Την ανθεκτικότητά της απέδειξε για ακόμη μια χρονιά η Parfums Christian Dior Hellas απέναντι στην πανδημία, την ενεργειακή κρίση, τις γεωπολιτικές εξελίξεις και τις πληθωριστικές πιέσεις στο καταναλωτικό εισόδημα, επιβεβαιώνοντας την πρωτοκαθεδρία της στην κατηγορία της επιλεκτικής διανομής καλλυντικών, αρωμάτων, αξεσουάρ του γαλλικού οίκου με κερδοφόρα αποτελέσματα.
Ως συνέπεια των παραπάνω υπήρξε σημαντική αύξηση στις καθαρές πωλήσεις της κατά το 2023, κατά 22,57% σε σχέση με τις καθαρές πωλήσεις της προηγούμενης χρήσης, ενώ χάρη στις ευοίωνες τουριστικές προοπτικές της χώρας υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία για την τελική εικόνα που θα λάβει η οικονομική δραστηριότητα σε ετήσιο εθνικό επίπεδο και για την επόμενη χρήση.
L’ Oreal, Estée Lauder, Christian Dior: Πώς κυριαρχούν στην αγορά με ένα κραγιόν
Christian Dior Hellas: Κερδοφόρα ακόμη μια χρονιά
Ειδικότερα, η εταιρεία εμφάνισε στην Ελλάδα τζίρο της τάξης των 22,64 εκατ. ευρώ έναντι κύκλου εργασιών ύψους 18,47 εκατ. ευρώ το 2022, αυξημένο κατά 22,57%.
Τα κέρδη προ φόρων ξεπέρασαν τα 2 εκατ. ευρώ από 918.774 ευρώ το 2022, καταγράφοντας αύξηση κατά 121,5%, ενώ τα μετά φόρων κέρδη σκαρφάλωσαν στα 1,55 εκατ. ευρώ το 2023, από 771.474 ευρώ το 2022, σημειώνοντας αύξηση κατά 101,2%.
Το μικτό περιθώριο κέρδους παρουσίασε μικρή πτώση και διαμορφώθηκε στο 58,20% το 2023 από 59,63% το 2022, λόγω του διαφορετικού μείγματος των πωληθέντων, όπως σημειώνει η διοίκηση της εταιρείας στην λογιστική της κατάσταση.
Το περιθώριο κέρδους EBITDA ωστόσο αυξήθηκε σημαντικά στο 10,17% από 6,67% το 2022, και το περιθώριο κέρδους EBIT αυξήθηκε επίσης στο 8,91% από 5,02% το 2022, καθώς η εταιρεία κατάφερε – παρά τη μείωση της υποστήριξης από τη μητρική- να ισορροπήσει τα έξοδα της και να εξουδετερώσει την αύξηση (9,6%) με τον ισχυρότερα αναπτυσσόμενο τζίρος της.
Οι στόχοι για το μέλλον
Με τα πρώτα δείγματα για την επόμενη χρονιά να είναι θετικά, η εταιρεία που εισάγει και εμπορεύεται αρώματα και καλλυντικά του οίκου Christian Dior, ανάμεσά τους και το best seller στην ελληνική αγορά Couture Color Lipstick σε 79 αποχρώσεις και υφές, σκοπεύει να προχωρήσει σε αύξηση των επενδυτικών της δραστηριοτήτων, δίνοντας έμφαση στην ανακαίνιση κεντρικών σημείων πώλησης μεγάλων πελατών της και σε συγκεκριμένα λανσαρίσματα με σκοπό να ενισχυθούν οι πωλήσεις της εταιρείας.
Με βάση τα τρέχοντα δεδομένα, η θυγατρική αυτόνομη εταιρεία του οίκου στην Ελλάδα, προβλέπει ότι εάν δεν υπάρξουν απρόβλεπτα αρνητικά γεγονότα, ο ετήσιος κύκλος εργασιών για το 2024 θα αυξηθεί κατά 7% σε σχέση με το 2023.
Σε μεσοπρόθεσμο πάντως επίπεδο, η Christian Dior Hellas αναμένεται να παραμείνει ένα από τα κορυφαία ονόματα στο χώρο των καλλυντικών και της μόδας με πιστούς καταναλωτές των προϊόντων της, ενώ επωφελούμενη από το μηδενικό δανεισμό και το ισχυρό ταμειακό της απόθεμα, θα ενισχυθεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Latest News
Μικρότερη η πτώση για την ευρωπαϊκή ένδυση-κλωστοϋφαντουργία
Η εικόνα της ευρωπαϊκής βιομηχανίας ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας στο β' τρίμηνο του 2024
Τα σούπερ μάρκετ κάνουν... ταμείο – Τα deals που ψήνονται και το μεγάλο «αγκάθι»
Πώς κινούνται οι πωλήσεις των μεγάλων σούπερ μάρκετ – Τι προβληματίζει τις διοικήσεις και ποιες οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν
Αύξηση 5% στον κύκλο εργασιών της Παπουτσάνης στο εννεάμηνο - Ο ρόλος των εξαγωγών
Οι εξαγωγές είναι το 53% του συνολικού κύκλου εργασιών της Παπουτσάνης - Σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέα έργα
Cenergy Holdings: Προχωρά σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου έως 200 εκατ.
Η ανώτατη τιμή ορίζεται στα 9,86 ευρώ ανά νέα μετοχή στη Cenergy Holdings
Το όραμα για τον νέο ΟΤΕ έχει άξονες και πυλώνες αλλά έναν ακρογωνιαίο λίθο
Το δίκτυο οπτικών ινών θα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος πάνω στον οποίο θα στηριχθεί η μελλοντική ανάπτυξη του Ομίλου ΟΤΕ
Μικρή λιανική: Ένας κρυμμένος θησαυρός αξίας 5,15 δισ. ευρώ – Ποιοι τον έχουν βάλει στο μάτι
Γιατί η μικρή λιανική έγινε ξαφνικά αντικείμενο πόθου - Πώς κινούνται οι πωλήσεις σε περίπτερα, ψιλικατζίδικα και μίνι μάρκετ
Αδέλφια Σαράντη: Ο «πόλεμος» με ΦΑΓΕ – ΔΕΛΤΑ και η είσοδος στον «Όλυμπο» του γάλακτος
Πώς τα αδέλφια Σαράντη έβαλαν το οικογενειακό τυροκομείο στην ελίτ της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας - Η πολυκύμαντη διαδρομή και η παράδοση της σκυτάλης στη νέα γενιά
Στάμου, Δημητρίου, Βενέτης και Βάρσος στην αρένα του… ρυζόγαλου
Πού ποντάρουν οι πιο δραστήριοι παίκτες στην αγορά των σύγχρονων γαλακτοπωλείων – Τα σχέδια και η επόμενη μέρα
«Πάρτε μέτρα τώρα. Δεν θα υπάρχουν καταναλωτές» - Καμπανάκι από την αγορά για το δημογραφικό
Για το δημογραφικό μίλησαν στον ΟΤ ο πρόεδρος του ΕΣΑ, Σταύρος Καφούνης και ο πρόεδρος του ΣΕΠΤΕΔΕ, Σίμος Λουλούμαρης
Ο «αθέατος πρωταγωνιστής» των σούπερ μάρκετ – Η εκτόξευση των PL στα 3,7 δισ. ευρώ
Το χρονικό της εκτόξευσης της ιδιωτικής ετικέτας – Από τα πέτρινα χρόνια και τη μοναξιά της Lidl στα ράφια όλων των σούπερ μάρκετ