Η αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis δήλωσε σήμερα ότι ανακαλεί 54.000 υβριδικά crossover SUV παγκοσμίως, επειδή το πεντάλ του φρένου στα οχήματα μπορεί να αποσυνδεθεί και να σταματήσει να λειτουργεί.
Η ανάκληση, σύμφωνα με την εταιρεία, περιλαμβάνει ορισμένα plug-in υβριδικά SUV Alfa Romeo Tonale μοντέλο έτους 2024 και ορισμένα plug-in SUV Dodge Hornet μοντέλο έτους 2024 που βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα.
Η Stellantis θα αναθεωρήσει το μέλλον των 14 εμπορικών σημάτων της έως το 2026
Η ανακοίνωση έγινε σε μια κατάθεση στην Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ και σε μια ξεχωριστή δήλωση της Stellantis. Η ανάκληση περιλαμβάνει 21.069 οχήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, περίπου 2.280 στον Καναδά, 134 στο Μεξικό και περίπου 30.517 εκτός της Βόρειας Αμερικής, δήλωσε η Stellantis.
Η εταιρεία ανέφερε ότι ορισμένα SUV ενδέχεται να έχουν πεντάλ φρένου που μπορεί να αποσυνδεθεί ακούσια κατά την εφαρμογή του. Η Stellantis δήλωσε ότι γνωρίζει για 15 περιπτώσεις παγκοσμίως που τα συγκροτήματα πεντάλ φρένου κατέρρευσαν κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου ενός ατυχήματος, χωρίς να αναφερθούν τραυματισμοί. Οι αντιπρόσωποι της εταιρείας θα ενισχύσουν το πεντάλ φρένου προσθέτοντας ένα μπουλόνι και ένα παξιμάδι, δήλωσε η Stellantis.
Η εταιρεία δήλωσε ότι οι ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων μοντέλων μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν το ηλεκτρονικό χειρόφρενο για να επιβραδύνουν το όχημα με ελεγχόμενο τρόπο, εάν αντιμετωπίσουν απώλεια της ισχύος πέδησης. Η Stellantis δήλωσε ότι το αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, εκτός αν απενεργοποιηθεί, θα επεμβαίνει χωρίς περαιτέρω ενέργειες από τον οδηγό όταν ανιχνεύει ότι επίκειται σύγκρουση. Έχει πουλήσει 15.566 Hornet και 2.737 Tonale στις Ηνωμένες Πολιτείες φέτος μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.
Το μέλλον της Stellantis
Οι μάρκες αυτοκινήτων που εκπροσωπεί η Stellantis έχουν χρηματοδότηση μόνο μέχρι το 2026, δήλωσε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κάρλος Ταβάρες και θα αναθεωρήσει το μέλλον των 14 εμπορικών σημάτων της έως το 2026, είπε.
Ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας ανακοίνωσε ότι ο όμιλος θα επανεξετάσει το χαρτοφυλάκιο των μαρκών που διαθέτει τα επόμενα 2-3 χρόνια. Και οι 14 μάρκες αυτοκινήτων της έχουν ένα στρατηγικό σχέδιο μέχρι το 2031, με πλήρη χρηματοδότηση εξασφαλισμένη μέχρι το 2026.
Latest News
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη