Ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια τα έσοδα τριμήνου της Xiaohongshu, της start-up που είναι γνωστή ως το «κινεζικό Instagram», καθώς αυξήθηκαν σημαντικά οι διαφημίσεις από λιανοπωλητές στην Κίνα που στοχεύουν τις γυναίκες της Gen Z.
Η εφαρμογή κοινής χρήσης εικόνων και βίντεο απέφερε καθαρά κέρδη 200 εκατομμυρίων δολαρίων τους πρώτους τρεις μήνες του έτους με πωλήσεις μόλις πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια, σύμφωνα με πηγές τις οποίες επικαλούνται οι Financial Times, καθώς τα στοιχεία δεν είναι δημόσια. Αυτό είναι υψηλότερο από τα 40 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι με έσοδα περίπου 600 εκατομμύρια δολάρια.
Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, η οποία είναι δημοφιλής στις νεαρές γυναίκες, είναι μια σπάνια πρόσφατη ιστορία επιτυχίας σε έναν τεχνολογικό τομέα που πλήττεται από χρεοκοπίες και πτώση των αποτιμήσεων.
Το «κινέζικο Instagram» έβγαλε κέρδη για πρώτη φορά – Πού πλεονεκτεί
Ιστορία επιτυχίας στην Κίνα
Τον Ιούλιο, η start-up των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κέρδισε την υποστήριξη της εταιρείας επιχειρηματικών κεφαλαίων DST Global σε μια πώληση μετοχών μεταξύ σημερινών και νέων μετόχων που αποτίμησαν την εταιρεία στα 17 δισεκατομμύρια δολάρια. Το 2021, η Xiaohongshu αποτιμήθηκε σε 20 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια ενός γύρου χρηματοδότησης που έφερε τον επενδυτή Temasek που υποστηρίζεται από το κράτος της Σιγκαπούρης.
Η ψήφος εμπιστοσύνης από ξένους επενδυτές έρχεται αφότου η Xiaohongshu έγινε κερδοφόρα το 2023, μια τάση που συνεχίστηκε το πρώτο τρίμηνο καθώς η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αύξησε τα διαφημιστικά της έσοδα.
Ενέγραψε 500 εκατομμύρια δολάρια σε καθαρά κέρδη πέρυσι με έσοδα 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανέφεραν προηγουμένως οι Financial Times. Αντίθετα, το 2022 είχε ζημία 200 εκατομμυρίων δολαρίων με έσοδα περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το Xiaohongshu, που μεταφράζεται ως «μικρό κόκκινο βιβλίο», είναι μια σημαντική πλατφόρμα για τις επωνυμίες μόδας και ομορφιάς για να προσεγγίσουν καταναλωτές, που αρκετά χρήματα.
Η νεοσύστατη εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021 σε μια προσπάθεια να αποσπάσει έσοδα από τις συναλλαγές από τα εμπορικά σήματα που διαφημίζονται στην πλατφόρμα της, αλλά ο όμιλος εξακολουθεί να βασίζεται στις διαφημίσεις για το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών του.
Οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η Xiaohongshu είναι ένας από μια μικρή ομάδα κινεζικών μονόκερων τεχνολογίας που θα είναι σε θέση να επιτύχουν μια μεγάλη αρχική δημόσια προσφορά μετά από ισχυρή ανάπτυξη.
Η πλατφόρμα ελπίζει να εισαχθεί στο Χονγκ Κονγκ.
Η Xiaohongshu έχει την υποστήριξη και των δύο κολοσσών του Διαδικτύου Alibaba και Tencent, καθώς και των εταιρειών επιχειρηματικών κεφαλαίων GSR Ventures, HongShan, του ομίλου ιδιωτικών μετοχών Hillhouse και του κρατικού επενδυτή της Σιγκαπούρης Temasek.
Ο μονόκερος έφτασε τα 312 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες το 2023, αύξηση 20 τοις εκατό από το προηγούμενο έτος, καθιστώντας τον την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μεγάλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων στην Κίνα πέρυσι.
Latest News
Υπάρχει κίνδυνος να πάρει η AI τα ηνία από τον άνθρωπο;
Σε μια εποχή που η τεχνητή νοημοσύνη κατέχει εξέχουσα θέση τόσο στην καθημερινή μας ζωή όσο και στη συλλογική μας φαντασία, είναι συνηθισμένο να ακούμε τέτοιου είδους ανησυχίες. Έχουν, ωστόσο, βάση;
Μητσοτάκης: «Ήρθε το Gigabit Voucher, αξίας 200 ευρώ» -Ο... Πίνατ και το ίντερνετ
Βίντεο του πρωθυπουργού στο Tik Tok για το Gigabit Voucher - «Χτίζουμε τις υποδομές για ένα ψηφιακό μέλλον»
Γάλλος μεγιστάνας τεχνολογίας προειδοποιεί ότι η Ευρώπη κινδυνεύει να γίνει παγκόσμιος ουραγός
Ο Ξαβιέ Νιέλ θεωρεί ότι η Ευρώπη θα μείνει πίσω εάν χάσει αυτή την κρίσιμη ευκαιρία
Προειδοποίηση Google: Μαζί με τον χειμώνα, έρχεται και η ελίτ των ρώσων χάκερ
Η διαβόητη ομάδα hacking «Sandworm» που στοχεύει τα ευρωπαϊκά ενεργειακά δίκτυα σύμφωνα με τη Google
Ο πρωτοπόρος της AI Γιόσουα Μπένγκιο προειδοποιεί: Μπορεί να στραφεί κατά των ανθρώπων
Υπάρχει κίνδυνος η τεχνητή νοημοσύνη να βρεθεί στα χέρια λίγων, λόγω τους κόστους της προειδοποιεί ο Γιόσουα Μπένγκιο
Διπλασιάστηκαν οι κυβερνοεπιθέσεις στον ενεργειακό τομέα - Οι συστάσεις της Eurelectric
Από όλους τους γεωγραφικούς στόχους, οι επιθέσεις σε χώρες της ΕΕ αυξήθηκαν από 9,8% σε 46,5% κατά τους πρώτους έξι μήνες το 2023
H Amazon ανεβάζει στα 8 δισ. δολάρια την επένδυσή της στην Anthropic
H Anthropic αποτελεί τον μεγαλύτερο αντίπαλο της OpenAI στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, ενώ συνολικά η Amazon έχει επενδύσει σε αυτή 8 δισ. δολάρια
Πώς να κρατήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα μακριά από το dark web
Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, το dark web, δηλαδή το «σκοτεινό διαδίκτυο», δεν είναι παράνομο και δεν είναι γεμάτο μόνο από κυβερνοεγκληματίες
Προσοχή στις ψεύτικες προσφορές της Black Friday - Προστατέψτε το πορτοφόλι και τα δεδομένα σας
Οι χάκερ αντιγράφουν νόμιμους ιστότοπους και επαναχρησιμοποιούν πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing - υποσχόμενοι «είδη πολυτελείας» όπως ρολόγια Rolex και τσάντες Louis Vuitton σε απίστευτες εκπτώσεις
Η Microsoft αποκαλύπτει τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες της AI στο Ignite 2024
Έως και 10 φορές πιο αποδοτικές για τις σύγχρονες επιχειρήσεις οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη