Οι συνέπειες της οικονομικής και γεωπολιτικής κρίσης, όπως επίσης και οι συνεχείς απαιτήσεις για την αειφορία, αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών και θέτουν επί τάπητος ζητήματα ευελιξίας και προσαρμοστικότητας. Η ISOMAT, ο ελληνικός Όμιλος παραγωγής δομικών χημικών, κονιαμάτων και χρωμάτων, με ηγετική παρουσία στον κλάδο της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και με διεθνή παρουσία σε περισσότερες από 80 χώρες, εστιάζει στην εφαρμογή μιας ευέλικτης στρατηγικής και υλοποιεί ένα πολυδιάστατο επενδυτικό πλάνο εκσυγχρονισμού, ανάπτυξης και υπεύθυνης λειτουργίας, με κοινό παρονομαστή τη βέλτιστη ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών της.
Ετοιμότητα απέναντι στις διεθνείς προκλήσεις
Οι συνέπειες των πολεμικών συγκρούσεων, αλλά και η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα έφεραν στο προσκήνιο το καίριο ζήτημα της ενεργειακής κρίσης και τη δυσκολία στις μεταφορές από και προς την Ασία, προκαλώντας αίσθημα αβεβαιότητας και φαινόμενα ανισορροπίας στις διεθνείς συναλλαγές. Ως μία σύγχρονη βιομηχανία, η ISOMAT επενδύει στην μεθοδικότερη ενδυνάμωση της εφοδιαστικής της αλυσίδας, με στόχο αφενός την εξασφάλιση της ομαλότητας στις μεταφορές εντός και εκτός συνόρων και αφετέρου την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της, ανεξαρτήτως συνθηκών. Ο Δημήτρης Κουρμπέτης, Group Chief Supply Chain Officer της ISOMAT, αναφέρει σχετικά πως «η τρέχουσα πολυδιάστατη γεωπολιτική αστάθεια σε παγκόσμιο επίπεδο δημιουργεί μεταβλητότητα στη ζήτηση, σημαντικά μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης για την ομαλή τροφοδοσία, υπερδιπλάσιο κόστος θαλάσσιας μεταφοράς και αυξημένο κόστος ενέργειας. Σε αυτές τις προκλήσεις απαντούμε με στοχευμένο προσανατολισμό σε παγκόσμιας κλίμακας logistics providers, συνεχίζουμε να επενδύουμε στη συνεργασία μας με προμηθευτές σε διεθνές επίπεδο και μεγιστοποιούμε την παραγωγικότητα με καινοτόμες τεχνολογίες».
Ο πελάτης στο επίκεντρο
Για την ISOMAT, η ικανοποίηση του πελάτη θα καθορίζει πάντα τα επόμενα βήματά της και αυτό αντικατοπτρίζεται πρωτίστως στις διαδικασίες της εφοδιαστικής της αλυσίδας. Εκεί, εντάσσονται, μεταξύ άλλων, επενδύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού και αναβάθμισης, σύμφωνα με το προβλεπόμενο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας. Ο κ. Κουρμπέτης επισημαίνει ότι «σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά, η ευρεία γκάμα προϊόντων με άριστη ποιότητα δεν αρκεί. Ο πελάτης απαιτεί και άριστη εξυπηρέτηση. Επομένως, η ορθή και ταχύτατη διεκπεραίωση μέχρι και της τελευταίας γραμμής παραγγελίας των πελατών καθημερινά είναι μονόδρομος και ανήκει στον πυρήνα της εταιρικής μας κουλτούρας. Στο πλαίσιο αυτό, επιλέγουμε προσεκτικά τους παρόχους υπηρεσιών μεταφοράς και διανομής και ψηφιοποιούμε σταδιακά τις διαδικασίες παραγγελιοληψίας, δρομολόγησης και διανομής με σύγχρονα εργαλεία τηλεματικής, έτσι ώστε να διασφαλίζουμε καθημερινά άριστη εξυπηρέτηση με real-time παρακολούθηση». Στο πλαίσιο αυτό, η ISOMAT διερευνά την υιοθέτηση νέων εργαλείων για ακόμα πιο εύστοχη ιχνηλασιμότητα, στοχεύοντας στη συγκριτική υπεροχή στον κλάδο της, αναφορικά με τη χρήση τεχνολογιών αιχμής.
Μακροπρόθεσμοι στόχοι για το μέλλον
Η αξιοποίηση της υφιστάμενης δυναμικής στον μέγιστο βαθμό, τόσο αναφορικά με την παραγωγικότητα όσο και με τις δυνατότητες διανομής και αποθήκευσης, αποτελεί πρωταρχικό στόχο της ISOMAT για το σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας τα επόμενα έτη. «Με σκοπό την αύξηση του κύκλου εργασιών, επαναπροσδιορίζουμε τη δομή της εφοδιαστικής αλυσίδας σε επίπεδο Ομίλου, έτσι ώστε να παρέχουμε ταχεία εξυπηρέτηση στις υπάρχουσες αγορές δραστηριοποίησης, να διευκολύνουμε το άνοιγμα νέων αγορών και να δημιουργήσουμε οικονομίες κλίμακας.
Στο πλαίσιο αυτό, ένα από τα στρατηγικά έργα που δρομολογούμε είναι η εισαγωγή προηγμένων συστημάτων πυκνής αποθήκευσης και αυτοματοποίησης στις αποθήκες Αγίου Αθανασίου και Ασπρόπυργου. Στόχος είναι αφενός η μείωση του λειτουργικού κόστους αποθήκευσης με τη χρήση νέων τεχνολογιών, αξιοποιώντας το διαθέσιμο πάγιο ενεργητικό των υφιστάμενων αποθηκευτικών χώρων, και αφετέρου η αύξηση της δυναμικότητας για την ομαλή εκτέλεση του αναπτυξιακού πλάνου», συμπληρώνει ο κ. Κουρμπέτης. Για την αποτελεσματική υλοποίηση όλων των παραπάνω, προαπαιτούμενη είναι η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο αποτελεί για την ISOMAT το πολυτιμότερό της κεφάλαιο. Για τον λόγο αυτό, εφαρμόζει ένα σύγχρονο και ανθρωποκεντρικό μοντέλο διοίκησης, εστιάζοντας πάντα στις ανάγκες των ανθρώπων της, τη συνεχή τους εκπαίδευση και την υψηλή εξειδίκευση.
Η βαρύτητα στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών της εφοδιαστικής αλυσίδας πρόκειται να αποτελέσει θεμέλιο λίθο, ώστε η εταιρεία να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την παρουσία της και να καταστεί ακόμα πιο ανταγωνιστική σε διεθνές επίπεδο, όσο το επιχειρηματικό περιβάλλον εναλλάσσεται και φέρνει διαρκώς νέα δεδομένα.
Latest News
Νέα πολυετής συνεργασία Profile - Danske Bank στη διαχείριση κεφαλαίων
H Profile Centevo θα παρέχει προηγμένες υπηρεσίες και λύσεις διαχείρισης κεφαλαίων που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του οράματος της Danske Bank
Τι εκπτώσεις προσφέρει η Shell για τις αγορές πετρελαίου θέρμανσης
Η Shell ξεκινά από σήμερα τη διάθεση πετρελαίου θέρμανσης στα πρατήριά της - Οι προσφορές για τους καταναλωτές
Ο θρύλος του καπνού: Όταν οι Έλληνες βιομήχανοι έστηναν εργοστάσια στη Γερμανία
Η συναρπαστική διαδρομή για τα καπνά από την Καβάλα στην Αλεξάνδρεια – Πώς ξεκίνησαν Παπαστράτος και Καρέλιας – Οι πρώτες μηχανές, οι αντιδράσεις και οι επώδυνοι δασμοί
Αργούν τα κέρδη για τους Τούρκους της Καλλιμάνης - Η εικόνα της Dardanel Greece
Τα σχέδια της οικογένειας Ονέν είναι φιλόδοξα, ωστόσο οι δείκτες της Dardanel Greece κινούνται χαμηλά
Συνεργασία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με τη BlackLight με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Λευκού Μπαστουνιού
Ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η BlackLight φέρνουν το πρόγραμμα «Μαθαίνω Χωρίς να Βλέπω» σε 2.000 μαθητές της Κρήτης
Πάνω απο τη Θεσσαλονίκη «πέταξε» η Ρόδος, προσγείωση της Μυκόνου σε αρνητικό έδαφος
H κίνηση στα αεροδρόμια της Fraport από και προς το εξωτερικό αυξήθηκε κατά 5,8% στους 24.890.577 επιβάτες
Ρεκόρ εσόδων για την THEON στο 9μηνο - Αύξηση 92%
Η THEON κατέγραψε ισχυρή κερδοφορία με αύξηση 115,3% των προσαρμοσμένων κερδών προ τόκων και φόρων (Αdjusted EBIT)
Μπενρουμπή: Μια ιστορία 144 χρόνων – Πώς έφθασε να πωληθεί στον Θεόδωρο Φέσσα
Από το υαλοπωλείο του Χάιμ Μπενρουμπή το 1880 στη Θεσσαλονίκη στα γυάλινα ταψιά Pyrex, τα 3.000.000 χύτρες ταχύτητας και το love brand Izzy – Η παράξενη σχέση με την Tupperware
Πώς φτάνει το Halloween στα ελληνικά σπίτια - Τι κάνουν Pepco, Jumbo και Flying Tiger
Το Halloween έχει το δικό του «ελληνικό» αποτύπωμα - Οι κινήσεις των Pepco, Jumbo και Flying Tiger
Το σχέδιο της Attica Bank για πενταπλασιασμό της κερδοφορίας της έως το 2027
Σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο της Attica Bank για την ΑΜΚ τα προ προβλέψεων επαναλαμβανόμενα κέρδη θα ανέλθουν το 2025 στα 280 εκατ. από 56 εκατ. το 2023