Η Hyundai Motor σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει έσοδα από την IPO (αρχική δημόσια προσφορά) 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων της ινδικής εταιρείας της για να ενισχύσει τις ερευνητικές της προσπάθειες και να αναπτύξει νέα αυτοκίνητα, φιλοδοξώντας να μετατρέψει τη χώρα της Νότιας Ασίας σε κόμβο παραγωγής για αναδυόμενες αγορές.
Βουλγαρία: Ξεκινούν οι συνομιλίες με την Hyundai για κατασκευή νέων μονάδων στο Κοζλοντούι
Ερωτηθείς σχετικά με το πώς θα χρησιμοποιηθούν τα έσοδα από την IPO, ο Unsoo Kim, διευθύνων σύμβουλος της ινδικής μονάδας της Hyundai, είπε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα «επενδύσει επιθετικά σε νέα προϊόντα, μελλοντική τεχνολογία και δυνατότητες έρευνας και ανάπτυξης της μονάδας της Ινδίας».
Η IPO της Hyundai στην Ινδία αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο το 2024, και έρχεται καθώς τα ινδικά χρηματιστήρια σημειώνουν σε υψηλά ρεκόρ.
Η Hyundai πρόκειται να ξεκινήσει την αρχική δημόσια προσφορά -τη μεγαλύτερη στην Ινδία- την επόμενη εβδομάδα. Θα ανεβάσει την αξία της σε έως και 19 δισεκατομμύρια δολάρια για τις δραστηριότητές της στην Ινδία, την τρίτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, όπου η Hyundai ανταγωνίζεται την ηγέτιδα Maruti Suzuki και ανταγωνιστές όπως η Tata Motors.
Η νοτιοκορεάτικη μητρική της Hyundai θα διαθέσει μερίδιο από ις μετοχές της έως και 17,5% στην ινδική μονάδα, αποκτώντας την πρώτη της εισαγωγή στο χρηματιστήριο εκτός της χώρας καταγωγής της και θα γίνει η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα έχει εισαχθεί στο χρηματιστήριο της Ινδίας μετά τη Maruti Suzuki το 2003.
Hyundai: Μεγάλο βάρος στην αγορά της Ινδίας
“Η Ινδία είναι μια από τις πιο συναρπαστικές αγορές αυτοκινήτων στον κόσμο… (Η) IPO θα διασφαλίσει ότι η Hyundai Motor India θα είναι ακόμη πιο αφοσιωμένη στην επιτυχία στην Ινδία”, δήλωσε ο Kim σε συνέντευξη Τύπου στη Βομβάη την Τετάρτη.
Η IPO, η δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο το 2024, έρχεται καθώς τα ινδικά χρηματιστήρια καταγράφουν ιστορικά υψηλά.
Η Hyundai είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ινδίας σε πωλήσεις, με περίπου 15% μερίδιο της αγοράς επιβατικών οχημάτων της χώρας έναντι μεριδίου άνω του 40% της Maruti Suzuki.
Από τότε που εισήλθε στην ινδική αγορά πριν από 28 χρόνια, έχει κερδίσει δημοτικότητα για τα προσιτά αυτοκίνητά της, όπως το Santro και το αθλητικό όχημα Creta. Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει νέα ηλεκτρικά οχήματα, να ιδρύσει σταθμούς φόρτισης και να εισάγει υβριδικά αυτοκίνητα στην Ινδία από το 2027.
Η IPO, με τιμές από 1.865 έως 1960 ρουπίες, ανοίγει τη Δευτέρα για μεγάλους θεσμικούς επενδυτές και στις 15-17 Οκτωβρίου για λιανικές και άλλες κατηγορίες. Η μετοχή πρόκειται να ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις στη Βομβάη στις 22 Οκτωβρίου.
Στο ανώτερο άκρο αυτού του εύρους τιμών, η πώληση μετοχών αποτιμά τη Hyundai India σε περίπου 19 δισεκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με την κεφαλαιοποίηση της Maruti Suzuki που ανέρχεται σε 48 δισεκατομμύρια δολάρια στην Ινδία.
Η Hyundai διαθέτει επί του παρόντος μία μονάδα παραγωγής στην Ινδία για τοπικές πωλήσεις και εξαγωγές, ενώ ένα δεύτερο εργοστάσιο αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή του το 2025.
«Σκοπεύουμε να γίνουμε παγκόσμιος κόμβος παραγωγής για τη Hyundai για τις αναδυόμενες αγορές», δήλωσε ο Tarun Garg, Chief Operating Officer της Hyundai India.
«Στα επόμενα 3-4 χρόνια, η αύξηση της παραγωγής κατά 30% θα βελτιώσει τον εγχώριο όγκο των εξαγωγών μας».
Latest News
Μικρότερες διακοπές ρεύματος στην Yπερδνειστερία - Σε 3 απο 8 ώρες οι διακοπές του ηλεκτρικού
Η ρωσική Gazprom δήλωσε ότι δεν θα στείλει φυσικό αέριο στη Μολδαβία, επικαλούμενη «οφειλές της Μολδαβίας ύψους 709 εκατομμυρίων δολαρίων»
Τι ψάχνουν στην Ευρώπη τα ιδιωτικά κεφάλαια [γραφήματα]
Η συνολική αξία των μεγάλων συμφωνιών με ιδιωτικά κεφάλαια στην Ευρώπη αυξήθηκε με διπλάσιο ρυθμό από τον υπόλοιπο κόσμο το 2024
«Φρενίτιδα» για ξένα προϊόντα στις ΗΠΑ - Τρέχουν να προλάβουν τους δασμούς Τραμπ
Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ προγραμματίζουν αγορές αγαθών καθώς φοβούνται τις αυξήσεις που θα προκαλέσουν οι δασμοί
Στο...έλεος της πολεμικής οικονομίας και του πληθωρισμού οι Ρώσοι - Ο ρόλος των κυρώσεων
Τα σημάδια υπερθέρμανσης της οικονομίας πυκνώνουν στη Ρωσία έπειτα από τρία χρόνια πολέμου στην Ουκρανία, όμως ο τερματισμός του θα μπορούσε να σηματοδοτήσει για τη Μόσχα νέες μείζονες προκλήσεις
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
O πρώην υπουργός Οικονομικών της Ελβετίας προειδοποιεί για το μέγεθος της UBS
Με περίπου 1,7 τρισεκατομμύρια δολάρια, ο ισολογισμός της UBS είναι διπλάσιος από το μέγεθος της ετήσιας οικονομικής παραγωγής της Ελβετίας
Πλάνο για τέσσερις μειώσεις επιτοκίων από την ΕΚΤ
Εν αναμονή των ανακοινώσεων και των μέτρων του νέου Αμερικανού προέδρου η ΕΚΤ σχεδιάζει τις επόμενες κινήσεις
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