Στην σταθεροποίηση των κεκτημένων στοχεύει η εταιρεία Dardanel Freece της οικογένειας Ονέν που τρέχει το brand «Καλλιμάνης», για το τρέχον οικονομικό έτος, δίνοντας έμφαση στον κύκλο εργασιών και στην κερδοφορία της, με βάση τα τεκταινόμενα στο γενικότερο οικονομικό περιβάλλον και την κρίση στον ελλαδικό χώρο.
Τα νούμερα ωστόσο φαίνεται πως δεν… βγαίνουν. Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις στο ΓΕΜΗ, ο κύκλος εργασιών της κλειόμενης χρήσεως ανήλθε σε ευρώ 8.132.549,09, έναντι ποσού ευρώ 3.179.716,96 της προηγουμένης χρήσεως. Τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), ανήλθαν στο ποσό των € -2.418.162,62 έναντι του ποσού των € 5.791.351,08 πέρυσι. Τα αποτελέσματα προ φόρων και τόκων της χρήσεως (EBIT) ανήλθαν σε ζημίες ευρώ -3.537.397,76, έναντι κερδών ευρώ 5.476.282,09 της προηγουμένης χρήσεως. Ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων της χρήσεως (ΕΒΤ) ανήλθαν σε ζημίες ευρώ – 3.678.201,48, έναντι κερδών ευρώ 5.367.555,45 της προηγουμένης χρήσεως.
Dardanel Greece: Τι βλέπει για το 2024
Ο Ισολογισμός της κλειόμενης χρήσεως παρουσιάζει γενικό σύνολο Ενεργητικού ευρώ 26.092.929,94 ενώ το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων (ή της καθαρής θέσης) ευρώ 21.402.443,20.
Οι πωλήσεις στην κατηγορία των τροφίμων (νωπά και κατεψυγμένα προϊόντα) φαίνεται να σταθεροποιούνται. Τα προϊόντα που διαχειρίζεται η εταιρεία συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο αγοράς.
Οι απειλές από την παγκόσμια ενεργειακή κρίση που για το 2023 καθιστούν ευάλωτα των οποιοδήποτε προβλέψεων κύκλου εργασιών και εσόδων. Ωστόσο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της τουρικής εταιρείας, ο κλάδος των τροφίμων δείχνει αντοχές όσον αφορά το υπάρχον χαρτοφυλάκιο και οποιαδήποτε εκτίμηση, όμως, για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος είναι παρακινδυνευμένη με βάση το περιβάλλον και την χαμηλή καταναλωτική εμπιστοσύνη.
Η Dardanel Greece συνεχίζει την αναπτυξιακή της στρατηγική στην κατεύθυνση της επίτευξης στρατηγικών συνεργασιών με προμηθευτές και προϊόντα προστιθέμενης αξίας. Επιπλέον, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην
εκλογίκευση του λειτουργικού κόστους και την βελτίωση των υποδομών και των συστημάτων της τα οποία αναβαθμίζει συνεχώς καθώς και στην εκπαίδευση του προσωπικού της.
Γιατί η οικογένεια Ονέν επέλεξε την Καλλιμάνης
Η Dardanel ιδρύθηκε το 1984, ως ο πρώτος παραγωγός κονσερβοποιημένων ψαριών τόνου στην Τουρκία. Μπήκε στο Χρηματιστήριο της Κωνσταντινούπολης το 1994, ενώ από τη δεκαετία του 1990 το χαρτοφυλάκιό της επεκτάθηκε από τον κονσερβοποιημένο τόνο «Dardanel Ton» σε άλλα κονσερβοποιημένα τρόφιμα και έτοιμα σάντουιτς.
Από το 2021 όταν είχε εκδηλώσει το ενδιαφέρον της για την ιστορική Καλλιμάνης -ιδρύθηκε το 1956- που αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα ρευστότητας, μέχρι το 2022 όταν και απέκτησε την ελληνική εταιρεία κατευψγμένων τροφίμων, η οικογένεια Ονέν δημιούργησε ένα φιλόδοξο σχέδιο εξυγίανσης, σύμφωνα με το οποίο η μάρκα θα επέστρεψε στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ, θα οδηγούνταν με γρήγορους ρυρθμούς στην κερδοφορία και στην ενίσχυση της εξωστρέφειας.
Η Καλλιμάνης είχε εμφανίζει το 2021 πωλήσεις ύψους 1,5 εκατ. ευρώ και το 2020 2,8 εκατ. ευρώ ενώ και οι δύο χρήσεις, όπως και οι προηγούμενες ήταν έντονα ζημιογόνες. Το 2021 οι ζημιές προ φόρων είχαν διαμορφωθεί σε 3,9 εκατ. ευρώ και το 2020 σε 5 εκατ. ευρώ, σε σχέση με τα 32 εκατ. ευρώ του κύκλου εργασιών που είχε εμφανίσει το 2016.
Στην πρώτη ετήσια οικονομική χρήση το 2022, η Dardanel Greece με πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον Οσμάν Ονέν, εμφάνισε το 2022 κύκλο εργασιών 3,18 εκατ. ευρώ με τα κέρδη προ φόρων να διαμορφώνονται σε 5,3 εκατ. ευρώ.
Dardanel Greece: Τι έλεγε το business plan
Το business plan των Τούρκων της Dardanel για την Καλλιμάνης έκανε λόγο για πωλήσεις που θα άγγιζαν τα 20,968 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη στις 263.000 ευρώ το πρώτο έτος μετά την επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης.
Το δεύτερο έτος, η εκτίμηση για τον τζίρο μιλούσε για αύξηση στα 26,240 εκατ. ευρώ, για τα κέρδη στις 830.000 ευρώ, ενώ για τον τρίτο χρόνο ο τζίρος θα ξεπεράσει τα 31,3 εκατ. ευρώ και τα κέρδη το 1,57 εκατ. ευρώ.
Ακολούθως, το τέταρτο έτος, ο κύκλος εργασιών θα διαμορφωθεί στα 36 εκατ. ευρώ και τα κέρδη στα 2,3 εκατ. ευρώ και το πέμπτο έτος, οι πωλήσεις της θα ξεπεράσουν τα 40,1 εκατ. ευρώ και τα κέρδη τα 2,8 εκατ. ευρώ.
Latest News
Νέα πολυετής συνεργασία Profile - Danske Bank στη διαχείριση κεφαλαίων
H Profile Centevo θα παρέχει προηγμένες υπηρεσίες και λύσεις διαχείρισης κεφαλαίων που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του οράματος της Danske Bank
Τι εκπτώσεις προσφέρει η Shell για τις αγορές πετρελαίου θέρμανσης
Η Shell ξεκινά από σήμερα τη διάθεση πετρελαίου θέρμανσης στα πρατήριά της - Οι προσφορές για τους καταναλωτές
Ο θρύλος του καπνού: Όταν οι Έλληνες βιομήχανοι έστηναν εργοστάσια στη Γερμανία
Η συναρπαστική διαδρομή για τα καπνά από την Καβάλα στην Αλεξάνδρεια – Πώς ξεκίνησαν Παπαστράτος και Καρέλιας – Οι πρώτες μηχανές, οι αντιδράσεις και οι επώδυνοι δασμοί
ISOMAT: Στρατηγική αναδιάρθρωση της εφοδιαστικής αλυσίδας με γνώμονα την πελατοκεντρική φιλοσοφία
Η ISOMAT επενδύει στην μεθοδικότερη ενδυνάμωση της εφοδιαστικής της αλυσίδας, με στόχο αφενός την εξασφάλιση της ομαλότητας στις μεταφορές εντός και εκτός συνόρων και αφετέρου την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της, ανεξαρτήτως συνθηκών
Συνεργασία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με τη BlackLight με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Λευκού Μπαστουνιού
Ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η BlackLight φέρνουν το πρόγραμμα «Μαθαίνω Χωρίς να Βλέπω» σε 2.000 μαθητές της Κρήτης
Πάνω απο τη Θεσσαλονίκη «πέταξε» η Ρόδος, προσγείωση της Μυκόνου σε αρνητικό έδαφος
H κίνηση στα αεροδρόμια της Fraport από και προς το εξωτερικό αυξήθηκε κατά 5,8% στους 24.890.577 επιβάτες
Ρεκόρ εσόδων για την THEON στο 9μηνο - Αύξηση 92%
Η THEON κατέγραψε ισχυρή κερδοφορία με αύξηση 115,3% των προσαρμοσμένων κερδών προ τόκων και φόρων (Αdjusted EBIT)
Μπενρουμπή: Μια ιστορία 144 χρόνων – Πώς έφθασε να πωληθεί στον Θεόδωρο Φέσσα
Από το υαλοπωλείο του Χάιμ Μπενρουμπή το 1880 στη Θεσσαλονίκη στα γυάλινα ταψιά Pyrex, τα 3.000.000 χύτρες ταχύτητας και το love brand Izzy – Η παράξενη σχέση με την Tupperware
Πώς φτάνει το Halloween στα ελληνικά σπίτια - Τι κάνουν Pepco, Jumbo και Flying Tiger
Το Halloween έχει το δικό του «ελληνικό» αποτύπωμα - Οι κινήσεις των Pepco, Jumbo και Flying Tiger
Το σχέδιο της Attica Bank για πενταπλασιασμό της κερδοφορίας της έως το 2027
Σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο της Attica Bank για την ΑΜΚ τα προ προβλέψεων επαναλαμβανόμενα κέρδη θα ανέλθουν το 2025 στα 280 εκατ. από 56 εκατ. το 2023