Η Comsys, εταιρεία παροχής λύσεων για πολυκαναλικά contact centers, ανακοίνωσε τη συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με τη NICE, εταιρεία που θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης σε επίπεδο λύσεων CX.
Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο πλευτές θα προσφέρει καινοτόμες λύσεις για την Ελλάδα και την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης καθώς οι λύσεις που θα προσφέρονται αναβαθμίζουν ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί επικοινωνούν με τους πελάτες τους.
Ποιους εργαζόμενους στην πληροφορική «απειλεί» η τεχνητή νοημοσύνη
Πιο αναλυτικά, το NICE CXone εκ των κορυφαίων cloud-native πλατφόρμα που αξιοποιεί στο μέγιστο την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει τις εμπειρίες πελατών, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να τελειοποιήσουν τα customer journeys, να εξορθολογήσουν τις λειτουργίες εξυπηρέτησης και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους μέσω αλληλεπιδράσεων σε φωνητικά και ψηφιακά κανάλια.
Η συνεργασία συνδυάζει την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση της Comsys με την κορυφαία τεχνολογία της NICE προσφέροντας λύσεις που θα μεταμορφώσουν τον κλάδο των contact centers, ώστε οι εταιρείες να επωφεληθούν από τις επαγγελματικές υπηρεσίες της Comsys και τα προϊόντα αιχμής της Nice και να ενισχύσουν τις δυνατότητες πολυκαναλικής εξυπηρέτησης των πελατών τους, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την απόδοση, την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση των agents, σε ένα απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον.
Η Comsys, από το 1989 έτος που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά πληροφορικής, επικεντρώνεται στην ανάπτυξη σύνθετων συστημάτων λογισμικού και την υλοποίηση λύσεων για την αγορά των πολυκαναλικών contact centers. www.comsyscx.com
Από την άλλη πλευρά, διαθέτοντας την κορυφαία στον κόσμο cloud-native πλατφόρμα εμπειρίας πελατών, CXone, η NICE είναι παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις για contact centers που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη για αυτοεξυπηρέτηση και βοήθεια στους agents – και όχι μόνο. Περισσότεροι από 25.000 οργανισμοί σε πάνω από 150 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 85 από τις εταιρείες του Fortune 100, συνεργάζονται με τη NICE για να μεταμορφώσουν και να αναβαθμίσουν κάθε επικοινωνίας με τους πελάτες τους. www.nice.com
Latest News
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς
Τζαννετάκης (Motor Oil): Μηνύματα για μέρισμα αλλά και για το πλαφόν στα καύσιμα
Τι είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil στους αναλυτές για τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο διυλιστήριο
Στις 12 Δεκεμβρίου η ΓΣ της Μπλε Κέδρος για την ακύρωση 700.000 ιδίων μετοχών
Ποια θέματα θα συζητηθούν
Γιαν Κάρας (ΟΠΑΠ): «Χτίζουμε» στην επιτυχία του Τζόκερ – Έφθασαν τις 12.000 τα VTLs
Ο ΟΠΑΠ παρουσίασε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το γ' τρίμηνο και το εννεάμηνο του 2024 - Στα 352 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
Νέα διετής συλλογική σύμβαση εργασίας στην Πειραιώς - Ποιες παροχές αυξάνονται
Ποιες θα είναι οι παροχές στην τράπεζα Πειραιώς - Διεύρυνση και ενίσχυση του ιατροφαρμακευτικού και νοσοκομειακού προγράμματος,
Αντιδρά η εστίαση στην αύξηση των δημοτικών τελών - Επιστολή ΠΟΕΣΕ στον Δούκα
Η ΠΟΕΣΕ τονίζει ότι πρόταση για αύξηση 10% των δημοτικών τελών γίνεται αιφνιδιαστικά χωρίς καμία ενημέρωση και διαβούλευση