Συνολικά πάνω από 150 εκατομμύρια ευρώ σχεδιάζει να δαπανήσει η Unilever για την ανανέωση της αλυσίδας εφοδιασμού του τομέα προϊόντων οικιακής φροντίδας στην Ευρώπη, δήλωσε στο Reuters ανώτερο στέλεχος, με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Δεν θα επηρεαστεί η τροφοδοσία στην Ελλάδα από τη νέα δομή – Τι λέει η εταιρεία στον ΟΤ

Η ευρωπαϊκή επιχείρηση οικιακής φροντίδας της Unilever, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν τα απορρυπαντικά Persil και Omo και το μαλακτικό υφασμάτων Comfort, σχεδιάζει να κάνει βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής εργοστασίων και της προσθήκης αποθηκών και νέων γραμμών παραγωγής στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις. Η επένδυση αυτή ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και θα συνεχιστεί μέχρι το 2026.

H ευρωπαϊκή επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever αυξάνει τις δαπάνες προώθησης, έρευνας και ανάπτυξης κατά 40%.

Η είδηση αυτή έρχεται μήνες αφότου αναφέρθηκε ότι ο κολοσσός των καταναλωτικών αγαθών θα περικόψει το ένα τρίτο όλων των θέσεων εργασίας γραφείου στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2025 ως μέρος των προσπαθειών του Διευθύνοντος Συμβούλου Hein Schumacher να αναζωογονήσει την ανάπτυξη της εταιρείας.

Ανώτατο στέλεχος είπε επίσης στο Reuters ότι η ευρωπαϊκή επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας αυξάνει τις δαπάνες προώθησης, έρευνας και ανάπτυξης κατά 40%. Η Unilever δεν αποκάλυψε αυτό σε ποιο ποσό ανέρχεται σε ευρώ.

«Επανασχεδιάζουμε πλήρως την αλυσίδα εφοδιασμού μας στην Ευρώπη», δήλωσε στο Reuters ο Eduardo Campanella, επικεφαλής της παγκόσμιας επιχείρησης προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever. Είπε ότι οι αλλαγές βοηθούν τη Unilever να επανεπενδύσει σε καλύτερα προϊόντα, σε προωθητικές ενέργειες καταστημάτων και σε μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ. Η εταιρεία επίσης θέτει σε κατά προτεραιότητα ορισμένες μάρκες και αναβαθμίζει υπάρχοντα προϊόντα.

“Δεν έχουμε επενδύσει σωστά στην Ευρώπη γιατί δεν μεγαλώναμε. Άρα είναι πρόβλημα κότας και αυγών.” είπε χαρακτηριστικά.

«Η Ευρώπη ήταν αρκετά στάσιμη και μετά η ανάκαμψη (σε όλη την εταιρεία) ήταν ένα σοκ της κουλτούρας σε αυτόν τον οργανισμό», είπε ο Campanella, προσθέτοντας ότι η νέα στρατηγική βοήθησε την επιχείρησή του να «ξαναδιορθωθεί λίγο».

Aύξηση πωλήσεων στη Unilever

Η παγκόσμια επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever ανέφερε αύξηση πωλήσεων κατά 3,3% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Ο Campanella είπε ότι αυτός το τομέας προϊόντων της Unilever στην Ευρώπη σημείωσε εν τω μεταξύ αύξηση σχεδόν 13% εκείνη την περίοδο, περίπου τα δύο τρίτα της οποίας αντιστοιχούσαν στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων. Η εταιρεία συνήθως δεν αναλύει περιφερειακά στοιχεία.

Η Unilever αναπτύσσεται σε μια πολλά υποσχόμενη αγορά, με την Euromonitor International να εκτιμά ότι η δυτικοευρωπαϊκή αγορά προϊόντων οικιακής φροντίδας θα αυξηθεί κατά 3,7% στα 36,6 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος. Η αγορά απορρυπαντικών πλυντηρίων ρούχων σε αυτήν την περιοχή εκτιμάται ότι θα αυξηθεί περίπου 3% το 2024.

Ο Campanella είπε ότι η ζήτηση για ορισμένα από τα ευρωπαϊκά προϊόντα οικιακής φροντίδας της Unilever αυξήθηκε τόσο απροσδόκητα που η εταιρεία αναγκάστηκε να καθυστερήσει ορισμένες καινοτομίες για το επόμενο έτος επειδή δεν μπορούσε να συμβαδίσει την προσφορά με τη ζήτηση.

Απέδωσε την ανάπτυξη της επιχείρησης σε επενδύσεις σε νέα προϊόντα που καλύπτουν τις αλλαγές των καταναλωτικών συνηθειών. Για παράδειγμα, ένα απορρυπαντικό ρούχων που στοχεύει σε μικρότερους χρόνους πλύσης ή ένα καθαριστικό Cif που διαφημίζεται στους αγοραστές της Gen-Z για τον καθαρισμό λευκών αθλητικών παπουτσιών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή