Από την πρώτη ιδέα του Σπύρου Σπυριδωνίδη και του Ιωάννη Ντόλα το 1999 για την Galerie de Beauté, έναν χώρο όπου διαφορετικές επώνυμες μάρκες ομορφιάς θα έβρισκαν τη δικής τους στέγη, με τη λογική μιας γκαλερί – εξου και το όνομα- μέχρι τη σημερινή εικόνα της αλυσίδας ομορφιάς που μετρά 37 σημεία σε όλη την επικράτεια, έχουν περάσει 25 χρόνια.

Μέσα σε αυτές τις δεκαετίες το επιχειρηματικό δίδυμο της Galerie de Beauté βρέθηκε μπροστά σε αντιξοότητες, μια οικονομική κρίση, την πανδημία, γεωπολιτικές εξελίξεις, έντονο ανταγωνισμό από παίκτες όπως Sephora, Hondos Center και own branded καταστήματα, όπως και μια σειρά από εξωτερικούς παράγοντες που καθόρισαν το ευρύτερο κλίμα της ελληνικής αγοράς.

Ομορφιά: Είναι η ανδρική περιποίηση το νέο Ελντοράντο;

Galerie de Beauté: Το «μαγαζί γωνία» στην Ομόνοια

Στα τέλη του 2018 η εταιρεία έβαζε το μεγαλύτερό της στοίχημα, ενοικιάζοντας το φιλέτο στο κτίριο της Εθνικής Τράπεζας στην Ομόνοια, στη συμβολή των οδών Πανεπιστημίου και Πατησίων, από την Εθνική Πανγαία.

Η επιλογή δεν ήταν τυχαία, για δύο λόγους. Αφενός ήταν μια ακόμη εντυπωσιακή προσθήκη σε μια περιοχή όπου δέσποζε ο μέγαρο της Hondos Center πάνω στην πλατεία Ομονοίας και την 3ης Σεπτεμβρίου, ενώ λίγο πιο αριστερά επί της οδού Αιόλου υπήρχε ο βραχίονας της ομορφιάς που αναπτυσσόταν μέσα στα Notos Galleries. Galerie de Beauté

Αφετέρου πρόκειται για ένα κτίριο με ιδιαίτερο αρχιτεκτονικό ύφος. Σύμφωνα με το Ελληνικό Λογοτεχνικό και Ιστορικό Αρχείο, πρόκειται για το μέγαρο Καυταντζόγλου -αποτελούσε τη δεύτερη κατοικία του αρχιτέκτονα Λύσανδρου Καυταντζόγλου- λειτούργησε ως ξενοδοχείο Βικτώρια και μετά ως Εξέλσιορ με 100 δωμάτια και καφεζαχαροπλαστείο – αρχικά το γαλακτοπωλείο Μπερνίτσα, αργότερα μέχρι τα μέσα του 1970 ο Πράπας, ενώ άλλες πηγές κάνουν λόγο για την ύπαρξη του περίφημου «καφενείου των Γερόντων» στο ισόγειο του κτιρίου.

Ο γωνιακός ισόγειος χώρος στο κτίριο των συνολικά 4.162 τ.μ. έμελε να αλλάξει την εικόνα του περιβάλλοντος της Ομόνοιας, με την ανακαίνιση από την εταιρεία Core Construction να μένει πιστή στις προδιαγραφές διατηρητέων προσόψεων από το Υπουργείο Πολιτισμού.

Τέσσερα χρόνια μετά το κατάστημα έκλεισε τις πόρτες του, στο πλαίσιο της συρρίκνωσης που επικρατούσε σε όλη την αλυσίδα, συνεπεία και της πανδημίας. Αυτή την στιγμή στεγάζει ένα σημείο των Fthinopolis Stores.

Η συρρίκνωση

Ήταν η ίδια αυτή συγκυρία, η αλλαγή των αγοραστικών συνηθειών και οι νέες ενεργειακές και οικονομικές συνθήκες, που οδήγησαν στην ενίσχυση του ηλεκτρονικού καταστήματος της Galerie de Beauté, παράλληλα ωστόσο με το κλείσιμο και άλλων σημείων, όπως της Χαλκίδας.

Το 2021, οι πωλήσεις της εταιρείας, όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα, αυξήθηκαν κατά 5% σε σχέση με το 2020 και διαμορφώθηκαν στα 23,3 εκατ. ευρώ έναν 22,2 εκατ. ευρώ. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 6,15 εκατ. ευρώ έναντι 5,16 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 19,2%. Τα κέρδη χρήση προ φόρων ανήλθαν σε 828.790 ευρώ έναντι ζημιών 1.1 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2020. Galerie de Beauté

Ανάπτυξη ξανά με +19,66% για την Galerie de Beauté

Για το οικονομικό έτος 2023 οι πωλήσεις ανήλθαν σε 32.893.621,14 έναντι 27.490.145,34 της προηγούμενης χρήσης, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 19,66%.

Διαβάζοντας τις νέες τάσεις του νεότερου κυρίως καταναλωτικού κοινού, οι Σπύρος Σπυριδωνίδης και Ιωάννης Ντόλας, δεν δίστασαν να δημιουργήσουν ένα ειδικό section κορεατικής ομορφιάς, και στο e-shop της εταιρείας, όπου φιλοξενούνται προϊόντα ειδικών συνεργασιών. Ανάμεσά τους, της COSXR, της Beauty of Joseon, της Round Lab και της Anua.

Η συρρίκνωση του δικτύου που κάποια στιγμή ξεπέρασε τα 45 καταστήματα, η αλλαγή φιλοσοφίας με συνέργειες όπως με τη Nyx Professional Make Up και την Kiko Milano που φιλοξενεί σε τέσσερα σημεία της, έφερε έναν αέρα ανανέωσης στο 25χρονο concept beauty retail.

Η αλυσίδα Galerie de Beauté διατηρεί και καταστήματα στα μεγάλα εμπορικά κέντρα όπως και σε πόλεις της περιφέρειας, προβάλλοντας τα best seller της, ενώ έχει κάνει την είσοδό της και σε κατηγορίες όπως τα αξεσουάρ με μικρά βήματα, για παράειγμα διαθέτοντας την ολοκληρωμένη σειρά αξεσουάρ My Own της Galerie de Beauté, με κοσμήματα, φουλάρια, τσάντες κ.λπ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Λιανεμπόριο: Omnichannel, νέες μέθοδοι πληρωμής και νέες τεχνολογίες
Επιχειρήσεις |

«BNPL», «Omnichannel» και AI στο λιανεμπόριο - Τι αλλάζει στις συναλλαγές με τους καταναλωτές

Η «υπερ-εξατομίκευση» είναι ο στόχος προς τον οποίο πρέπει να εργαστεί το λιανεμπόριο, τονίζει το Retail Innovation Report 2024, και η AI παρέχει τους τρόπους για την επίτευξή του