Η Comsys, εταιρεία παροχής λύσεων για πολυκαναλικά contact centers, ανακοίνωσε τη συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με τη NICE, εταιρεία που θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης σε επίπεδο λύσεων CX.
Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο πλευτές θα προσφέρει καινοτόμες λύσεις για την Ελλάδα και την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης καθώς οι λύσεις που θα προσφέρονται αναβαθμίζουν ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί επικοινωνούν με τους πελάτες τους.
Ποιους εργαζόμενους στην πληροφορική «απειλεί» η τεχνητή νοημοσύνη
Πιο αναλυτικά, το NICE CXone εκ των κορυφαίων cloud-native πλατφόρμα που αξιοποιεί στο μέγιστο την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει τις εμπειρίες πελατών, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να τελειοποιήσουν τα customer journeys, να εξορθολογήσουν τις λειτουργίες εξυπηρέτησης και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους μέσω αλληλεπιδράσεων σε φωνητικά και ψηφιακά κανάλια.
Η συνεργασία συνδυάζει την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση της Comsys με την κορυφαία τεχνολογία της NICE προσφέροντας λύσεις που θα μεταμορφώσουν τον κλάδο των contact centers, ώστε οι εταιρείες να επωφεληθούν από τις επαγγελματικές υπηρεσίες της Comsys και τα προϊόντα αιχμής της Nice και να ενισχύσουν τις δυνατότητες πολυκαναλικής εξυπηρέτησης των πελατών τους, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την απόδοση, την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση των agents, σε ένα απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον.
Η Comsys, από το 1989 έτος που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά πληροφορικής, επικεντρώνεται στην ανάπτυξη σύνθετων συστημάτων λογισμικού και την υλοποίηση λύσεων για την αγορά των πολυκαναλικών contact centers. www.comsyscx.com
Από την άλλη πλευρά, διαθέτοντας την κορυφαία στον κόσμο cloud-native πλατφόρμα εμπειρίας πελατών, CXone, η NICE είναι παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις για contact centers που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη για αυτοεξυπηρέτηση και βοήθεια στους agents – και όχι μόνο. Περισσότεροι από 25.000 οργανισμοί σε πάνω από 150 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 85 από τις εταιρείες του Fortune 100, συνεργάζονται με τη NICE για να μεταμορφώσουν και να αναβαθμίσουν κάθε επικοινωνίας με τους πελάτες τους. www.nice.com
Latest News
Απάντηση Χατζηδάκη στον Βλάχο της ΝΔ: Σημαντική η πρόοδος στην μείωση των κόκκινων δανείων
Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης απάντησε σε ερώηση του βουλευτή της ΝΔ Γιώργου Βλάχου
Η Aegean αναζητά τους αυριανούς πιλότους της - Νέος κύκλος του Προγράμματος Υποτροφιών
Η Aegean προσφέρει κάλυψη διδάκτρων και άμεση επαγγελματική αποκατάσταση για ακόμη 40 υποψήφιους πιλότους - Υποβολή αιτήσεων έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024
AVIN: Διάθεση πετρελαίου θέρμανσης με κέρδος έως 6%
Η AVIN σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και το πρόγραμμα επιβράβευσης Go For More προσφέρουν κέρδος 6% σε Go For More πόντους
Ο Γεώργιος Παπάζογλου CEO της Attica Blue Hospitality
Τα τελευταία χρόνια η Attica Group τοποθετείται στρατηγικά στον ξενοδοχειακό κλάδο μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Attica Blue Hospitality
Νέες επενδύσεις 15 εκατ. ευρώ για την Alumil - Τα διεθνή projects με ελληνικό αλουμίνιο
Η ALUMIL έχει παρουσία σε πάνω από 60 διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο με 32 θυγατρικές
Ο κήπος των Θερμοκηπίων Θράκης στην Αττική
Η εκδήλωση είχε ως βασικό στόχο την ανάδειξη των αγνών κηπευτικών προϊόντων υπό την επωνυμία «Κήπος της Ξάνθης»
Στρατηγική συνεργασία Frigoglass με Fresh στα επαγγελματικά ψυγεία
Στρατηγική συνεργασία με τη Fresh για διάθεση των επαγγελματικών ψυγείων της Frigoglass σε Μέση Ανατολή και Β. Αφρική
Πόσο πλήρωσε την εξαγορά της Λέκος η ΕΛΤΟΝ - Οι επόμενοι στόχοι
Τα προϊόντα της Λέκος είναι συμπληρωματικά στην γκάμα των προϊόντων του ομίλου ΕΛΤΟΝ
Τι αναφέρει η Μπενρουμπή για την εξαγορά από την Quest
Βάσει των όρων της συμφωνίας, η κα. Αλίκη Μπενρουμπή θα διατηρήσει τη θέση της Διευθύνουσας Συμβούλου της Εταιρίας, η κα. Αλεξία Μουστρούφη-Μπενρουμπή θα αναλάβει τον ρόλο της Chief Operating Officer
Ανεβάζει τον πήχη για τις τράπεζες η Eurobank Equities – Πού οφείλεται η υποαπόδοση
Η Eurobank Equities αύξησε τις τιμές στόχους, με σύσταση buy σε όλες τις ελληνικές τράπεζες