Να ξεπεράσει τα €14,8 εκ. σε πωλήσεις κατάφερε η Kiko Milano μόλις σε τέσσερα χρόνια, αποδεικνύοντας τη δυναμική του ιταλικού low cost brand που εισάγει και διαχειρίζεται αποκλειστικά -προς το παρόν- για την ελληνική και την κυπριακή αγορά ο όμιλος Φάις μέσω της θυγατρικής SLF East Europe.
Σημειώνοντας αύξηση 78% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, οι οικονομικές καταστάσεις της εταιρίας για το 2023 που αναρτήθηκαν στο ΓΕΜΗ, τεκμηριώνουν ότι η εταιρεία βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης.
Kiko Milano: Ομορφιά με… θετικό πρόσημο
Η διείσδυση του ιταλικού low cost beauty brand στην ελληνική αγορά αποτυπώθηκε στα οικονομικά στοιχεία της πρώτης οικονομικής χρήσης το 2021, όταν η Kiko Milano ξεπέρασε τα 3 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, με σύνολο τότε μόλις 5 καταστημάτων, ενώ το 2022 και το 2023 σηματοδότησαν την ανάπτυξη της αλυσίδας με εντατικούς ρυθμούς εντός κι εκτός ελληνικών συνόρων.
Ενδεικτικό είναι ότι οι επιδόσεις της SLF Greece άγγιξαν σε τζίρο τα 8,4 εκατ. ευρώ την περσινή χρονιά. Ο κύκλος εργασιών του ομίλου ξεπέρασε τα 200 εκατ. ευρώ το 2023, με κέρδη στα 34 εκατ. ευρώ, υπερβαίνοντας κατά πολύ τις επιδόσεις του 2022 (κύκλος εργασιών 163,3 εκατ. ευρώ).
Για να ξεπεράσει φέτος τις 14,8 εκ. σε πωλήσεις σημειώνοντας την εντυπωσιακή αύξηση του 78%. Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 2.556.941 έναντι 1.008.416 το 2022, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) στα 4.360.184 έναντι 1.934.923. Ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 14.757.488 σε σύγκριση με τα 8.321.310 του 2022.
Συνεχής ανάπτυξη δικτύου
Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στο The Mall Athens, ακολούθησε το e-shop στις αρχές του 2021, ενώ η συνέχεια ήταν ταχύτατη: φυσικά καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λευκωσία, Λάρνακα, Πάφο και Σόφια, pop-up και shop-in-shop stores σε μεγάλα εμπορικά κέντρα.
Μία μόλις ημέρα μετά το άνοιγμα του πολυαναμενόμενου stand alone καταστήματος επί της Τσιμισκή 52 στη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει διακρώς στην ανάπτυξη ενός δικτύου που μετρά ήδη 32 σημεία.
Στο πλαίσιο αυτό ετοιμάζεται να ανοίξει τις πόρτες του ένα νέο σημείο στο Βουκουρέστι, εντός του εμπορικού κέντρου Mega Mall που βρίσκεται έξω από την πόλη, όπου έχουν δώσει το παρών δεκάδες γνωστά σήματα, εστιατόρια ενώ υπάρχει και κινηματογράφος τύπου multiplex.
Ενώ ήδη η Kiko Milano διαθέτει 4 σημεία πώλησης στην Κύπρο και συνολικά αναπτύσσει ένα δίκτυο λιανικής πώλησης 32 σημείων, όπως και του e-shop της.
Ο κύκλος εργασιών της θυγατρικής του ομίλου Φάις, SLF Greece, που εισάγει αποκλειστικά την Kiko Milano στην ελληνική αγορά, έφτασε το 2023 τα 14.757.488 σε σύγκριση με τα 8.321.310 του 2022.
Η συνεργασία με Galerie de Beauté και Notos
Σημαντική είναι και η συμφωνία του ομίλου Φάις με την Galerie de Beauté, την αμιγώς ελληνική αλυσίδα καταστημάτων ομορφιάς που αναπτύσσονται από το 1999.
Στο πλαίσιο αυτό, η Kiko Milano έχει τοποθετηθεί μέσα στα σημεία σε Άγιο Δημήτριο, Αθήνα, Χολαργό, Αχαρνές.
Ομοίως, βρίσκεται με σημεία στα Notos σε Θεσσαλονίκη, Πειραιά, Καλαμάτα, Αθήνα.
Η Kiko Milano των Percassis
Το ισχυρό της αποτύπωμα αποδείχθηκε από το mega deal της ιταλικής low cost μάρκας ομορφιάς με τον όμιλο της Louis Vuitton τον περασμένο Μάιο, όταν η επενδυτική εταιρεία L Catterton που υποστηρίζεται από την LVMH, ήρθε σε συμφωνία να αγοράσει το πλειοψηφικό μερίδιο της Kiko Milano από την οικογένεια Percassi σε μια συμφωνία περίπου 1,4 δισ. ευρώ που περιλαμβάνει και το χρέος του ιταλικού brand.
Οι Percassis που δημιούργησαν την Kiko Milano το 1997, θα διατηρήσουν «σημαντικό» μερίδιο, σύμφωνα με το Reuters, καθώς οι προοπτικές της βιομηχανίας της ομορφιάς είναι εξαιρετικές.
Τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 20% πέρυσι σε περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ, ενώ διαθέτει περισσότερα από 1.100 καταστήματα σε 66 χώρες, ενώ η παγκόσμια αγορά προϊόντων ομορφιάς αναμένεται να αυξηθεί στα 128 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2032 από 78 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, προβλέπει το Fortune Business Insight.
Επενδύσεις από τον όμιλο Φάις
Πληροφορίες αναφέρουν πως ο όμιλος Φάις προετοιμάζεται πυρετωδώς για μεγάλη επέκταση σε ακόμη δύο αγορές του εξωτερικού, παράλληλα με την εγχώρια ανάππτυξη.
Δεν είναι τυχαίο ότι ενισχύει περαιτέρω τη διανομή των Wilson, Adidas Padel και New Era, που εισάγει και εμπορεύεται σε χονδρική στην κατηγορία της άθλησης και της ευεξίας.
Την ίδια στρατηγική ακολουθεί και για τους βραχίονες της μηχανοκίνησης, των σκαφών αναψυχής και της διαχείρισης ακινήτων, όπως το εμπορικό κέντρο One Salonica στη Θεσσαλονίκη και την ανακαινισμένη Agora Modiano.
Πριν από λίγες ημέρες άνοιξε το πρώτο monobrand κατάστημα του Michael Kors σε τριώροφο κατάστημα στην οδό Σταδίου, στο κέντρο της Αθήνας, ενώ τον περασμένο Απρίλιο, ο όμιλος Φάις επέκτεινε το δίκτυο του θρυλικού Levi’s με δύο νέα κομβικά και πολυτελή εμπορικά σημεία της Αθήνας με υψηλή επισκεψιμότητα.
Εξάλλου, διαθέτει ισχυρή παρουσία σε επίπεδο λιανικής και χονδρικής με περισσότερα από 15 multi-brand luxury καταστήματα, e-shops, monobrand μπουτίκ και shop-in-shop corners καθώς και ένα ισχυρό δίκτυο με πάνω από 350 σημεία πώλησης ενώ είναι είναι ο αποκλειστικός εκπρόσωπος και στη Ρουμανία, την Κύπρο και τη Βουλγαρία των fashion brands που εκπροσωπεί στην Ελλάδα.
Στο πλαίσιο αυτό εξάλλου, η Καλογήρου που αποτελεί επίσης θυγατρική του ομίλου Φάις, εμφάνιση αύξηση του τζίρου κατά 7% ή € 3.329.158 το 2023, επιβεβαιώνοντας ξανά την αλλαγή σελίδας στην πορεία της που έχει συντελεστεί εδώ και εφτά χρόνια, όταν εξαγοράστηκε από τον όμιλο Λεμονή.
Latest News
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Black Friday - Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
«Στηρίξτε τις ελληνικές ΜμΕ» προτρέπει τους καταναλωτές με αφορμή τη Black Friday ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία