Η αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis δήλωσε σήμερα ότι ανακαλεί 54.000 υβριδικά crossover SUV παγκοσμίως, επειδή το πεντάλ του φρένου στα οχήματα μπορεί να αποσυνδεθεί και να σταματήσει να λειτουργεί.
Η ανάκληση, σύμφωνα με την εταιρεία, περιλαμβάνει ορισμένα plug-in υβριδικά SUV Alfa Romeo Tonale μοντέλο έτους 2024 και ορισμένα plug-in SUV Dodge Hornet μοντέλο έτους 2024 που βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα.
Η Stellantis θα αναθεωρήσει το μέλλον των 14 εμπορικών σημάτων της έως το 2026
Η ανακοίνωση έγινε σε μια κατάθεση στην Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ και σε μια ξεχωριστή δήλωση της Stellantis. Η ανάκληση περιλαμβάνει 21.069 οχήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, περίπου 2.280 στον Καναδά, 134 στο Μεξικό και περίπου 30.517 εκτός της Βόρειας Αμερικής, δήλωσε η Stellantis.
Η εταιρεία ανέφερε ότι ορισμένα SUV ενδέχεται να έχουν πεντάλ φρένου που μπορεί να αποσυνδεθεί ακούσια κατά την εφαρμογή του. Η Stellantis δήλωσε ότι γνωρίζει για 15 περιπτώσεις παγκοσμίως που τα συγκροτήματα πεντάλ φρένου κατέρρευσαν κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου ενός ατυχήματος, χωρίς να αναφερθούν τραυματισμοί. Οι αντιπρόσωποι της εταιρείας θα ενισχύσουν το πεντάλ φρένου προσθέτοντας ένα μπουλόνι και ένα παξιμάδι, δήλωσε η Stellantis.
Η εταιρεία δήλωσε ότι οι ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων μοντέλων μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν το ηλεκτρονικό χειρόφρενο για να επιβραδύνουν το όχημα με ελεγχόμενο τρόπο, εάν αντιμετωπίσουν απώλεια της ισχύος πέδησης. Η Stellantis δήλωσε ότι το αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, εκτός αν απενεργοποιηθεί, θα επεμβαίνει χωρίς περαιτέρω ενέργειες από τον οδηγό όταν ανιχνεύει ότι επίκειται σύγκρουση. Έχει πουλήσει 15.566 Hornet και 2.737 Tonale στις Ηνωμένες Πολιτείες φέτος μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.
Το μέλλον της Stellantis
Οι μάρκες αυτοκινήτων που εκπροσωπεί η Stellantis έχουν χρηματοδότηση μόνο μέχρι το 2026, δήλωσε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κάρλος Ταβάρες και θα αναθεωρήσει το μέλλον των 14 εμπορικών σημάτων της έως το 2026, είπε.
Ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας ανακοίνωσε ότι ο όμιλος θα επανεξετάσει το χαρτοφυλάκιο των μαρκών που διαθέτει τα επόμενα 2-3 χρόνια. Και οι 14 μάρκες αυτοκινήτων της έχουν ένα στρατηγικό σχέδιο μέχρι το 2031, με πλήρη χρηματοδότηση εξασφαλισμένη μέχρι το 2026.
Latest News
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού