Την εγκατάσταση και τη σύνδεση με το Δίκτυο ενός φωτοβολταϊκού (Φ/Β) συστήματος, υπό το πλαίσιο του Ενεργειακού Συμψηφισμού (Net Metering), συνολικής ισχύος 1 ΜWp, για το ξενοδοχείο Hyatt Regency Thessaloniki, του Ομίλου Regency Entertainment, ολοκλήρωσε η Elpedison. Πρόκειται για ένα έργο που αναμένεται ότι θα συμβάλει σημαντικά στην στρατηγική του Ομίλου Regency για τον περαιτέρω περιορισμό του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος, μέσω της αξιοποίησης εναλλακτικών πηγών ενέργειας.
Το Φ/Β σύστημα, το οποίο ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε «με το κλειδί στο χέρι», περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την κατασκευή 12 car-ports τελευταίας τεχνολογίας, γύρω από το ξενοδοχείο, στα οποία και εγκαταστάθηκαν συνολικά 1.738 Φ/Β πλαίσια και 10 αντιστροφείς (inverters) των 100 kW.
Η υλοποίηση του εν λόγω έργου, πέραν του σημαντικού ενεργειακού και οικονομικού οφέλους, θα οδηγήσει σε μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) του ξενοδοχείου κατά 528t CO2 eq., δηλαδή σε βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ξενοδοχειακής εγκατάστασης κατά 25%.
Δηλώσεις
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Elpedison κ. Ν. Ζαχαριάδης, δήλωσε σχετικά: «Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την έναρξη μίας στρατηγικής συνεργασίας στον τομέα των ενεργειακών υπηρεσιών με τον Όμιλο Regency Entertainment. Το Φ/Β σύστημα ισχύος 1MWp, το οποίο κατασκευάσαμε εξ’ ολοκλήρου σε καινούργια στέγαστρα των θέσεων στάθμευσης γύρω από την ξενοδοχειακή μονάδα Hyatt Regency στην Θεσσαλονίκη, στηρίζει το όραμα του Ομίλου Regency προς τη βιώσιμη ανάπτυξη και αποτελεί ένα έργο ορόσημο για τον ξενοδοχειακό κλάδο».
Αντίστοιχα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Regency Entertainment, κ. Γ. Τσιρίκος, τόνισε ότι: «Ο περιορισμός του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των επιχειρηματικών μονάδων της Regency Entertainment και η προσεκτική διαχείριση φυσικών πόρων, αποτελούν κεντρικό πυλώνα της «πράσινης» στρατηγικής του Ομίλου μας. Με την άρτια τεχνογνωσία και κατασκευαστική δεινότητα της Elpedison, ολοκληρώσαμε ένα καινοτόμο έργο που καθιστά τη λειτουργία του Hyatt Regency Thessaloniki ακόμα πιο φιλική προς το περιβάλλον, ενώ ταυτόχρονα, ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις και απαιτήσεις της διεθνούς αγοράς Τουρισμού Πολυτελείας».
Latest News
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος