Περικοπές έως και 2.500 θέσεων εργασίας, στο τμήμα άμυνας και διαστήματος, σχεδιάζει η Airbus επικαλούμενη ένα «πολύπλοκο επιχειρηματικό περιβάλλον» , που χαρακτηρίζεται από προκλήσεις όπως η αύξηση του κόστους και οι «ραγδαίες αλλαγές στον πόλεμο».
Ο ευρωπαϊκός αεροδιαστημικός γίγαντας, βασικός ανταγωνιστής της πολύπαθης Boeing στην κατασκευή αεροσκαφών, δήλωσε την Τετάρτη ότι αναμένει να ολοκληρώσει τις απολύσεις μέχρι τα μέσα του 2026 χωρίς να αναφέρει σε ποιες χώρες θα γίνουν οι περικοπές.
Βoeing: 5 αριθμοί που εξηγούν γιατί ο κολοσσός της αεροναυπηγικής δεν θα χρεοκοπήσει
Ωστόσο, η εταιρεια ενημέρωσε ότι συνεργαζεται με τους κοινωνικούς εταίρους, σχετικά με την προτεινόμενη προσαρμογή.
Ο Mike Schoellhorn, διευθύνων σύμβουλος της Airbus Defence and Space, δήλωσε ότι ο τομέας Αμυνας αντιμετώπισε «ένα ταχέως μεταβαλλόμενο και πολύ δύσκολο επιχειρηματικό πλαίσιο με διαταραγμένες αλυσίδες εφοδιασμού, ταχείες αλλαγές στον πόλεμο και αυξανόμενη πίεση κόστους λόγω δημοσιονομικών περιορισμών».
Οι περικοπές αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης αναδιάρθρωσης, με στόχο να καταστεί η μονάδα «ταχύτερη, πιο λιτή και πιο ανταγωνιστική», ανέφερε ο Schoellhorn σε δήλωσή του.
Η ανακοίνωση της Airbus έρχεται με φόντο μια παγκόσμια αμυντική και διαστημική βιομηχανία που βρίσκεται σε εξέλιξη, παρουσιάζοντας προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες για τις εταιρείες.
Οι κυβερνήσεις έχουν αυξήσει τις δαπάνες για την άμυνα τα τελευταία χρόνια, καθώς οι απειλές για την ασφάλεια έχουν πολλαπλασιαστεί, συμπεριλαμβανομένης της πλήρους εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία το 2022.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες «επενδύουν επίσης σε μεγάλο βαθμό» σε διαστημικά περιουσιακά στοιχεία για την υποστήριξη της συλλογής πληροφοριών και του πολέμου, σύμφωνα με μια έκθεση αυτό το μήνα, σημειώνει το CNN.
Οι σχεδιαζόμενες περικοπές θέσεων εργασίας στην Airbus δεν είναι το πρώτο σημάδι προβλήματος στην αεροπορική εταιρεία καθώς τον Ιούνιο, η εταιρεια είχε δηλώσει ότι τα προβλήματα της αλυσίδας εφοδιασμού την ανάγκασαν να μειώσει τον αριθμό των αεροσκαφών που αναμένεται να κατασκευάσει φέτος και του χρόνου.
Ωστόσο, τα προβληματα της Boeing ειναι μεγαλύτερα, και μάλιστα εκτός απο τα πολιτικά εμπορικά αεροσκάφη, υπήρχαν προβληματα και στο τμήμα Αμυνας.
Latest News
Πόσες θέσεις εργασίας έχασε το Citi λόγω Brexit
Τι δείχνει ο απολογισμός του Λόρδου Δημάρχου του City of London για τις επιπτώσεις του Brexit
Με επενδύσεις σε Microsoft, Alphabet και Moody's η Fiera Capital που «μπαίνει» στην ΑΜΚ της Attica Bank
Η Fiera Capital άνοιξε φέτος νέα γραφεία σε Ζυρίχη, Άμπου Ντάμπι και Σιγκαπούρη, αυξάνοντας το παγκόσμιο αποτύπωμά της
Η Crocs φτιάχνει παπούτσια για τον σκύλο σας - Μπορείτε να κυκλοφορείτε και... ασορτί
Η Crocs παρουσίασε παπουτσάκιαγια σκύλους, σχεδιασμένο σε συνεργασία με τον λιανοπωλητή ειδών για κατοικίδια Bark
Αργεντινή: Στα 16 δισ. δολάρια το εμπορικό πλεόνασμα επί διακυβέρνησης Μιλέι
Για δέκατο συνεχόμενο μήνα με εμπορικό πλεόνασμα οδεύει η Αργεντινή υπό τον διακυβέρνηση του προέδρου Χαβιέ Μιλέι
Airbus - Boeing παραμένουν.. αργές στις παραδόσεις αεροσκαφών - Στον «αέρα» οι αεροπορικές
Η Boeing και η Airbus δυσκολεύονται να επιτύχουν τους στόχους παράδοσης εν μέσω προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Η Stellantis ανακαλεί 54.000 υβριδικά SUV παγκοσμίως - Ποιο πρόβλημα εντοπίστηκε
Η ανάκληση, σύμφωνα με την Stellantis, περιλαμβάνει ορισμένα plug-in υβριδικά Alfa Romeo Tonale και Dodge Hornet έτους 2024
Οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών Boeing «προσγειώνουν» τις εκτιμήσεις της Ryanair
O CEO της Ryanair αναθεωρεί τις εκτιμήσεις για την κίνηση του επόμενου έτους - Θα πάρουμε λιγότερα απο τα αεροσκάφη που παραγγείλαμε, λέει
H Γαλλία απαγορεύει τη συμμετοχή ισραηλινών εταιρειών σε αμυντική έκθεση
Η απαγόρευση της Γαλλίας για τη συμμετοχή στην έκθεση ναυτικού εξοπλισμού Euronaval είναι η δεύτερη. Είχε προηγηθεί κι άλλη για έκθεση στρατού ξηράς
Συστηματική χρήση AI και παγκόσμιες οικονομίες κλίμακας «βλέπει» η Telekom
Η Telekom, μέρος της οποίας είναι και ο Όμιλος ΟΤΕ, παρουσίασε τους νέους χρηματοοικονομικούς στόχους έως το 2027
Πού θα πάνε τα επιτόκια του ευρώ - Η στρατηγική της ΕΚΤ
Τι αναμένουν Deutsche Bank, JP Morgan Asset Management, Bank of America, Citigroup, UBS, ING, HSBC και ABN Amro για τα επιτόκια του ευρώ