Deal στην αγορά, με την Μαριάννα Λάτση να εισέρχεται στο 10% της Αττικής Οδού.
Όπως αποκάλυψε πρώτος ΟΤ και επιβεβαίωσε η παραχωρησιούχος της Αττικής Οδού ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το family office της κυρίας Λάτση ήρθε σε συμφωνία με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για να αποκτήσει το 10% της «Νέα Αττική Οδός» της εταιρείας που ανήκει στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και στην οποία έχει περιέλθει η Αττική Οδός.
Αττική Οδός: Δόθηκαν τα 3,27 δισ. ευρώ από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Αττική Οδός
Πηγές αναφέρουν ότι η συμφωνία ανακοινώνεται εντός των επόμενων ωρών και προετοιμαζόταν πριν από καιρό ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Η κίνηση αυτή της Μαριάννας Λάτση, αποτελεί, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, ψήφο εμπιστοσύνης τόσο στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τη στρατηγική της που εφαρμόζει στον τομέα των παραχωρήσεων και των κατασκευών.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το premium έναντι των ιδίων κεφαλαίων που κατέβαλε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην Αττική Οδό, είναι σημαντικό και καταδεικνύει τις υπεραξίες που έχει η συγκεκριμένη παραχώρηση.
Η Νέα Αττική Οδός
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον νόμο που ψήφιστηκε και κύρωσε την παραχώρηση της Αττικής Οδού στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τη «Νέα Αττική Οδός» προβλέπεται η διάθεση ποσοστού της εταιρείας αλλά ακόμη και η είσοδος στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Η «Νέα Αττική Οδός» ανέλαβε τον αυτοκινητόδρομο των 70 χιλιομέτρων τα ξημερώματα της 6ης Οκτωβρίου μέσα από μία πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα διαδικασία αλλαγής παραχωρησιούχου.
Τα έσοδα για τους μετόχους κρίνονται από την αγορά εξασφαλισμένα καθώς η Αττική Οδός παρουσιάζει σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας.
Η μεγαλύτερη αποκρατικοποίηση
Η παραχώρηση της Αττικής Οδού είναι η μεγαλύτερη σε αξία αποκρατικοποίηση που έχει γίνει στην Ελλάδα.
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη διαγωνιστική διαδικασία του ΤΑΙΠΕΔ πρόσφερε 3,27 δισ. ευρώ για την διεκδίκηση της, πετυχαίνοντας να ανακηρυχτεί ανάδοχος της παραχώρησης.
Το τίμημα είναι το υψηλότερο που έχει σημειωθεί στην αγορά και μάλιστα μειώνει κατά 1,5 ποσοστιαία μονάδα το δημόσιο χρέος.
Η παραχώρηση είναι για 25 χρόνια και οι υποχρεωτικές επενδύσεις που αναλαμβάνει η «Νέα Αττική Οδός» ξεπερνούν τα 300 εκατ. ευρώ.
Τα οφέλη δε, για τους χρήστες της Αττικής Οδού και το δημόσιο έχουν επισημανθεί αρμοδίως ως ιδιαίτερα σημαντικά.
Η ανακοίνωση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
O Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (Bloomberg: GEKTERNA GA / RIC: HRMr.AT) σε συνέχεια των υποχρεώσεων που απορρέουν από τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού ανακοινώνει ότι κατόπιν συμφωνίας με την εταιρεία Latsco Direct Investments Cyprus Limited προτίθεται να υποβάλει στο ΤΑΙΠΕΔ αίτημα για την απόκτηση από την τελευταία του 10% του μετοχικού κεφαλαίου της “Νέα Αττική Οδός Παραχώρηση Μ.Α.Ε.”. Η Latsco Direct Investments Cyprus Limited αποτελεί επενδυτικό σχήμα του Latsco Family Office, συμφερόντων κ. Μαριάννας Λάτση.
Η συναλλαγή θα πραγματοποιηθεί σε premium 15% έναντι της αρχικής δεσμευτικής επένδυσης που έχει ήδη καταβληθεί από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής υπόκειται στη λήψη των απαραίτητων εγκρίσεων και στην ολοκλήρωση σχετικών διαδικασιών, όπως προβλέπονται μεταξύ άλλων και από τη σύμβαση παραχώρησης.
Latest News
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση