Συνολικά πάνω από 150 εκατομμύρια ευρώ σχεδιάζει να δαπανήσει η Unilever για την ανανέωση της αλυσίδας εφοδιασμού του τομέα προϊόντων οικιακής φροντίδας στην Ευρώπη, δήλωσε στο Reuters ανώτερο στέλεχος, με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.
Unilever: Δεν θα επηρεαστεί η τροφοδοσία στην Ελλάδα από τη νέα δομή – Τι λέει η εταιρεία στον ΟΤ
Η ευρωπαϊκή επιχείρηση οικιακής φροντίδας της Unilever, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν τα απορρυπαντικά Persil και Omo και το μαλακτικό υφασμάτων Comfort, σχεδιάζει να κάνει βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής εργοστασίων και της προσθήκης αποθηκών και νέων γραμμών παραγωγής στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις. Η επένδυση αυτή ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και θα συνεχιστεί μέχρι το 2026.
H ευρωπαϊκή επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever αυξάνει τις δαπάνες προώθησης, έρευνας και ανάπτυξης κατά 40%.
Η είδηση αυτή έρχεται μήνες αφότου αναφέρθηκε ότι ο κολοσσός των καταναλωτικών αγαθών θα περικόψει το ένα τρίτο όλων των θέσεων εργασίας γραφείου στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2025 ως μέρος των προσπαθειών του Διευθύνοντος Συμβούλου Hein Schumacher να αναζωογονήσει την ανάπτυξη της εταιρείας.
Ανώτατο στέλεχος είπε επίσης στο Reuters ότι η ευρωπαϊκή επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας αυξάνει τις δαπάνες προώθησης, έρευνας και ανάπτυξης κατά 40%. Η Unilever δεν αποκάλυψε αυτό σε ποιο ποσό ανέρχεται σε ευρώ.
«Επανασχεδιάζουμε πλήρως την αλυσίδα εφοδιασμού μας στην Ευρώπη», δήλωσε στο Reuters ο Eduardo Campanella, επικεφαλής της παγκόσμιας επιχείρησης προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever. Είπε ότι οι αλλαγές βοηθούν τη Unilever να επανεπενδύσει σε καλύτερα προϊόντα, σε προωθητικές ενέργειες καταστημάτων και σε μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ. Η εταιρεία επίσης θέτει σε κατά προτεραιότητα ορισμένες μάρκες και αναβαθμίζει υπάρχοντα προϊόντα.
“Δεν έχουμε επενδύσει σωστά στην Ευρώπη γιατί δεν μεγαλώναμε. Άρα είναι πρόβλημα κότας και αυγών.” είπε χαρακτηριστικά.
«Η Ευρώπη ήταν αρκετά στάσιμη και μετά η ανάκαμψη (σε όλη την εταιρεία) ήταν ένα σοκ της κουλτούρας σε αυτόν τον οργανισμό», είπε ο Campanella, προσθέτοντας ότι η νέα στρατηγική βοήθησε την επιχείρησή του να «ξαναδιορθωθεί λίγο».
Aύξηση πωλήσεων στη Unilever
Η παγκόσμια επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever ανέφερε αύξηση πωλήσεων κατά 3,3% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Ο Campanella είπε ότι αυτός το τομέας προϊόντων της Unilever στην Ευρώπη σημείωσε εν τω μεταξύ αύξηση σχεδόν 13% εκείνη την περίοδο, περίπου τα δύο τρίτα της οποίας αντιστοιχούσαν στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων. Η εταιρεία συνήθως δεν αναλύει περιφερειακά στοιχεία.
Η Unilever αναπτύσσεται σε μια πολλά υποσχόμενη αγορά, με την Euromonitor International να εκτιμά ότι η δυτικοευρωπαϊκή αγορά προϊόντων οικιακής φροντίδας θα αυξηθεί κατά 3,7% στα 36,6 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος. Η αγορά απορρυπαντικών πλυντηρίων ρούχων σε αυτήν την περιοχή εκτιμάται ότι θα αυξηθεί περίπου 3% το 2024.
