Τα (σωστά) κίνητρα φαίνεται πως είναι ο μοχλός για τους νεότερους καταναλωτές, δηλαδή τα μέλη της Gen Alpha, της γενιάς που γεννήθηκε μετά το 2010. Είναι βαθιά παθιασμένοι με αυτό που τους κινεί, το οποίο φαίνεται να καθοδηγείται τόσο από τους αλγόριθμους όσο και από την αυθεντικότητα των εμπορικών σημάτων και των προϊόντων.
Σε αυτό το ξεκάθαρο συμπέρασμα κατέληξε μια ομάδα εμπειρογνωμόνων στο Fast Company Innovation Festival. Ανάμεσά τους, ο Ματ Τράουμπ, COO της DKC, που διεξήγαγε πρόσφατα μια μελέτη σχετικά με τους Gen Alphas και τους έδωσε το παρατσούκλι «η γενιά της πύλης», λόγω της μεγάλης επιρροής που έχουν στις δαπάνες ολόκληρης της οικογένειάς τους. «Είναι η πύλη… για ιδέες και κατανόηση σχετικά με τις μάρκες», δήλωσε.
Ομορφιά: Οι αγοραστικές συνήθειες των εφήβων «βάζουν φωτιά» στο εμπόριο
Gen Alpha: Μιλούν μέσω social media
Το τι ενδιαφέρει τη Gen Alpha, ωστόσο, μπορεί να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τους αλγόριθμους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Μπράιαν Μπόρντενικ, ιδρυτής της Starface -μιας εταιρείας που προτείνει λύσεις για την ακμή- δήλωσε ότι η Gen Alpha είναι η πρώτη γενιά που μεγαλώνει με ένα είδος έντονου και συνεχούς αλγορίθμου, ο οποίος δεν παύει να τους κάνει spam με τα ενδιαφέροντά τους. Εξήγησε ότι η βαθιά παθιασμένη στάση που βλέπουν συχνά οι γονείς από τους Gen Alphas προέρχεται από το πώς ο αλγόριθμος τους οδηγεί «βαθύτερα σε αυτούς τους κόσμους», εντείνοντας μόνο την «πεποίθησή» τους για ορισμένα προϊόντα ή απόψεις.
Η επιρροή είναι αυτό που κάνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και παιχνίδια όπως το Roblox επιτυχημένα. Κι αυτό επειδή η «κοινωνική αξία» είναι το παν για τους Gen Alphas
Θέμα έκφρασης
Ωστόσο, οι Gen Alphas δεν θέλουν απλώς να κάνουν scrolldown στο κινητό τους και να καταλήξουν σε ένα κλικ. Η προσθήκη της φωνής τους στο μείγμα είναι ύψιστη προτεραιότητα και οι μάρκες έχουν μάθει πόσο σημαντική είναι αυτή η αλληλεπίδραση. Είναι πανταχού παρούσα σε παιχνίδια όπως το Roblox και το Fortnite.
Ο Τζο Φερένζ, διευθύνων σύμβουλος της Gamefam, επισήμανε πως ο αλγόριθμος επιβραβεύει τη δέσμευση και το χρόνο που αφιερώνουν στις εφαρμογές.
Η Φιόνα Σίμοντς, συνιδρύτρια της Pinkie, η οποία κατασκευάζει προϊόντα προσωπικής υγείας ειδικά για τους εφήβους, συμφώνησε. «Η δημιουργία αυτής της δέσμευσης είναι τελικά αυτό που προκαλεί το viral κάποιων βίντεο που δεν περιμέναμε», εξήγησε. «Νομίζω ότι είχαμε ένα βίντεο που είχε 22 εκατομμύρια προβολές, και ήταν απλά πώς να φτιάξεις ένα επίθεμα από χαρτί τουαλέτας σε περίπτωση ανάγκης, αλλά ήταν εκπαιδευτικό και οι ακόλουθοι άρχισαν να μιλούν για το πόσο χρονών ήταν όταν τους ήρθε περίοδος, δημιουργώντας την αλληλεπίδραση που όλες οι μάρκες αναζητούν».
Με αύρα νικητή
Είναι δύσκολο να μιλήσει κανείς για τη Gen Alpha χωρίς να μιλήσει για το swag ή την «αύρα», όπως την αποκαλούν, πρόσθεσε η Σίμοντς. Και σύμφωνα με τον Φερένζ, το να έχεις αυτό που θέλουν οι άλλοι, είναι βαθιά σημαντικό για τους εφήβους και τους προέφηβους.
Αυτή η «επιρροή», εξήγησε, είναι αυτό που κάνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και παιχνίδια όπως το Roblox επιτυχημένα, επειδή η «κοινωνική αξία» είναι το παν για τους Gen Alphas.
