Σε νέα επένδυση ύψους 15 εκατ. ευρώ στις παραγωγικές εγκαταστάσεις στο Κιλκίς (ενταγμένης στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας), προχωρά η Alumil με τη δημιουργία ρομποτικής αποθήκης, την πλήρη αυτοματοποίηση διακίνησης υλικών εντός των παραγωγικών εγκαταστάσεων, καθώς και τη διεύρυνση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην παραγωγή.
Παράλληλα, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, ενισχύει την παρουσία της στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής με τη δημιουργία δεύτερης θυγατρικής στο Τέξας, μετά τη θυγατρική που ίδρυσε στη Νέα Υόρκη το 2008, αλλά και σε χώρες όπως η Ινδία όπου διατηρεί θυγατρική στο Μουμπάι από το 2016. Στη Νοτιοανατολική Ασία αναπτύσσει τις δραστηριότητές της, μέσω της νέας εταιρείας της στην Ταϊλάνδη (Μπανγκόκ), ενώ επεκτείνεται περαιτέρω και στην Ανατολική Αφρική, μέσω της θυγατρικής που διατηρεί στην Κένυα από το 2019.
Alumil: Τα… ρομπότ έφεραν αύξηση 221,4% στα κέρδη – Οι στόχοι του Μυλωνά
Επίσης, η ALUMIL προχωρά σε ενίσχυση των καθετοποιημένων δομών engineering και υποστήριξης έργων σε κομβικά σημεία όπως στη Θεσσαλονίκη, το Ντουμπάι, το Μουμπάι και οι ΗΠΑ.
Ένα ακόμα σημαντικό βήμα είναι η απόσχιση του κλάδου της χύτευσης αλουμινίου, με την προσέλκυση στρατηγικού επενδυτή, με στόχο τη μέγιστη αξιοποίηση των παραγωγικών δυνατοτήτων του ανακυκλωμένου «πράσινου» αλουμινίου (σήμερα, αξιοποιείται το 50% της παραγωγικής δυναμικότητας). Με τα έσοδα πώλησης, η εταιρεία πρόκειται να μειώσει τις δανειακές της υποχρεώσεις.
Φιλόδοξο εγχείρημα της ALUMIL αποτελεί η έναρξη στρατηγικής συνεργασίας με το investment fund «One World Impact Partners», με στόχο την από κοινού ανάπτυξη παραγωγικών μονάδων σε όλο τον κόσμο. Οι μονάδες αυτές θα εξυπηρετούν τόσο τις ανάγκες της ALUMIL όσο και τις ανάγκες των άλλων συνεργατών της OWI.
Επιχειρηματικά έργα της Alumil
Η εταιρεία υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή της ότι, συμμετείχε σε εμβληματικά έργα, με κορυφαία συστήματα αλουμινίου που συνδυάζουν, υψηλές επιδόσεις και απαράμιλλη αισθητική, διευρύνοντας τη διεθνή της παρουσία της σε νέες, απαιτητικές αγορές, όπως του Ηνωμένου Βασιλείου και του Καναδά.
Ενδεικτικά αναφέρει τον εντυπωσιακό ουρανοξύστη 57 ορόφων «The Butterfly», ένα σύγχρονο τοπόσημο στην πόλη του Βανκούβερ, αλλά και το «Riviera Tower», τον υπό κατασκευή πύργο στο Ελληνικό, που με την ολοκλήρωσή του θα είναι το ψηλότερο κτίριο στην Ελλάδα και ο ψηλότερος οικιστικός ουρανοξύστης της Μεσογείου!
«Η επιχειρηματική τόλμη που επέδειξε η διοίκηση της ALUMIL δεν αποτυπώνεται μόνο στην παρουσία της σε πάνω 60 διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο με 32 θυγατρικές – στις 13 από τις οποίες διαθέτει μοντέρνους εκθεσιακούς χώρους – αλλά υπογραμμίζεται και από την έμφαση που δίνει στην καινοτομία, η οποία βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής της», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.