Ο Campanella είπε ότι η ζήτηση για ορισμένα από τα ευρωπαϊκά προϊόντα οικιακής φροντίδας της Unilever αυξήθηκε τόσο απροσδόκητα που η εταιρεία αναγκάστηκε να καθυστερήσει ορισμένες καινοτομίες για το επόμενο έτος επειδή δεν μπορούσε να συμβαδίσει την προσφορά με τη ζήτηση.
Απέδωσε την ανάπτυξη της επιχείρησης σε επενδύσεις σε νέα προϊόντα που καλύπτουν τις αλλαγές των καταναλωτικών συνηθειών. Για παράδειγμα, ένα απορρυπαντικό ρούχων που στοχεύει σε μικρότερους χρόνους πλύσης ή ένα καθαριστικό Cif που διαφημίζεται στους αγοραστές της Gen-Z για τον καθαρισμό λευκών αθλητικών παπουτσιών.
Latest News
Έρχονται τεκτονικές αλλαγές στα επιχειρηματικά δάνεια - Ο ρόλος των private equities
Tους τελευταίους μήνες έχουν δημιουργηθεί μια σειρά από συνεργασίες μεταξύ αυτών των αντίπαλων «φατριών»
Τριγμοί στην πολεμική οικονομία του Πούτιν - Το ηχηρό καμπανάκι αναλυτή
Η κατάσταση θα γίνει μόνο χειρότερη για τον Πούτιν, εμποδίζοντας ίσως ακόμη και την επιθετική εκστρατεία του κατά της Ουκρανίας
Ποιες χώρες της ΕΕ κινδυνεύουν περισσότερο με αντίποινα από την Κίνα
Οι χώρες της ΕΕ ψήφισαν την Παρασκευή για την επιβολή των δασμών, με 10 κράτη μέλη υπέρ, πέντε κατά και 12 αποχές
Σε αναμένα... κάρβουνα η βιομηχανία στη Βρετανία - Οι φόβοι για τον κινεζικό χάλυβα
Η παγκόσμια βιομηχανία έχει 543 εκατ. τόνους περίσσειας χάλυβα, δηλαδή 70 φορές περισσότερους από όσους χρησιμοποιεί η Βρετανία κάθε χρόνο
Το βελούδινο διαζύγιο της δυναστείας D'Ieteren και ο ρόλος των brands Autoglass και Carglass
Η D'Ieteren κατασκευάζει τροχούς και αμαξώματα από το 1805 και πλέον δραστηριοποιείται στους τομείς των ανταλλακτικών αυτοκινήτων καθώς και επισκευής και αντικατάστσσης κρυστάλλων
Ο πόλεμος Χαμάς - Ισραήλ βυθίζει στο χάος την οικονομία του Λιβάνου
Ο Λίβανος βλέπει καταδικασμένη την οικονομία του αποό την επίθεση της Χαμάς κατά του Ισραήλ στις 7/10/2023 – Ο ρόλος της Χεζμπολάχ
H Nissan επενδύει στην εταιρεία λογισμικού ChargeScape
Με την είσοδο της Nissan, η ChargeScape, θα ανήκει σε τέσσερις συνολικά αυτοκινητοβιομηχανίες μαζι με τις BMW, Ford και Honda
H Chevron πουλά assets στην Canadian Natural Resources αντί 6,5 δισ δολαρίων
Η συναλλαγή αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Chevron για την εκποίηση περιουσιακών στοιχείων ύψους 10 έως 15 δισ. δολαρίων μέχρι το 2028
Ρεκόρ στρατιωτικής βοήθειας προς το Ισραήλ απο τις ΗΠΑ - Ξεπέρασε τα 17,9 δισ δολάρια
Τα 17,9 δισεκατομμύρια δολάρια είναι ένα μερικό ποσό, ισχυρίζονται οι ερευνητές καθώς υπάρχει προσπάθεια «απόκρυψης των ποσών της βοήθειας»
Στο στόχαστρο ακτιβιστή επενδυτή η Pfizer – Μερίδιο 1 δισ. δολ. «έχτισε » η Starboard Value
Ο ακτιβιστής επενδυτής Starboard Value θα επιδιώξει να αλλάξει τη ρότα της Pfizer διαφωνώντας με την τακτική που ακολουθεί