Αύξηση κατά 5% σημείωσε ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, που ανέρχεται σε 49,6 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 47,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Η αξία των εξαγωγών για την μεγαλύτερη παραγωγό στερεών σαπώνων στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύει το 53% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Παπουτσάνης: Στο 23,13% το ποσοστό του Μενέλαου Τασόπουλου
Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται περαιτέρω ενίσχυση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2023, καθώς ήδη βλέπουμε στο εννεάμηνο το θετικό αποτέλεσμα από τις νέες συνεργασίες που ξεκίνησαν εντός του 2024 και θα είναι σε πλήρη εξέλιξη το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Επίσης, η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέα έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία, ενώ έχουν ήδη συμφωνηθεί νέα έργα (projects) με υφιστάμενους πελάτες τα οποία θα ενισχύσουν τον κύκλο εργασιών το επόμενο έτος.
Ανά τομέα δραστηριότητας της Παπουτσάνης
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 14% σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2023, η οποία οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο brand ΑΡΚΑΔΙ, που με την είσοδο του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει μία αύξηση πωλήσεων κατά 80%. Εξαιρώντας το ΑΡΚΑΔΙ, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προσωπικής περιποίησης ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ εμφανίζουν αύξηση 2% σε σχέση με το πρώτο εννεάμηνο του 2023 οδηγούμενες κυρίως από τις εξαγωγές, οι οποίες καταγράφουν ανάπτυξη κατά 28%. Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω το τελευταίο τρίμηνο του 2024, μέσω του εμπλουτισμού της γκάμας των προϊόντων, της δυναμικής διαφημιστικής υποστήριξης και της ενίσχυσης της παρουσίας μας στα καταστήματα.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων κινήθηκαν πτωτικά κατά 5% το εννεάμηνο του 2024, γεγονός που οφείλεται στις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό. Οι πωλήσεις τρίτων στο εξωτερικό παρουσίασαν υστέρηση σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο λόγω έκτακτων μεμονωμένων παραδόσεων στις αρχές του 2023, αλλά σημείωσαν σημαντική βελτίωση στο 3ο τρίμηνο του 2024.
Οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ κινήθηκαν θετικά, παρουσιάζοντας ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 10%, οδηγούμενες από τις εξαγωγές, οι οποίες αναπτύσσονται με ισχυρό διψήφιο πρόσημο στο εννεάμηνο του 2024 (+70%) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για δυναμική ανάπτυξη και ενισχύοντας την παρουσία των brands της Παπουτσάνης στο εξωτερικό.
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής στο εννεάμηνο παρέμειναν στα περσινά επίπεδα, σημειώνοντας σημαντική βελτίωση κατά την διάρκεια του 3ου τριμήνου του 2024, με τις νέες συνεργασίες να αποδίδουν και να αντιστρέφουν την πτωτική τάση του 1ου εξαμήνου 2024.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 14% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2023. Στόχος της Εταιρείας παραμένει η συνεχής διεύρυνση του πελατολογίου και η περαιτέρω ανάπτυξη των συνθετικών σαπωνομαζών.
Latest News
Επιβεβαίωσε την αξιολόγηση της Metlen η Fitch Ratings - Σταθερό το outlook
H επιβεβαίωση για τη Metlen αντανακλά την αναμενόμενη συνεχή αύξηση του EBITDA
Στις αγορές η Metlen με ευρωομόλογο 500 εκατ. – Πώς θα αξιοποιήσει τα κεφάλαια
Πάτησε το κουμπί η Metlen και απευθύνεται στις αγορές - Έδωσε εντολή σε BNP Paribas, Citigroup, και HSBC
Μικρότερη η πτώση για την ευρωπαϊκή ένδυση-κλωστοϋφαντουργία
Η εικόνα της ευρωπαϊκής βιομηχανίας ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας στο β' τρίμηνο του 2024
Τα σούπερ μάρκετ κάνουν... ταμείο – Τα deals που ψήνονται και το μεγάλο «αγκάθι»
Πώς κινούνται οι πωλήσεις των μεγάλων σούπερ μάρκετ – Τι προβληματίζει τις διοικήσεις και ποιες οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν
Cenergy Holdings: Προχωρά σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου έως 200 εκατ.
Η ανώτατη τιμή ορίζεται στα 9,86 ευρώ ανά νέα μετοχή στη Cenergy Holdings
Γέμισαν τα ταμεία της Christian Dior στην Ελλάδα - Ερχονται νέα προϊόντα
Σε 22,57% υπολογίζεται η αύξηση στις καθαρές πωλήσεις για την Christian Dior στην ελληνική αγορά για την περσινή χρήση
Το όραμα για τον νέο ΟΤΕ έχει άξονες και πυλώνες αλλά έναν ακρογωνιαίο λίθο
Το δίκτυο οπτικών ινών θα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος πάνω στον οποίο θα στηριχθεί η μελλοντική ανάπτυξη του Ομίλου ΟΤΕ
Μικρή λιανική: Ένας κρυμμένος θησαυρός αξίας 5,15 δισ. ευρώ – Ποιοι τον έχουν βάλει στο μάτι
Γιατί η μικρή λιανική έγινε ξαφνικά αντικείμενο πόθου - Πώς κινούνται οι πωλήσεις σε περίπτερα, ψιλικατζίδικα και μίνι μάρκετ
Αδέλφια Σαράντη: Ο «πόλεμος» με ΦΑΓΕ – ΔΕΛΤΑ και η είσοδος στον «Όλυμπο» του γάλακτος
Πώς τα αδέλφια Σαράντη έβαλαν το οικογενειακό τυροκομείο στην ελίτ της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας - Η πολυκύμαντη διαδρομή και η παράδοση της σκυτάλης στη νέα γενιά
Στάμου, Δημητρίου, Βενέτης και Βάρσος στην αρένα του… ρυζόγαλου
Πού ποντάρουν οι πιο δραστήριοι παίκτες στην αγορά των σύγχρονων γαλακτοπωλείων – Τα σχέδια και η επόμενη μέρα