Με την απόσπαση μεριδίου 13% στην αγγλική ταξιδιωτική αγορά, η Ελλάδα μπήκε φέτος στην πεντάδα των πιο δημοφιλών προορισμών για τους βρετανούς ταξιδιώτες.
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία έκθεσης της Ενωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ΑΒΤΑ) για τις συνήθειες διακοπών των ταξιδιωτών από το Ηνωμένο Βασίλειο την περίοδο 2024-25.
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.000 ατόμων στο Ηνωμένο Βασίλειο, διαπίστωσε ότι το ποσοστό των παραθεριστών που κάνουν κράτηση για διακοπές μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα αυξήθηκε στο 43% (+5 μονάδες, σε σχέση με πέρυσι), με τη μεγαλύτερη άνοδο να παρατηρείται στις νεότερες οικογένειες.
Άνδρος: Το «μυστικό» νησί των Γερμανών – Σημαντικές επιδόσεις πριν τη σεζόν
«Οι οργανωμένες διακοπές εξακολουθούν να είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να ταξιδέψει κανείς στο εξωτερικό», σύμφωνα με την έκθεση της ΑΒΤΑ, που διαπίστωσε, επίσης, ότι το ποσοστό των ατόμων που πήγαν διακοπές τους τελευταίους 12 μήνες ήταν το ίδιο με το προηγούμενο έτος (84%). Ωστόσο, ο αριθμός των διακοπών που πραγματοποιήθηκαν ανά άτομο αυξήθηκε, με την Ελλάδα να κατατάσσεται 5η στις προτιμήσεις των Βρετανών.
Συγκεκριμένα, οι βρετανοί ταξιδιώτες πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο 3,94 ταξίδια διακοπών (σε εξωτερικό και Αγγλία), έναντι 3,42 το προηγούμενο έτος, ξεπερνώντας οριακά το προηγούμενο μέγιστο των 3,91 ταξιδιών, που σημειώθηκε πριν από το 2019. Επίσης, οι βρετανοί ταξιδιώτες φέτος πραγματοποίησαν περισσότερα ταξίδια στο εξωτερικό, με μέσο όρο 1,7 ταξίδια ανά άτομο, από 1,45 ταξίδια το προηγούμενο έτος.
Νέες ηλικίες
Οι πιο «δραστήριοι» ταξιδιώτες ήταν οι οικογένειες και τα άτομα κάτω των 35 ετών, με τους νέους 18-24 ετών να πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 5,33 ταξίδια, τους νέους 25-34 ετών να κάνουν 6,43 ταξίδια και τις οικογένειες με παιδιά άνω των πέντε ετών να πηγαίνουν διακοπές 5,32 φορές κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Τα περιορισμένα περιθώρια για ταξίδια την περίοδο της πανδημίας, πιθανόν να… ευθύνονται για την αύξηση του αριθμού των διακοπών που κάνουν οι νεαρές οικογένειες τα τελευταία δύο χρόνια, διαπιστώνει η έρευνα της ΑΒΤΑ, που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου της στην Καλαμάτα.
«Η τελευταία μας έκθεση για τις συνήθειες των διακοπών δείχνει ότι τα ταξίδια έχουν επανέλθει σε μεγάλο βαθμό στο φυσιολογικό επίπεδο και παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒΤΑ, Mark Tanzer .
Latest News
Σε Μύκονο και Κάρπαθο οι επόμενες «στάσεις» της Hilton - Το σχέδιο επέκτασης
Οι νέες συμφωνίες franchise σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Κροατία υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Hilton για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή αγορά των resorts.
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα