Η Viva θα εντατικοποιήσει τις νομικές ενέργειές της κατά των εταιρειών SoftOne και Entersoft και των συνεργατών τους, ενώ ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται να επιτρέψει την αθέμιτη απόσπαση της πελατείας της, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας.
Μάλιστα, στην ανακοίνωση της η πλευρά του Χάρη Καρώνη ξεκαθαρίζει ότι η σημερινή προσωρινή διαταγή δεν εξετάζει την ουσία της υπόθεσης.
Αναζωπύρωση στον πόλεμο των POS – Συνεχίζεται η ανταλλαγή πυρών και… εξωδίκων
Η ανακοίνωση της Viva
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της Viva:
«Σήμερα απορρίφθηκε το αίτημα για τη διαταγή προσωρινών μέτρων στα δύο μέρη. Σε καμία περίπτωση στο πλαίσιο της προσωρινής διαταγής δεν εξετάζεται η ουσία της υπόθεσης.
» Η Viva.com έχει προσφύγει με ασφαλιστικά μέτρα κατά του σχήματος SoftOne-Entersoft που καταχρηστικά επιβάλλει επιλεκτικές χρεώσεις με σκοπό τη χειραγώγηση της αγοράς σε βάρος των εμπόρων. H συζήτηση και η έκδοση απόφασης επί των ασφαλιστικών μέτρων της Viva.com θα πραγματοποιηθεί εντός των επόμενων μηνών.
» Παράλληλα, η Viva.com θα εντατικοποιήσει τις νομικές ενέργειές της κατά του σχήματος SoftOne-Entersoft και των συνεργατών τους, δηλώνοντας ότι δεν θα επιτρέψει την αθέμιτη απόσπαση της πελατείας της».
Η σημερινή δικαστική απόφαση
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα το πρωί απορρίφθηκε η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων της Viva κατά των Entersoft και Softone, με επίκεντρο τη μάχη για την διασύνδεση των POS.
Το δικαστήριο, όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, έκανε δεκτούς τους ισχυρισμούς της Entersoft και Softone για την εμπορική πρακτική που ακολουθούν όσον αφορά στη συνεργασία των ePay και Worldline.
Η πλευρά της Viva ζητούσε την έκδοση προσωρινής διαταγής για την παύση συγκεκριμένων πρακτικών των εταιρειών SoftOne και EnterSoft.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία συμφερόντων Χάρη Καρώνη, είχε αποστείλει εξώδικο, καταγγέλλοντας «αθέμιτο ανταγωνισμό και εναρμονισμένες πρακτικές», ενώ τα συγκεκριμένα εξώδικα κοινοποιήθηκαν και στις αρμόδιες Αρχές (ΑΑΔΕ, υπουργείο Οικονομικών, Επιτροπή Ανταγωνισμού κλπ).
Η καταγγελία της Viva
Σύμφωνα με την πλευρά της εταιρεία του κ. Καρώνη, πελάτες της καταγγέλλουν ότι οι δύο εταιρείες λογισμικού, που πλέον ανήκουν στην Olympia Group, μαζί με τους συνεργάτες τους «εκβιάζουν με υπέρογκες χρεώσεις προκειμένου να διασυνδέσουν τερματικά πληρωμών στα συστήματά τους, και πως επιπλέον τους εξωθούν στην απόκτηση τερματικών και υπηρεσιών των εταιρειών Worldline και ePay».
Μάλιστα, η Viva ζητά από τους συνεργάτες να της γνωστοποιήσουν τέτοια περιστατικά ώστε να κλιμακωθούν οι νομικές ενέργειες.
Latest News
Σκλαβενίτης: Έκτακτο μπόνους 300 ευρώ σε κάθε εργαζόμενο – Με δωροεπιταγές
Η έκτακτη οικονομική βοήθεια από τη Σκλαβενίτης θα δοθεί σε κάθε έναν εργαζόμενο ως επιβράβευση για τη θετική πορεία της επιχείρησης
Εθνική Τράπεζα: 80 χρόνια της θυγατρικής της Stopanska Banka στη Βόρεια Μακεδονία
Εκδήλωση ανάδειξης της επιτυχημένης πορείας της τράπεζας και της ηγετικής θέσης που κατέχει σήμερα στο χρηματοπιστωτικό σύστημα της Β. Μακεδονίας
Μπάρμπα Στάθης: Στα 507 εκατ. η συνεισφορά στο ΑΕΠ - Στα 118 εκατ. τα έσοδα του κράτους από φόρους
Για κάθε 1 ευρώ συνεισφοράς της Μπάρμπα Στάθης στο ΑΕΠ δημιουργείται αξία 2,1 ευρώ στην εθνική οικονομία
Χαμηλή πτήση για τον τζίρο των επιχειρήσεων - Στο +2,9% τον Αύγουστο
ΕΛΣΤΑΤ: Τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν οι επιχειρήσεις σε Γεωργία και Αλιεία κατά 4,4%, ενώ και το λιανεμπόριο παρουσίασε μείωση κατά 0,7%
Ο πόλεμος των POS: Απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα της Viva
Το δικαστήριο έκανε δεκτούς τους ισχυρισμούς της Entersoft και Softone έναντι της Viva
Στα 9 ευρώ η τιμή διάθεσης των νέων μετοχών της ΑΜΚ για τη Cenergy Holdings
Σύμφωνα με την προσφορά για τη Cenergy Holdings θα εκδοθούν 22.222.222 νέες μετοχές
Πώς ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία πήγε τα Τρίκαλα στη Λευκωσία κατακτώντας την αγορά του χαλλουμιού
Νέα επένδυση 70 εκατ. ευρώ από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία στην Κύπρο – Πότε θα «αναστηθεί» το εργοστάσιο της ΑΓΝΟ στη Θεσσαλονίκη
Νέα πραγματικότητα για το λιανεμπόριο - Πόλεμοι και πληθωρισμός κρατούν κλειστές τις τσέπες
Τι δείχνει το Retail Innovation Report 2024 ότι αλλάζει στο λιανεμπόριο στις Ελλάδα - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες, πόσο άλλαξαν οι καταναλωτικές συνήθειες, πόσο θα βοηθήσει η καινοτομία
Η Ελλάδα ταιριάζει στην... Kiko Milano - Άλμα 78% στις πωλήσεις του ιταλικού brand
Περαιτέρω ανάπτυξη δικτύου και επέκταση σε αγορές της ανατολικής Ευρώπης περιλαμβάνουν τα σχέδια του Φάις για την Kiko Milano
Ποιοι και πώς μοιράζονται τον τζίρο της φέτας - Ο παίκτης έκπληξη [γραφήματα]
Η φέτα βρέθηκε στο επίκεντρο έρευνας της Επιτροπής Ανταγωνισμού - Ο πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ, οι τυροκόμοι και ο ανταγωνισμός επώνυμων με PL