Οι καθυστερήσεις παράδοσης από τους κατασκευαστές αεροπλάνων Airbus και Boeing είναι «μαζικά απογοητευτικές» και δεν βελτιώνονται ακόμη, δήλωσε την Τετάρτη ο επικεφαλής της Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών, IATA.
Βoeing: 5 αριθμοί που εξηγούν γιατί ο κολοσσός της αεροναυπηγικής δεν θα χρεοκοπήσει
Ορισμένες κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης αναφέρθηκαν διεξοδικά στους περιορισμούς χωρητικότητας στο πλαίσιο συνεδρίου στις Βρυξέλλες, με τη Ryanair να δηλώνει ότι θα πρέπει να αναθεωρήσει προς τα κάτω τις εκτιμήσεις της επιβατικής κίνησης για το επόμενο έτος λόγω των καθυστερήσεων στις παραδόσεις νέων αεροσκαφών.
Οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες προέτρεψαν τις Βρυξέλλες να κάνουν περισσότερα για να εξασφαλίσουν ίσους όρους ανταγωνισμού στον κλάδο
«Είναι πολύ απογοητευτικό για τους διευθύνοντες συμβούλους αεροπορικών εταιρειών και έχει μεγάλο αντίκτυπο», δήλωσε ο γενικός διευθυντής του Διεθνούς Συνδέσμου Αερομεταφορών Γουίλι Γουόλς σε μια ιρλανδική ομάδα σκέψης.
«Θα είναι ένα πρόβλημα νομίζω για πολλά χρόνια στο μέλλον. Το μήνυμα που λαμβάνω από τους CEOs των αεροπορικών εταιρειών είναι ότι η κατάσταση δεν φαίνεται ότι χειροτερεύει, επομένως φαίνεται ότι έχει πιάσει τα κατώτερα όρια, αλλά δεν φαίνονται σημάδια βελτίωσης».
Boeing – Airbus μακριά από τους στόχους τους
Η Boeing και η Airbus δυσκολεύονται να επιτύχουν τους στόχους παράδοσης εν μέσω προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού. Η πολυήμερη απεργία του προσωπικού της Boeing έχει εγείρει ανησυχίες σχετικά με την επιδείνωση των καθυστερήσεων στην αμερικανική αεροναυπηγική βιομηχανία εν μέσω μιας ευρύτερης κρίσης γύρω από τη φήμη της ασφάλειας των αεροσκαφών της.
Οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες προέτρεψαν τις Βρυξέλλες να κάνουν περισσότερα για να εξασφαλίσουν ίσους όρους ανταγωνισμού στον κλάδο, διαμαρτυρόμενοι ότι οι Κινέζοι αντίπαλοι απολαμβάνουν τεράστιο πλεονέκτημα κόστους επειδή μπορούν να πετάξουν πάνω από τη Ρωσία.
Η Ryanair θα πρέπει να αναθεωρήσει προς τα κάτω τις εκτιμήσεις της για την επιβατική κίνηση για το επόμενο έτος.
Ορισμένοι αερομεταφορείς, συμπεριλαμβανομένης της British Airways που ανήκει στην IAG, και η Lufthansa, ακύρωσαν πρόσφατα τα δρομολόγιά τους προς το Πεκίνο καθώς δέχονται πιέσεις από τον ανταγωνισμό με τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες στις διαδρομές ανάμεσα σε Ευρώπη και Ασία.
Ο Γουόλς, πρώην επικεφαλής της IAG, είπε ότι από όσο γνωρίζει, η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είχε κανέναν τρόπο να αντιδράσει εναντίον των κινεζικών αερομεταφορέων, για παράδειγμα, που πετούν μέσω του ρωσικού εναέριου χώρου.
«Η άποψή μας, από την άποψη της IATA, είναι ότι ο ρωσικός εναέριος χώρος πρέπει να είναι ανοιχτός σε όλους. Αυτό είναι πολιτικό ζήτημα. Δεν είναι ζήτημα ασφάλειας», είπε απευθυνόμενος στο Ινστιτούτο Διεθνών και Ευρωπαϊκών Υποθέσεων του Δουβλίνου.
«Μπορώ να καταλάβω γιατί οι αεροπορικές εταιρείες το ζητούν, αλλά δεν μπορώ να δω κανένα συγκεκριμένο μέσο διαθέσιμο για να αντιμετωπιστεί αυτό.
Latest News
Πόσες θέσεις εργασίας έχασε το Citi λόγω Brexit
Τι δείχνει ο απολογισμός του Λόρδου Δημάρχου του City of London για τις επιπτώσεις του Brexit
Με επενδύσεις σε Microsoft, Alphabet και Moody's η Fiera Capital που «μπαίνει» στην ΑΜΚ της Attica Bank
Η Fiera Capital άνοιξε φέτος νέα γραφεία σε Ζυρίχη, Άμπου Ντάμπι και Σιγκαπούρη, αυξάνοντας το παγκόσμιο αποτύπωμά της
Η Crocs φτιάχνει παπούτσια για τον σκύλο σας - Μπορείτε να κυκλοφορείτε και... ασορτί
Η Crocs παρουσίασε παπουτσάκιαγια σκύλους, σχεδιασμένο σε συνεργασία με τον λιανοπωλητή ειδών για κατοικίδια Bark
Αργεντινή: Στα 16 δισ. δολάρια το εμπορικό πλεόνασμα επί διακυβέρνησης Μιλέι
Για δέκατο συνεχόμενο μήνα με εμπορικό πλεόνασμα οδεύει η Αργεντινή υπό τον διακυβέρνηση του προέδρου Χαβιέ Μιλέι
Η Stellantis ανακαλεί 54.000 υβριδικά SUV παγκοσμίως - Ποιο πρόβλημα εντοπίστηκε
Η ανάκληση, σύμφωνα με την Stellantis, περιλαμβάνει ορισμένα plug-in υβριδικά Alfa Romeo Tonale και Dodge Hornet έτους 2024
Περικοπές 2.500 θέσεων εργασίας στο τμήμα άμυνας, σχεδιάζει η Airbus
Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της λέει ότι αναμένει να ολοκληρώσει τις απολύσεις μέχρι τα μέσα του 2026 και πως συνεργάζεται με τους εκπροσώπους των εργαζομένων
Οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών Boeing «προσγειώνουν» τις εκτιμήσεις της Ryanair
O CEO της Ryanair αναθεωρεί τις εκτιμήσεις για την κίνηση του επόμενου έτους - Θα πάρουμε λιγότερα απο τα αεροσκάφη που παραγγείλαμε, λέει
H Γαλλία απαγορεύει τη συμμετοχή ισραηλινών εταιρειών σε αμυντική έκθεση
Η απαγόρευση της Γαλλίας για τη συμμετοχή στην έκθεση ναυτικού εξοπλισμού Euronaval είναι η δεύτερη. Είχε προηγηθεί κι άλλη για έκθεση στρατού ξηράς
Συστηματική χρήση AI και παγκόσμιες οικονομίες κλίμακας «βλέπει» η Telekom
Η Telekom, μέρος της οποίας είναι και ο Όμιλος ΟΤΕ, παρουσίασε τους νέους χρηματοοικονομικούς στόχους έως το 2027
Πού θα πάνε τα επιτόκια του ευρώ - Η στρατηγική της ΕΚΤ
Τι αναμένουν Deutsche Bank, JP Morgan Asset Management, Bank of America, Citigroup, UBS, ING, HSBC και ABN Amro για τα επιτόκια του ευρώ