Έρευνα και ανάπτυξη
Το Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης (RnD) της εταιρείας ενισχύθηκε σημαντικά προσφέροντας τεχνογνωσία που πιστοποιήθηκε από διεθνώς αναγνωρισµένα ινστιτούτα και εργαστήρια πιστοποιήσεων και στη συνέχεια αξιοποιήθηκε στα συστήματα της εταιρείας. Σημείο αναφοράς αποτελεί το λανσάρισμα του Loop 60, του πρώτου πιστοποιημένου ανακυκλωμένου αλουμινίου στην Ελλάδα για προφίλ αρχιτεκτονικών συστημάτων, το οποίο παράγεται από 60% ανακυκλωμένο αλουμίνιο, ενώ η συγκεκριμένη επιτυχία διευρύνθηκε λίγους μήνες μετά, με το Loop 80 και 80% ανακυκλωμένο υλικό. Είναι σημαντικό να υπογραμμισθεί ότι η χρήση ανακυκλωμένου αλουμινίου απαιτεί έως και 95% λιγότερη κατανάλωση ενέργειας. Παράλληλα, με τη χρήση του Loop 60, οι εκπομπές ισοδύναμου διοξειδίου του άνθρακα (CO2eq) μειώνονται σε ποσοστά άνω του 76% σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο της πρωτογενούς παραγωγής αλουμινίου, ενώ με το Loop 80, η αντίστοιχη μείωση αγγίζει το 87%.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία εστιάζει ιδιαιτέρως στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, ενσωματώνοντας σε εκτεταμένο βαθμό την Τεχνητή Νοημοσύνη και τα ρομποτικά συστήματα στην παραγωγή.
Η ανάπτυξη της Alumil σε αριθμούς
Η ALUMIL από το 2018, έχει σημειώσει εντυπωσιακή πρόοδο, κατορθώνοντας τα τελευταία χρόνια να ξεπεράσει το όριο των 400 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών της, ένα ιστορικό ρεκόρ για τον όμιλο.
Η πορεία αυτή ενισχύθηκε από: τη μεγάλη ποικιλία πιστοποιημένων συστημάτων αλουμινίου, τη διαρκή ενίσχυση της τεχνογνωσίας, τo δυναμικό marketing 360°, τη συνεργασία με διεθνούς φήμης αρχιτεκτονικά γραφεία, καθώς και την ψηφιοποίηση των λειτουργιών της.
Latest News
Νεμπής (ΟΤΕ): Εχουμε φιλόδοξα σχέδια - Έμφαση σε οπτική ίνα, 5G και Cosmote TV
«Τα σχέδια μας για τον ΟΤΕ είναι φιλόδοξα», είπε ο CEO του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, σημειώνοντας ότι η εταιρεία θα βασιστεί στις υποδομές FTTH, στο δίκτυο 5G, στις δραστηριότητες ICT και στην τηλεοπτική πλατφόρμα
Σε νέες «κορυφές» πράσινης ανάπτυξης η ΔΕΗ - Πώς θα πετύχει τα 11,8 GW σε ΑΠΕ και κέρδη 2,7 δισ. το 2027
Ο Όμιλος ΔΕΗ τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε ένα συνεχές ταξίδι μετασχηματισμού - Ο σχεδιασμός με βάση την πράσινη μετάβαση
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Θεοδωρικάκος: «Απλοποιούμε τις διαδικασίες για κάθε οικονομική δραστηριότητα»
Ο κ. Θεοδωρικάκος ανέδειξε την αξία του "OpenBusiness" που αποτελεί τη νέας αυτή μεταρρύθμιση της κυβέρνησης
Επενδύσεις και EBITDA υψηλής τάσης από τη ΔΕΗ - Το σχέδιο Στάσση για την τριετία 2025 - 2027
Ο CEO Γιώργος Στάσσης παρουσιάζει το 3ετές στρατηγικό σχέδιο της ΔΕΗ για 2025-2027 με επενδύσεις 10,1 δισ. και EBITDA 2,7 δισ.
Αυξάνει πτήσεις και χωρητικότητα στα... «άκρα» της τουριστικής σεζόν η Aegean
Oχι μόνο ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις της πανδημίας, αλλά αντεπεξήλθαμε και βγήκαμε περισσότερο ενισχυμένοι, τόνισε ο αναπληρωτής CEO της Aegean, Μιχάλης Κουβελιώτης
ΒοfA: Όλο και πιο ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες, φθηνές οι αποτιμήσεις
Όλο και πιο ελκυστικές γίνονται οι ελληνικές τράπεζες με φθηνές οι αποτιμήσεις - Η ανάλυση της Bank of America
Αύξηση πωλήσεων 60% για το SHOPFLIX- Διπλασιάστηκε το μερίδιο στην αγορά
Καταλυτικός ο ρόλος της νέας πλατφόρμας SHOPFLIX για τη βελτίωση των μεγεθών του marketplace - Οι νέοι στόχοι και οι κατηγορίες προϊόντων που θα προστεθούν
Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB
Η έναρξη του 4ου Innovation Challenge ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία πλήθους εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας «Κωνσταντίνος Μίχαλος» του ΕΒΕΑ
Τι άλλαξε στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος της ιδιωτικής ετικέτας [γράφημα]
Και στην Ελλάδα η κατανάλωση είναι αυτή που οδηγεί την αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ - Τι συμβαίνει με τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα