
Την Κάρπαθο ξεχωρίζει η βρετανική εφημερίδα Express ως την καλύτερη εναλλακτική ποιοτική επιλογή για διακοπές στην Ελλάδα έναντι μαζικών προορισμών που υποφέρουν από υπερτουρισμό.
Το βρετανικό μέσο αναδεικνύει την διάκριση της Καρπάθου στα 24 μέρη του πλανήτη που αξίζει να επισκεφτεί κανείς, αντί για τα «κλασικά» τουριστικά μέρη με συνωστισμό. Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά το άρθρο, «η ιστορία στην Κάρπαθο βρίσκεται διάχυτη παντού. Τα παλαιότερα ευρήματα ανθρώπινης παρουσίας στο νησί χρονολογούνται από το 4.000 π.Χ. με το νησί να αποκαλείται και “χώρα των Τιτάνων” στην Ελληνική Μυθολογία.
Τουρισμός: Η «αθόρυβη» μεταμόρφωση του ελληνικού τουρισμού – Η ανάλυση της Εθνικής Τράπεζας
Στην Κάρπαθο, το γραφικό χωριό και μνημείο της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, η Όλυμπος, διατηρεί την πολιτιστική του ταυτότητα και τις παραδόσεις του, όπως φαίνεται άλλωστε και από τα παραδοσιακά ρούχα που φορούν οι γυναίκες και την αρχαϊκή διάλεκτο που μιλούν οι ντόπιοι». Η δημοφιλής εφημερίδα τονίζει επίσης πως το δεύτερο μεγαλύτερο νησί των Δωδεκανήσων είναι μια εκπληκτική εναλλακτική λύση διακοπών με ψηλά βουνά, παρθένα τοπία, ευωδιαστά δάση, παραδοσιακά χωριά και γαλαζοπράσινα νερά που μπορεί κανείς να επισκεφτεί και μετά τον Αύγουστο.
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Καρπάθου Τάσος Μηλιός προσθέτει πως «η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου αποτελεί στόχο που προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τόσο μέσα από ένα πολύπλευρο τουριστικό αφήγημα σε πλήθος αγορών με επίκεντρο το φυσικό κάλλος, την τοπική κουλτούρα, τη γαστρονομία και τις εναλλακτικές δραστηριότητες, όσο και μέσα από εκδηλώσεις». Στο πλαίσιο αυτό, τους ανεξερεύνητους γαστρονομικούς θησαυρούς της Καρπάθου επιχείρησε να αναδείξει το 2ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ, που διοργανώθηκε από τον Δήμο Καρπάθου στις 19 Σεπτεμβρίου. Πλήθος επισκεπτών είχε τη χαρά να γευτεί την πλούσια κουζίνα και τα παραδοσιακά προϊόντα του γοητευτικού νησιού των Δωδεκανήσων.
Στο επίκεντρο της εκδήλωσης βρέθηκαν αναγνωρισμένοι τοπικοί σεφ οι οποίοι παρουσίασαν γεύσεις βασισμένες στη γαστρονομική παράδοση και στα τοπικά προϊόντα της Καρπάθικης γης. Τιμητική μαγειρική επίδειξη πραγματοποίησε ο σεφ Άκης Πετρετζίκης χρησιμοποιώντας τοπικές πρώτες ύλες. Το φεστιβάλ δεν περιορίστηκε μόνο στη δημιουργική γαστρονομία, αλλά ανέδειξε και την αναλλοίωτη παράδοση του νησιού με ζωντανή μουσική και εδέσματα, δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες να απολαύσουν μακαρούνες, τοπικά τυριά και άλλα πιάτα της Καρπάθου στο πλαίσιο μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας εκτός υψηλής σεζόν. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΥΠΑ, ενισχυμένες κατά 1,4% εμφανίζονται οι συνολικές αεροπορικές αφίξεις για την τουριστική περίοδο Μάιος – Σεπτέμβριος 2024 με 122.286 επισκέπτες.


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας