Εδώ και μία μέρα, η Αττική Οδός συνεχίζει να λειτουργεί, με επιτυχία, υπό νέο Παραχωρησιούχο. Σήμερα η Νέα Αττική Οδός είναι γεγονός και πραγματικότητα. Αυτό τόνισε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρήστος Σταϊκούρας, με αφορμή την ανάληψη της Αττικής Οδού από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, προσθέτοντας με έμφαση ότι «το εγχείρημα ήταν εξαιρετικά δύσκολο, περίπλοκο και πρωτόγνωρο, με πολλές οικονομικές, νομικές, νομοθετικές, επιχειρησιακές και λειτουργικές πτυχές. Και αυτό γιατί είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που έχουμε αλλαγή παραχωρησιούχου σε εν λειτουργία αυτοκινητόδρομο».
«Για να επιτευχθεί αυτό, που για πολλούς ήταν εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο, εργάστηκαν πολλοί, μεθοδικά, αθόρυβα και συστηματικά και, όπως αποδεικνύεται, αποτελεσματικά», σημείωσε ο κ. Σταϊκούρας.
Αττική Οδός: Μειωμένα από σήμερα τα διόδια – Τι ισχύει για τα e-Pass
Όπως είπε, ακόμη, από την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος, η ψύχραιμη αποτίμηση καταδεικνύει ότι τα άμεσα οφέλη για την οικονομία, την κοινωνία και τις θέσεις εργασίας είναι σημαντικά.
Την περασμένη Παρασκευή, το Ελληνικό Δημόσιο εισέπραξε 3,27 δισ. ευρώ, ενώ ο Παραχωρησιούχος θα αποδίδει, ετησίως, στο ΤΑΙΠΕΔ ποσοστό 9,3% (και όχι 7,5% που ήταν οι αρχικές εκτιμήσεις) επί των πάσης φύσεως εσόδων από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου.
Όλοι οι εργαζόμενοι παραμένουν στις θέσεις τους, αφού η Νέα Αττική Οδός διασφάλισε την εργασία τους.
Από χθες, επίσης, υπάρχουν και άμεσα οφέλη για τους πολίτες, τα οποία διαπιστώνουν κατά τις διελεύσεις τους: πρώτον μείωση των διοδίων, από τα 2,8 στα 2,5 ευρώ και δεύτερον μόνιμη απαλλαγή, για πρώτη φορά στην ιστορία της Αττικής Οδού, από την καταβολή διοδίων σε επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης που ανήκουν κατά πλήρη ή μη κυριότητα σε άτομα με αναπηρία.
«Επιβεβαιώνεται, συνεπώς, ότι και στην Ελλάδα η συνεργασία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα μπορεί να είναι ωφέλιμη και για τις δύο πλευρές. Αυτό είναι σημαντικό για τους πολίτες, ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά, οι οποίοι πρέπει να είναι στον πυρήνα της στόχευσης των πολιτικών μας. Και αποδεικνύεται ότι μπορούμε να πετύχουμε πολλά, αν εργαστούμε, όλοι μας, με υπευθυνότητα και μεθοδικότητα», κατέληξε ο Χρήστος Σταϊκούρας.
Latest News
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
ΟΑΚΑ: Με ανοιχτά τα γήπεδα η επισκευή των στεγάστρων – Ο διαγωνισμός των 78 εκατ.
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός ύψους 78 εκατ. ευρώ για την επισκευή των στεγάστρων στο ΟΑΚΑ - Οι εργασίες που θα εκτελεστούν
Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
Η σιδηροδρομική γραμμή επαναλειτουργεί κατόπιν εξασφάλισης της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