Δεν σημαίνει όμως ότι επειδή είναι συνδεδεμένα τα παιδιά με τα κινητά τους, πως κατά τα άλλα είναι ανιαρά. Φαίνεται να έλκονται από προϊόντα που έχουν ένα είδος αυθεντικότητας. Γι’ αυτό ο Μπόρντενικ δήλωσε στο Fast Company πως η εξερεύνηση οικουμενικών αληθειών -όπως το γεγονός ότι το δέρμα όλων μας ξεφλουδίζει- είναι ένα τεράστιο πεδίο για πωλήσεις στο οποίο δραστηριοποιούνται με επιτυχία νεναικά brands, όπως η Starface.
«Μπήκαμε σε μια κατηγορία ακμής που ιστορικά ήταν φτιαγμένη με φωτογραφίες πριν και μετά, και σκεφτήκαμε: «Πώς να μην κάνετε τους ανθρώπους να αισθάνονται χάλια για κάτι που το έχουν σχεδόν όλοι;»», είπε.
Οι Gen Alphas έχουν επίσης κοινωνική συνείδηση – τους αρέσουν οι εταιρείες που ανησυχούν για το περιβάλλον και «κάνουν το σωστό», τόνισε ο Τράουμπ. Αλλά οι μάρκες που τους κάνουν να αισθάνονται καλά με τον εαυτό τους είναι εξίσου σημαντικές. Για την Gen Alpha, ο κοινωνικός αντίκτυπος, η αυθεντικότητα και η αύρα μπορεί να είναι ένας συνδυασμός που κερδίζει.
Latest News
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Ο Γκαουτάμ Αντάνι αρνείται τις κατηγορίες για δωροδοκία και απάτη
Ο όμιλος του Γκαουτάμ Αντάνι δήλωσε ότι θα επιδιώξει κάθε δυνατή νομική προσφυγή για να υπερασπιστεί τον εαυτό του
Πρωτοφανής καταδίκη για έγκλημα... λευκού κολάρου - 18ετής φυλάκιση στο αφεντικό του Archegos
Σκληρή καταδίκη για τον πρώην επενδυτής της Wall Street και αφεντικό του hedge fund, Archegos, Σουνγκ Κουκ «Μπιλ» Χουάνγκ
Προβληματίζει η κινεζική αγορά - Η Starbucks σκέφτεται την αποχώρησή της;
Η Starbucks διερευνά τις δυνατότητες πώλησης του κινεζικού βραχίονά της - Πώς διαμορφώνεται το ενδιαφέρον εγχώριων εταιρειών ιδιωτικών κεφαλαίων
Η κυβέρνηση Μπάιντεν επιδιώκει την διαγραφή χρέους της Ουκρανίας ύψους 4,6 δισ. δολαρίων
Οι ΗΠΑ θα ακυρώσουν το ήμισυ ενός δανείου ύψους 9 δισ. δολαρίων - Το σχέδιο προκάλεσε αντιρρήσεις από τους Ρεπουμπλικάνου
Συνελήφθη άνδρας που σχεδίαζε βομβιστική επίθεση στη Wall Street
Οι αρχές ισχυρίζονται ότι ο στόχος του δράστη από τη Φλόριντα ήταν η καρδιά της Wall Street - Ποιος είναι ο 30χρονος που συνελήφθη
Σε ελεύθερη πτώση οι μετοχές του Αντάνι μετά τις εναντίον του κατηγορίες
Ο 62χρονος Αντάνι και άλλοι επτά κατηγορήθηκαν ότι δωροδόκησαν Ινδούς κυβερνητικούς αξιωματούχους με πάνω από 250 εκατομμύρια δολάρια
Ο Ινδός μεγιστάνας Γκαουτάμ Αντάμι κατηγορείται για απάτη στις ΗΠΑ
Ο Γκαουτάμ Αντάνι κατηγορήθηκε με άλλους κατηγορούμενους στη Νέα Υόρκη για φερόμενη απάτη πολλών δισ. δολαρίων
Στην αντεπίθεση οι Βρυξέλλες κατά του Πεκίνου - Προαπαιτούμενα για τις κινεζικές επενδύσεις στην Ε.Ε.
Σκληραίνουν τη στάση τους οι Βρυξέλλες απέναντι στο Πεκίνο - Τα κριτήρια που βάζει τώρα η Ευρώπη στις κινεζικές εταιρείες
Η McDonald's θέλει να συνεχίσει τις προσφορές και το 2025
Η McDonald's επεξεργάζεται μια προσφορά «αγόρασε ένα πάρε ένα ακόμη» η οποία θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