
H OpenAI ανακοίνωσε συμφωνία συνεργασίας με τον αμερικανικό εκδοτικό οίκο Hearst. Στο πλαίσιο της συνεργασίας τα προϊόντα της OpenAI, όπως το ChatGPT και το SearchGPT, θα μπορούν να εμφανίζουν περιεχόμενο από περισσότερα από 20 περιοδικά και 40 εφημερίδες, ανακοίνωσε η εταιρεία.
«Η συνεργασία μας με την OpenAI θα μας βοηθήσει να εξελίξουμε το μέλλον του περιεχομένου των περιοδικών», δήλωσε η πρόεδρος της Hearst Magazines Ντέμπι Τσιριτσέλα.
Στήριξης… συνέχεια για την OpenAI – Νέα πιστωτική γραμμή 4 δισ. δολαρίων
Στον αμερικανικό εκδοτικό οίκο περιλαμβάνονται τίτλοι όπως η Houston Chronicle, η San Francisco Chronicle, το Esquire, το Cosmopolitan, το Elle και άλλα.
Ως μέρος της συμφωνίας, το περιεχόμενο της Hearst στο ChatGPT θα περιλαμβάνει κατάλληλες αναφορές και θα συνδέσει τους χρήστες με τις αρχικές πηγές, ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της. Οι επιχειρήσεις εκτός περιοδικών και εφημερίδων της Heart δεν θα συμπεριληφθούν στη συνεργασία.
Η OpenAI και η πληθώρα συμφωνιών
Η συμφωνία είναι η τελευταία σε μια πρόσφατη τάση των μέσων ενημέρωσης να συνάπτουν συνεργασίες περιεχομένου με νεοφυείς επιχειρήσεις τεχνητής νοημοσύνης.
Η OpenAI ανακοίνωσε μια παρόμοια συνεργασία τον Αύγουστο με την Condé Nast, η οποία κατέχει επωνυμίες πολυμέσων όπως η Vogue, το New Yorker, το GQ, το Vanity Fair και το Wired.
Το Perplexity AI παρουσίασε ένα μοντέλο κατανομής εσόδων για εκδότες τον Ιούλιο μετά από περισσότερο από ένα μήνα κατηγορίες για λογοκλοπή. Τα μέσα ενημέρωσης και οι πλατφόρμες περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των Fortune, Time, Entrepreneur, The Texas Tribune, Der Spiegel και WordPress.com ήταν οι πρώτες που εντάχθηκαν στο «Publishers Program» του Perplexity AI.
Οι OpenAI και Time ανακοίνωσαν μια «πολυετή συμφωνία περιεχομένου» τον Ιούνιο που θα επιτρέψει στην OpenAI να έχει πρόσβαση σε τρέχοντα και αρχειοθετημένα άρθρα από περισσότερα από 100 χρόνια ιστορίας του περιοδικού. Η OpenAI θα μπορεί να εμφανίζει το περιεχόμενο του Time στο chatbot ChatGPT του ως απάντηση σε ερωτήσεις χρηστών, σύμφωνα με το περιοδικό, και να χρησιμοποιεί το περιεχόμενο του Time «για να βελτιώσει τα προϊόντα του» ή, πιθανότατα, για να εκπαιδεύσει τα μοντέλα AI του.
Τον Μάιο, η OpenAI ανακοίνωσε αντίστοιχη συνεργασία με τη News Corp., που της επιτρέπει να έχει πρόσβαση σε τρέχοντα και αρχειοθετημένα άρθρα από τις Wall Street Journal, MarketWatch, Barron’s, New York Post και άλλες εκδόσεις. Το Reddit ανακοίνωσε επίσης μια συμφωνία με την OpenAI τον Μάιο για να επιτρέψει στον κατασκευαστή του ChatGPT να εκπαιδεύσει τα μοντέλα AI του σχετικά με το περιεχόμενο της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης.
Ο αντίλογος και οι μηνύσεις
Άλλα ειδησεογραφικά έντυπα και μέσα ενημέρωσης προσπαθούν επιθετικά να προστατεύσουν τις επιχειρήσεις τους καθώς το περιεχόμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη γίνεται πλέον όλο και πιο διαδεδομένο.
Το Center for Investigative Reporting, το παλαιότερο μη κερδοσκοπικό newsroom των Ηνωμένων Πολιτειών, μήνυσε την OpenAI και τον κύριο υποστηρικτή της Microsoft σε ομοσπονδιακό δικαστήριο τον Ιούνιο για φερόμενη παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων, μετά από παρόμοιες μηνύσεις από δημοσιεύματα όπως οι New York Times, η Chicago Tribune και η New York Daily News.
Οι New York Times τον Δεκέμβριο κατέθεσαν μήνυση κατά της Microsoft και της OpenAI, ισχυριζόμενες παραβιάσεις πνευματικής ιδιοκτησίας που σχετίζονται με το δημοσιογραφικό τους περιεχόμενο που εμφανίζεται στα εκπαιδευτικά δεδομένα του ChatGPT.
Η εφημερίδα ανέφερε ότι επιδιώκει να καταστήσει υπεύθυνες τη Microsoft και την OpenAI για «δισεκατομμύρια δολάρια σε νόμιμες και πραγματικές ζημιές» που σχετίζονται με την «παράνομη αντιγραφή και χρήση των μοναδικών πολύτιμων έργων των Times», σύμφωνα με κατάθεση σε Περιφερειακό Δικαστήριο των ΗΠΑ στη Νότια Περιφέρεια της Νέας Υόρκης. Η OpenAI από την πλευρά της διαφώνησε με τον χαρακτηρισμό των παραπάνω.


