nestlé – Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Danone, η οποία κατέχει επίσης μειοψηφικό μερίδιο στη μικρή ινδική νεοφυή επιχείρηση παραγωγής γιαουρτιού Epigamia, επανεξετάζει τη στρατηγική της στην Ινδία. Οι επενδυτές προσελκύονται από τη μεγάλη αγορά της χώρας στο πολυπληθέστερο έθνος του κόσμου με 1,4 δισ. ανθρώπους και τις δυνατότητες παραγωγής σε μια εποχή που η οικονομική δραστηριότητα στην Κίνα παραπαίει.

Η γαλλική εταιρεία έχει μείνει πίσω από τους παγκόσμιους αντιπάλους της Unilever και της Nestlé στον κλάδο των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών της Ινδίας, όπου τα έσοδα εκτιμάται από κυβερνητικό οργανισμό προώθησης ότι θα φθάσουν τα 616 δισ. δολάρια μέχρι το 2027.

Ο ντε Σεντ-Αφρίκ, ο οποίος ηγείται της Danone από το 2021, έχει επιφορτιστεί με την αναστροφή της υστέρησης των επιδόσεων μετά από μια περίοδο αναταραχής στο διοικητικό συμβούλιο που οδήγησε στην απομάκρυνση του προκατόχου του Εμανουέλ Φαμπέρ.

Έκτοτε, η Danone προσπάθησε να αντιστρέψει την πτώση του όγκου πωλήσεων και την υποεπένδυση. Ο όγκος πωλήσεων της εταιρείας κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους αυξήθηκε κατά 2,9% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες.

Η κατασκευάστρια εταιρεία του γιαουρτιού Activia και του εμφιαλωμένου νερού Evian έχει δυσκολευτεί να βρει τα πατήματά της στην Ινδία, τον μεγαλύτερο παραγωγό γαλακτοκομικών προϊόντων στον κόσμο, σύμφωνα με τον Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών.

Η 13ετής συνεργασία της Danone με τον ινδικό γίγαντα μπισκότων Britannia Industries, ο οποίος ανήκει στην οικογένεια του δισεκατομμυριούχου Γουαντία, έληξε το 2009 μετά από μια οξεία διαμάχη για το branding. Το 2018, η γαλλική εταιρεία σταμάτησε την παραγωγή φρέσκων γαλακτοκομικών προϊόντων και προϊόντων UHT (αποστειρωμένων προϊόντων μακράς διαρκείας που δεν χρειάζονται ψύξη) στην Ινδία.

Η Κίνα, η Βόρεια Ασία και η Ωκεανία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή της Danone, καταγράφοντας ετήσια αύξηση των πωλήσεων κατά 8,4% το δεύτερο τρίμηνο. Η εταιρεία δεν παρέχει συγκεκριμένα στοιχεία για την Ινδία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή