
Ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια τα έσοδα τριμήνου της Xiaohongshu, της start-up που είναι γνωστή ως το «κινεζικό Instagram», καθώς αυξήθηκαν σημαντικά οι διαφημίσεις από λιανοπωλητές στην Κίνα που στοχεύουν τις γυναίκες της Gen Z.
Η εφαρμογή κοινής χρήσης εικόνων και βίντεο απέφερε καθαρά κέρδη 200 εκατομμυρίων δολαρίων τους πρώτους τρεις μήνες του έτους με πωλήσεις μόλις πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια, σύμφωνα με πηγές τις οποίες επικαλούνται οι Financial Times, καθώς τα στοιχεία δεν είναι δημόσια. Αυτό είναι υψηλότερο από τα 40 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι με έσοδα περίπου 600 εκατομμύρια δολάρια.
Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, η οποία είναι δημοφιλής στις νεαρές γυναίκες, είναι μια σπάνια πρόσφατη ιστορία επιτυχίας σε έναν τεχνολογικό τομέα που πλήττεται από χρεοκοπίες και πτώση των αποτιμήσεων.
Το «κινέζικο Instagram» έβγαλε κέρδη για πρώτη φορά – Πού πλεονεκτεί
Ιστορία επιτυχίας στην Κίνα
Τον Ιούλιο, η start-up των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κέρδισε την υποστήριξη της εταιρείας επιχειρηματικών κεφαλαίων DST Global σε μια πώληση μετοχών μεταξύ σημερινών και νέων μετόχων που αποτίμησαν την εταιρεία στα 17 δισεκατομμύρια δολάρια. Το 2021, η Xiaohongshu αποτιμήθηκε σε 20 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια ενός γύρου χρηματοδότησης που έφερε τον επενδυτή Temasek που υποστηρίζεται από το κράτος της Σιγκαπούρης.
Η ψήφος εμπιστοσύνης από ξένους επενδυτές έρχεται αφότου η Xiaohongshu έγινε κερδοφόρα το 2023, μια τάση που συνεχίστηκε το πρώτο τρίμηνο καθώς η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αύξησε τα διαφημιστικά της έσοδα.
Ενέγραψε 500 εκατομμύρια δολάρια σε καθαρά κέρδη πέρυσι με έσοδα 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανέφεραν προηγουμένως οι Financial Times. Αντίθετα, το 2022 είχε ζημία 200 εκατομμυρίων δολαρίων με έσοδα περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το Xiaohongshu, που μεταφράζεται ως «μικρό κόκκινο βιβλίο», είναι μια σημαντική πλατφόρμα για τις επωνυμίες μόδας και ομορφιάς για να προσεγγίσουν καταναλωτές, που αρκετά χρήματα.
Η νεοσύστατη εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021 σε μια προσπάθεια να αποσπάσει έσοδα από τις συναλλαγές από τα εμπορικά σήματα που διαφημίζονται στην πλατφόρμα της, αλλά ο όμιλος εξακολουθεί να βασίζεται στις διαφημίσεις για το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών του.
Οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η Xiaohongshu είναι ένας από μια μικρή ομάδα κινεζικών μονόκερων τεχνολογίας που θα είναι σε θέση να επιτύχουν μια μεγάλη αρχική δημόσια προσφορά μετά από ισχυρή ανάπτυξη.
Η πλατφόρμα ελπίζει να εισαχθεί στο Χονγκ Κονγκ.
Η Xiaohongshu έχει την υποστήριξη και των δύο κολοσσών του Διαδικτύου Alibaba και Tencent, καθώς και των εταιρειών επιχειρηματικών κεφαλαίων GSR Ventures, HongShan, του ομίλου ιδιωτικών μετοχών Hillhouse και του κρατικού επενδυτή της Σιγκαπούρης Temasek.
Ο μονόκερος έφτασε τα 312 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες το 2023, αύξηση 20 τοις εκατό από το προηγούμενο έτος, καθιστώντας τον την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μεγάλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων στην Κίνα πέρυσι.


Latest News

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων σε Meta και Apple από την ΕΕ
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν εντάσεις με τον Τραμπ, ο οποίος έχει απειλήσει με δασμούς χώρες που τιμωρούν τις αμερικανικές εταιρείες

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι της AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli
Οι εικόνες αυτές μπορεί να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω εκπαίδευση των μοντέλων AI ή ακόμα και να συμπεριληφθούν σε δημόσια datasets

SAP: Άνοδος 58% στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας
Η μετοχή του γίγαντα λογισμικού SAP σημειώνει άνοδο 9,3% μετά την αύξηση των κερδών πρώτου τριμήνου

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων

Τι περιμένουν οι επενδυτές απο τον Ιλον Μασκ ;
Απαντήσεις για την πτώση των πωλήσεων αλλά και για την παραγωγή ενός φθηνότερου μοντέλου της Tesla αναμένουν οι επενδυτές

Η Huawei έτοιμη να προωθήσει προηγμένο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης
Το νέο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης 910C που ετοιμάζει η Huawei έρχεται τη στιγμή που η Κίνα αναζητά εναλλακτικές λύσεις στα τσιπ της Nvidia

Γιατί η Apple εγκλωβίστηκε στους δασμούς Τραμπ
Η Apple πωλεί περισσότερα από 220 εκατομμύρια iPhone ετησίως και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, εννέα στα δέκα κατασκευάζονται στην Κίνα