Latest News

Τι ζητούν 400 αστέρες του Χόλιγουντ από τον Τραμπ - Ο ρόλος της ΑΙ
Ποια απάντηση έδωσε το Χόλιγουντ στο Σχέδιο Δράσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη του Τραμπ

Καλή, αλλά (παν)άκριβη η τεχνητή νοημοσύνη
Καθώς τα AI μοντέλα γίνονται πιο πολύπλοκα, απαιτούν όλο και περισσότερους υπολογιστικούς πόρους

Τεχνητή νοημοσύνη: Πως φέρνει επανάσταση στο Fast Food - Ο ρόλος της Nvidia
Η Yum Brands, ιδιοκτήτης των Taco Bell and Pizza Hut, στοχεύει σε έναν κόσμο όπου η τεχνητή νοημοσύνη εξυπηρετεί πελάτες

Γαϊτάνης: Το 9,8% των ελληνικών επιχειρήσεων χρησιμοποιεί AI
Τι ανέφερε ο γενικός γραμματέας Έρευνας και Καινοτομίας μιλώντας στο 2ο Συνέδριο Invest In Greece

Στα 144 δισ. δολάρια οι ευρωπαϊκές δαπάνες για AI έως το 2028
Το λογισμικό παραμένει το κορυφαίο τμήμα των δαπανών για τεχνητή νοημοσύνη, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 60% της συνολικής αγοράς AI και GenAI, αναφέρει η έκθεση της IDC

Nvidia: Η AI θα χρειαστεί περισσότερη υπολογιστική ισχύ, όχι λιγότερη
Η Nvidia αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με την επόμενη πλατφόρμα AI τσιπ, το Blackwell Ultra, το οποίο, όπως λέει, θα βοηθήσει τις εφαρμογές να σκέφτονται και να ενεργούν για λογαριασμό του χρήστη

Τζένσεν Χουάνγκ (Nvidia): Η επανάσταση των ανθρωποειδών είναι πιο κοντά απ’ ό,τι νομίζετε
Η μεταποιητική βιομηχανία πιθανότατα θα υιοθετήσει πρώτη τα ανθρωποειδή ρομπότ, είπε ο επικεφαλής της Nvidia Τζένσεν Χουάνγκ

Εισαγωγή νέων τρόπων συνεργασία και δημιουργικότητας με το Google Gemini
Με τις νέες προτάσεις επεξεργασίας του Google Gemini ο χρήστης μπορεί να δημιουργεί με εύκολο τρόπο ποιοτικά προσχέδια και να βελτιώνει με ταχύτητα την εργασία του

Στο μικροσκόπιο της ΑΙ έβαλε η Bundesbank τη ρητορική της ΕΚΤ - Τι απέδειξε
Οι οικονομολόγοι της Bundesbank έβαλαν στο «μικροσκόπιο» της ΑΙ 50.000 διατυπώσεις από δηλώσεις και ομιλίες νομισματικής πολιτικής της ΕΚΤ από το 2011

Οι 9+1 προκλήσεις για τις εταιρείες τεχνολογίας - Τι βλέπει η EY
Ανάλυση της EY αναδεικνύει τις 10 κορυφαίες ευκαιρίες που οι εταιρείες τεχνολογίας πρέπει να αξιοποιήσουν το 2025