Από την πρώτη ιδέα του Σπύρου Σπυριδωνίδη και του Ιωάννη Ντόλα το 1999 για την Galerie de Beauté, έναν χώρο όπου διαφορετικές επώνυμες μάρκες ομορφιάς θα έβρισκαν τη δικής τους στέγη, με τη λογική μιας γκαλερί – εξου και το όνομα- μέχρι τη σημερινή εικόνα της αλυσίδας ομορφιάς που μετρά 37 σημεία σε όλη την επικράτεια, έχουν περάσει 25 χρόνια.
Μέσα σε αυτές τις δεκαετίες το επιχειρηματικό δίδυμο της Galerie de Beauté βρέθηκε μπροστά σε αντιξοότητες, μια οικονομική κρίση, την πανδημία, γεωπολιτικές εξελίξεις, έντονο ανταγωνισμό από παίκτες όπως Sephora, Hondos Center και own branded καταστήματα, όπως και μια σειρά από εξωτερικούς παράγοντες που καθόρισαν το ευρύτερο κλίμα της ελληνικής αγοράς.
Ομορφιά: Είναι η ανδρική περιποίηση το νέο Ελντοράντο;
Galerie de Beauté: Το «μαγαζί γωνία» στην Ομόνοια
Στα τέλη του 2018 η εταιρεία έβαζε το μεγαλύτερό της στοίχημα, ενοικιάζοντας το φιλέτο στο κτίριο της Εθνικής Τράπεζας στην Ομόνοια, στη συμβολή των οδών Πανεπιστημίου και Πατησίων, από την Εθνική Πανγαία.
Η επιλογή δεν ήταν τυχαία, για δύο λόγους. Αφενός ήταν μια ακόμη εντυπωσιακή προσθήκη σε μια περιοχή όπου δέσποζε ο μέγαρο της Hondos Center πάνω στην πλατεία Ομονοίας και την 3ης Σεπτεμβρίου, ενώ λίγο πιο αριστερά επί της οδού Αιόλου υπήρχε ο βραχίονας της ομορφιάς που αναπτυσσόταν μέσα στα Notos Galleries.
Αφετέρου πρόκειται για ένα κτίριο με ιδιαίτερο αρχιτεκτονικό ύφος. Σύμφωνα με το Ελληνικό Λογοτεχνικό και Ιστορικό Αρχείο, πρόκειται για το μέγαρο Καυταντζόγλου -αποτελούσε τη δεύτερη κατοικία του αρχιτέκτονα Λύσανδρου Καυταντζόγλου- λειτούργησε ως ξενοδοχείο Βικτώρια και μετά ως Εξέλσιορ με 100 δωμάτια και καφεζαχαροπλαστείο – αρχικά το γαλακτοπωλείο Μπερνίτσα, αργότερα μέχρι τα μέσα του 1970 ο Πράπας, ενώ άλλες πηγές κάνουν λόγο για την ύπαρξη του περίφημου «καφενείου των Γερόντων» στο ισόγειο του κτιρίου.
Ο γωνιακός ισόγειος χώρος στο κτίριο των συνολικά 4.162 τ.μ. έμελε να αλλάξει την εικόνα του περιβάλλοντος της Ομόνοιας, με την ανακαίνιση από την εταιρεία Core Construction να μένει πιστή στις προδιαγραφές διατηρητέων προσόψεων από το Υπουργείο Πολιτισμού.
Τέσσερα χρόνια μετά το κατάστημα έκλεισε τις πόρτες του, στο πλαίσιο της συρρίκνωσης που επικρατούσε σε όλη την αλυσίδα, συνεπεία και της πανδημίας. Αυτή την στιγμή στεγάζει ένα σημείο των Fthinopolis Stores.
Η συρρίκνωση
Ήταν η ίδια αυτή συγκυρία, η αλλαγή των αγοραστικών συνηθειών και οι νέες ενεργειακές και οικονομικές συνθήκες, που οδήγησαν στην ενίσχυση του ηλεκτρονικού καταστήματος της Galerie de Beauté, παράλληλα ωστόσο με το κλείσιμο και άλλων σημείων, όπως της Χαλκίδας.
Το 2021, οι πωλήσεις της εταιρείας, όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα, αυξήθηκαν κατά 5% σε σχέση με το 2020 και διαμορφώθηκαν στα 23,3 εκατ. ευρώ έναν 22,2 εκατ. ευρώ. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 6,15 εκατ. ευρώ έναντι 5,16 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 19,2%. Τα κέρδη χρήση προ φόρων ανήλθαν σε 828.790 ευρώ έναντι ζημιών 1.1 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2020.
Ανάπτυξη ξανά με +19,66% για την Galerie de Beauté
Για το οικονομικό έτος 2023 οι πωλήσεις ανήλθαν σε 32.893.621,14 έναντι 27.490.145,34 της προηγούμενης χρήσης, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 19,66%.
Διαβάζοντας τις νέες τάσεις του νεότερου κυρίως καταναλωτικού κοινού, οι Σπύρος Σπυριδωνίδης και Ιωάννης Ντόλας, δεν δίστασαν να δημιουργήσουν ένα ειδικό section κορεατικής ομορφιάς, και στο e-shop της εταιρείας, όπου φιλοξενούνται προϊόντα ειδικών συνεργασιών. Ανάμεσά τους, της COSXR, της Beauty of Joseon, της Round Lab και της Anua.
Η συρρίκνωση του δικτύου που κάποια στιγμή ξεπέρασε τα 45 καταστήματα, η αλλαγή φιλοσοφίας με συνέργειες όπως με τη Nyx Professional Make Up και την Kiko Milano που φιλοξενεί σε τέσσερα σημεία της, έφερε έναν αέρα ανανέωσης στο 25χρονο concept beauty retail.
Η αλυσίδα Galerie de Beauté διατηρεί και καταστήματα στα μεγάλα εμπορικά κέντρα όπως και σε πόλεις της περιφέρειας, προβάλλοντας τα best seller της, ενώ έχει κάνει την είσοδό της και σε κατηγορίες όπως τα αξεσουάρ με μικρά βήματα, για παράειγμα διαθέτοντας την ολοκληρωμένη σειρά αξεσουάρ My Own της Galerie de Beauté, με κοσμήματα, φουλάρια, τσάντες κ.λπ.
Latest News
Άλλαξαν χέρια 178 καταστήματα σούπερ μάρκετ σε τρία χρόνια – Νέο deal από την ΑΒ Βασιλόπουλος
Πόσες και ποιες μικρομεσαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ εξαγοράστηκαν στη διάρκεια της τριετίας 2022 – 2024 - Πιθανό και ένα mega deal το επόμενο διάστημα
«BNPL», «Omnichannel» και AI στο λιανεμπόριο - Τι αλλάζει στις συναλλαγές με τους καταναλωτές
Η «υπερ-εξατομίκευση» είναι ο στόχος προς τον οποίο πρέπει να εργαστεί το λιανεμπόριο, τονίζει το Retail Innovation Report 2024, και η AI παρέχει τους τρόπους για την επίτευξή του
Οι εθελούσιες σε Alpha και Πειραιώς ήταν μόνο η αρχή... - Γιατί μειώνουν προσωπικό και έξοδα οι τράπεζες
Οι τράπεζες Alpha Bank, Eurobank, Εθνικής και Πειραιώς απασχολούσαν στο τέλος του α' εξαμήνου 26.155 άτομα στην Ελλάδα
Στεριά, θάλασσα και τώρα… αέρας – Τα επενδυτικά «χτυπήματα» της TEMES
Η ΤΕΜΕΣ της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου συνεχίζει να επενδύει σε εμβληματικά project – Από το Costa Navarino και το Ελληνικό στο Hilton και το αεροδρόμιο Καλαμάτας
Ψάλτης - Ορσέλ: Ευκαιρίες για την ελληνική οικονομία από το deal Alpha-UniCredit
Οι επικεφαλής των δύο Ομίλων αναφέρθηκαν σε θέματα διαχείρισης περιουσίας και στα νέα προϊόντα που ήρθαν στην ελληνική αγορά
Οι ξένοι σώζουν την τιμή της φέτας και του χαλλουμιού
Οι Έλληνες μείωσαν πάνω από 70% την κατανάλωση φέτας ΠΟΠ, ενώ οι Κύπριοι αντί για χαλλούμι τρώνε φθηνό εισαγόμενο grill cheese – Στο +6% οι εξαγωγές φέτας το 2024
Από τα εσώρουχα και το ναυάγιο με την Axel, στο real estate για τουρισμό - Η MED αλλάζει
Επόμενο βήμα για την MED ο αγροτουρισμός - Τι φέρνει η συγχώνευση και απορρόφηση των ΟΝΥΞ, Green Hope και Αγάνωρ
Ποιοι κλάδοι δίνουν αυξήσεις μισθών – Τι συμβαίνει σε βιομηχανία, λιανεμπόριο
Τι λέει στον ΟΤ ο υποδιοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, Θεόδωρος Πελαγίδης για την ακρίβεια – «Κλειδί» οι μισθοί
Προϊόντα ΑΓΝΟ σε όλη την Ελλάδα – Γιατί πάει πίσω το παγωτό
Πότε έρχονται τα προϊόντα ΑΓΝΟ στην Αττική και στην υπόλοιπη Ελλάδα – Τι σχεδιάζει ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία για το εργοστάσιο στον Λαγκαδά
Επιμένει η Viva με νομικές ενέργειες εναντίον SoftOne-Entersoft
Στην ανακοίνωση της Viva ξεκαθαρίζεται ότι η σημερινή προσωρινή διαταγή δεν εξετάζει την ουσία της υπόθεσης